Todellisuudessa etsin sääliä

Todellisuudessa etsin sääliä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.09.2022 klo 10:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2022 klo 10:47

Minä olen psyykkisesti ollut sairas jo monta kymmentä vuotta, mutta en ole ratkaissut ongelmaani, joka johtuu käytöksestäni silloin kuin minun oletetaan olevan psyykkisesti sairas. Monet kerrat olen kärsinyt tavastani alkaa selvittää suhdettani kanssaihmisiini heille itsellensä, koska he tietävät minun olevan psyykkeeltäni sairas.

Käyttäjä kirjoittanut 23.10.2022 klo 13:31

Unissa käyn läpi elämääni, ja usein elän kuin unessa olisin, sitten välillä elämäni tuo esiin unieni tapahtumia jotka toistavat itseänsä, ja hetken kaikki tuntuu todelliselta, jopa uneni.

Käyttäjä kirjoittanut 23.10.2022 klo 18:42

Veljeni kävi kääntymässä kannettavani kanssa, ei suostunut käsittelemään ohjelmia.

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2022 klo 09:15

Tänään pidän itseni liikkeellä, käyn kaupassa, ja harrastan liikuntaa rullaattorin kanssa. Saa nähdä millainen päivä on tulossa.

Tunnen empatiaa ystävääni kohtaa, tänään selviää, jääkö hän katkolle, vai meneekö muualle, ja minne hän menee ja koska hän menee. Hän on nyt viikon ollut katkolla.

Ehkä saan huomenna lääkäriltä lääkärintodistuksen kuljetuspalveluun, niin että voin hakea kuljetuspalvelua.

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2022 klo 15:42

Kävin kaupassa, ja nyt pitäisi syödä, mutta ei vielä maistuisi. Minulla on ongelma, en pidä ruuan syömisestä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 24.10.2022 klo 16:05

Mikä ruoka maistuisi sinulle? Minä olen ahminut jo pitkään ja lihonut. Yritän laihdutuskuuria taas.

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2022 klo 16:47

Eieiei kirjoitti:
Mikä ruoka maistuisi sinulle? Minä olen ahminut jo pitkään ja lihonut. Yritän laihdutuskuuria taas.

En tiedä mikä ruoka maistuisi minulle. Yritän vain syödä jotain vain ruokaa. En yritä laihduttaa, mutta olen laihtunut. Ja se on huomattu.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2022 klo 09:10

Tänään minulla oli treffit, mutta peruutin ne, koska kaverini ei tuntunut käsittävän etten voisi harrastaa seksiä itse. Pitäisikö minulla olla erillainen käsitys?

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2022 klo 18:18

Minulla on oma käsitykseni omista henkilökohtaisista tarpeistani, mutta seksiä voi harrastaa myös niin ettei naisen tarvitse siihen osallistua kovinkaan paljoa. En ymmärrä, miksi pitää heittää vaatteet pois ja käydä makaamaan, ollakseen osallistunut seksiin.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 26.10.2022 klo 21:48

Tuntuuko sinusta treffien peruminen kurjalta? Jaksatko jatkaa ystävän etsimistä? Toivon että löytäisit kivan kaverin. Älä lannistu.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2022 klo 10:16

Ymmärtävän kaverin löytäminen on työlästä, mutta jatkan etsimistä.

Sain muutettua rahapäiväni ensi viikosta perjantaista maanantaihin.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2022 klo 15:58

Huomenna saisin takaisin uuden kannettavani, se on kunnossa, jos aikataulut käyvät yksiin. Minulla on kello 10.00 psyk.pol.lla aika sairaanhoitajalle, ja veljeni on työssä, josta hän yrittää löytää aikaa ennen kello 9.30 tulla tuomaan uuden kannettavani joka on päivitetty.

Huomenna iltapäivällä tapaan asuntoohjaajani kello 13.00. Siihen mennessä olen kotona.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2022 klo 17:14

Varasin ja maksoin Tallinnan risteilyn minulle ja ystävälleni 8.12.2022.

Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2022 klo 11:14

Kävin psykkan polilla. Veljeni toi uuden kannettavani, nyt kunnossa. Ostin viikonlopuksi tupakkaa. Tänään tulee vielä asuntoohjaajani käymään. Saa nähdä milloin tulee postista ilmoitus että voin hakea paketin. Minulle piti tulla musiikkia.

Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2022 klo 18:23

Postista oli tullut ilmoitus, että paketti on noudettavissa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.10.2022 klo 11:42

Pitää tehdä ruokaa ja syödä, ja sitten lähteä katsomaan kavereita. Menen bussilla ja käyn hakemassa paketin postin automaatista.