😀 Olen jumissa itseni kanssa, enkä haluaisi harrastaa seksiä joka on minulle yhdentekevää. En tiedä kuinka tästä tilanteesta on tullut minulle pakkomielle. 😀
Jotenkin olen vain itsekseni järjestänyt asioitani niin etten löydä tilanteestani mitään ulospääsy mahdollisuutta, kuin olen levännyt tarpeeksi, ja minulla ei ole mitään tärkeätä tekemistä, tilanne on hankala ja poltan liikaa tupakoita kestääkseni sen, mutta en silti pidä tarpeellisena harrastella itsetyydytystä. 😀 Miksi on näin?
Enkö voisi huolettomasti heittäytyä sängylle ja aloittaa itseni tyydyttämisen? Just niin, en ole ollut halukas tekemään. Koska minulla on harha-astimuksia jotka kieltävät minulta sen nautinnon, ja vetoavat siihen ettei ns. skitsofreniaa sairastavat tee sellaista itsetyydytystä, vaan heillä on sivu-persoonat jotka tyydyttävät kaikki, tai jos sivu-persoonat eivät tyydytä tätä halua, ei heidän tarvitse tyydytyä minun haluistani, jotka ovat ns. skitsofreenisia. 😀
Tämä tilanne on ollut vakio, jopa useamman vuosi-kymmenen ajan. 😀 Sen siitä saa ettei saisi sopivaa lääkitystä, vaan lääkitys vie yöunet ja jättää kaiken keskeneräisesti harhoina lepäämään yön ylitse, ja antamaan huonoja neuvoja harhoina, tilanteen kytemisestä kuin ennen tulipaloa. 😀