Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2019 klo 17:59

Mietin; Mihin kaikki liittyy? Kuinka kaikki ilmentää itseään? Mikä on muiden osuus kaikessa? Voiko sen kaiken kuunnella Radio Novasta? Auttaako Radio Novan kuuntelu tilanteessa?

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2019 klo 18:57

Olen pyrkinyt tulevaisuuteni muokkaajaksi. En tiedosta kuin yhden mahdollisuuden muutokselle nykyisyydessäni. Yksinäisyydestä ja itsenäisyydestä pois pyrkiminen. Mahdollisuus parisuhteeseen. Vakiintumiseen. Uskollisuuteen.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2019 klo 17:03

Olen osallistunut arvontoihin, Mallorga, Kanariansaaret, Kreikka, ja Lappi. Olen osallistunut myös ruoka arvontaan, jossa voi saada lahjakortin haluamaansa ruoka-kauppaan, ja joka kuukausi arvottavaan onnen-osumaan. Saisi jo tulla jotain voittoja minulle, kuin noin ahrera olen ollut. Pääsisipä matkoille ja saisipas jouluksi pöydän koreaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 29.11.2019 klo 06:46

Perjantai, ja viikonloppu menevät varmaan mukavasti kuvittelen etten nyt kuule juuri harhoja, joita kuvittelen kuuluvan diaknoosiini, josta syystä niitä joskus aina tulee minulle päähän. 😀

Maanantaina ja torstaina pitää muistaa mennä klo. 8.00 kouluun, on koe; @-kortti. 😀😃

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2019 klo 20:57

Kaikki ei mene niin kuin on suunniteltu. Koe viivästyi, opettajalla oli ongelmia opettajien valinnan kanssa, pyysi koetta väärältä opettajalta. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 14:34

Happypancake; Ole

Näen kaiken kahtena kuin on tuosta henkilöstä kysymys. Minulla on hallusinaatioita joiden (en) alkuperä on jossain muualla kuin minussa. Näen näkyjä ja kuulen harhoja, siitä että joku puhuisi minun kanssani. En ole varma haluaisinko todellisuudessa reagoida näin voimakkaasti mieheen, jolle en merkitse mitään, ja joka ei vastaa viesteihini.

Menneisyydestä sukeltaa esiin monta samanlaista tilannetta, mutta silloin olikin kyse seksin (en) jatkamisesta vielä tapaamisen jälkeen, joka ei käynyt miehelle ( kosia ) toista kertaa, vaan hän meni mielummin kaljalle ja jatkoille jonkun ( naisen ) muun kanssa, niinkuin minäkin olin päässyt hänen lähellensä. He kaikki olivat samanlaisia miehiä, joita oli vaikeata tavoittaa toista kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2019 klo 07:00

Seksuaalisuuteni on ollut puutteenalasta ja silti olen pysytellyt selibaatissa.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2019 klo 11:08

Taas kerran huomaan etteivät seksuaaliset puutteet koske naisia, ja naiset eivät harrasta muiden itsetyydytystä laukeamispisteeseen asti. Nämä ovat kuin joidenkuiden naisten ehdotuksia muiden naisten seksuaalisuudeksi, ellen tiedostaisi niiden olemassa oloa olisin toista mieltä koko asioista.

Miesten suhteen naisten toivotaan harrastavan aktiivisesti seksiä, joko kumppanin kanssa tai ilman kumppania, ja itsetyydytys laukeamispisteeseen asti, toistuvasti, kuin seksissä kumppanin kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2019 klo 18:25

Minun mielestäni seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen ihmisen oma asia.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2019 klo 19:38

Monenlaiset naisellisuuteen kohdistuvat seksuaaliset tarpeet kohdistuvat henkilöihin joita eivät tarkoita. Nämä seksuaalisuuden vertauskuvat saavuttavat monien mielenkiinnon kuin heille ehdotellaan sellaista seksuaalisuutta kumppanin kanssa, joka on mielenkiinnon kohde.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2019 klo 14:52

Kamala väsymys iski. Aamusta ja jatkuu taas iltapäivästä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 07:02

Ajatuksien kulku; kuin on myöhäistä tehdä asioille enää mitään.

Muistilaput; kuin muistaisi kirjoittaa ja lukea niitä.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2020 klo 12:39

joooohaaan on maaahdoootooontaaa

Käyttäjä kirjoittanut 05.01.2020 klo 20:06

Kävin veljeni luona tänään. Istuskelin ja ihmettelin, kävin veljeni kanssa katsomassa heidän entistä taloansa, siellä oli vielä paljon tavaraa, ja veljeni oli vähän epätietoinen sen suhteen mihin heidän pitäisi nuo kaikki laittaa. Menimme takaisin uuteen taloon, ja söimme, ja joimme kahvia päälle. Istuin vähän aikaa ja veljeni heitti minut juna asemalle, ja tulin kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2020 klo 08:04

Käyn vapaaehtoisesti koulua. Välillä tuntuu etten millään jaksaisi. Välillä viihdyn paremmin.

Ei sitä olisi pakko käydä, mutta siitä eroon pääsy olisi hankalaa. 😁😣