Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 19:12

Minulla on suomenkielellellisyyden kanssa ristiriitoja, jotka ilmenevät ajatus-harha-aistimuksina, joita kuunnellessani minulle tulee vaino-harhainen-olo, koska ne kohdistuvat minun paperille, vihkooni, kirjoittamiini lauseisiin, joita nuo ajatus-harha-aistimukset toistavat aivankuin olisivat lukeneet vihkoni sisällön. 😁🙏👿

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 19:23

😁 Ajatuksellinen ristiriita sielujen välillä, tuottaa hankaluutta sielujen välitilaan joutumisen johdosta. Saa aikaan ns. Skitsofrenisia piirteitä, monissa ns. Normaaleissa Ihmisissä,  😁 jotka eivät myönnä olevansa ns. mielenterveys-ongelmaisia. 😁 Tästä seurauksena heidän tuottamansa ns. ajatus-harha-aistimukset joutavat poistumaan kehoista! Hiljaisuuden aikaan saamiseksi! 😁😁

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 06:43

😁 Ns. Normaalit-ihmiset sietävät jonkun verran ns. syntymättömyyttä, mutta tilanteen 😁 käydessä sietämättömäksi, HE turvautuvat usein ns. väkivaltaan! Hiljaisuuden löytäminen!

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 09:30

😁 Ns. Normaalit-ihmiset saattavat myös turvautua avioliiton-ulkopuolisiin-suhteisiin kuin ovat mahdottomassa tilanteessa ns. syntymättömiensä kanssa! Hiljaisuuden löytyminen!

😁 Ns. Skitsofreeniset elävät nämä tilanteet myös toisenlaisella tavalla: Harvemmin hiljaa!

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 10:13

😁😁 Ei ole vaikeata sanoa toiselle; " Tule vähän tänne, tämä ei synny! " " Mitä nyt teemme? "

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 13:10

Ns. Normaaleiden ihmisten lapsienteot ovat perheellisten asioita, joihin pitää yksinäisten suhtautua varauksella. Nämä asiat ovat vaikeita ymmärtää, jos ei ole perillä asioiden oikeista mittasuhteista. Epäonnistuneiden ja onnistuneiden erotus on käytännössä kovin pieni, lähes mitätön. Olosuhteista käytännössä tulevien persoonallisten periaatteiden kirjavuutta ryhdistää oman itsensä mitättömyys kaikessa yksinkertaisuudessaan ja yksityinen yksinäisyys luo puitteet kaikenmaailman ajatuksille, joita ei kyetä synnyttämään lisää.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 10:50

😀😀 Kaikenlaisia kahden keskeisiä asioita, joita ei saisi levitellä muualle.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 11:20

😀😀 Etäisyyden saavuttaminen seinä-naapureihinsa ja naapuristoonsa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 14:56

Minulla on vain kaksi jalkaa joilla yritän kävellä pysty-asennossa. Huomio-kykyni on rajallinen, enkä tule aina ajatelleeksi kaikkea " henkilökohtaisesta " näkökannasta. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 15:49

" Henkilökohtainen näkökantani "

Minulla on kokonainen vartalo ja kaikki aistit, jotka reagoivat ulkopuolisiin ärsykkeisiin nopeasti. Ulkopuolisia ärsykkeitä ovat asiat, joita en ole vielä pohtinut kokonaisuutena. Mielipiteet minusta ja mahdollisesta elämäntilanteestani ja mahdollisuuksistani selviytyä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2020 klo 10:18

Henkilökohtaisen näkökantani huomioiden saatan lopettaa tupakoimiseni vaikka en ole raskaana, tai harrasta seksuaalista kanssakäymistä miehen kanssa. 😀🙏😀

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 18:23

Aina ei ole mahdollista olla ajatus-harha-aistimuksiensa kanssa kaikesta samaa mieltä, ja silloin nuo ns. hallitsevat-hahmot ottavat ajatukset hallintaansa, ja laittavat ajattelemaan asiaa eri kannalta. Näistä tulee joskus ajatus-harha-aistimuksia, jotka eivät hyväksy tätä kannanottoa, jossa on huomioitu ns. hallitsevat-hahmot.

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 20:08

Kuinka kauan minulla on ollut tunteita, etten ole ainut tässä kehossa, ja olenko minä pitänyt näitä tunteita toivottuna, ja hyväksyttynä, äidillisyyteen ja naisellisuuteen kuuluvina aistimuksina, ja periytyvinä ominaisuuksina. Ja tuosta sukupuolellisuuden tunteesta naisena lisääntymättä ja lisääntymään päin, ja kuinka hyväksyn lisääntymisen näissä olosuhteissa; miehen- ja naisen sukupuolelliset ja seksuaaliset erot, joiden olemassa olo on mahdollista. 😀👿

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 15:03

Pieni epäilys on mielessäni, tiedänkö edes miten lapsia tehdään, ja tiedänkö edes kuinka kauan lapsia odotetaan. 😀👿🙏😡

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 08:52

Ei ns. Normaaleista-ihmisistä saa ajatella että Hän tekee sen sitten kuin kerkiää, tai Hän tekee ne sitten kuin hänestä on parempi tehdä ne. Ilman että siitä syystä tulee kamalasti mielikuvia ns. Normaalista-ihmisestä mieleen, kuin Hän ei tiedä mitä Hän ei ole tehnyt vielä. 😡