Todellisuudessa etsin sääliä

Todellisuudessa etsin sääliä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.09.2022 klo 10:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2022 klo 10:47

Minä olen psyykkisesti ollut sairas jo monta kymmentä vuotta, mutta en ole ratkaissut ongelmaani, joka johtuu käytöksestäni silloin kuin minun oletetaan olevan psyykkisesti sairas. Monet kerrat olen kärsinyt tavastani alkaa selvittää suhdettani kanssaihmisiini heille itsellensä, koska he tietävät minun olevan psyykkeeltäni sairas.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2022 klo 08:45

Huomenna on pyhäinpäivä. Ja ylihuomenna on ruotsalaisuuden päivä. Sitten tulee veljenpojan syntymäpäivä, jota harvemmin muistan edes, joka symbolisoi välittämistä. Hänellä on vakituinen nainen, jonka kanssa hän asuu yhdessä, vielä ei ole lapsia, mutta on kissoja. Toivoisin heille myös mukavia yhteisiä hetkiä ja sukuloimisia, kuten symbolisoidaan välittämistä. Täti.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2022 klo 12:47

Asuntoohjaaja tuli käymään ja pääsin kyydissä kauppaan, kävimme prismassa kahvilla, tein ostokset ja tulimme takaisin, ensi viikolla näemme uudestaan.

Odottelen tässä postia, jos postissa tulisi lisää musiikkia. Sitten pääsis taas kuuntelemaan musiikkia. Nämä cd´t jotka viimeksi tilasin tulevat ensiksi, kun ei ole siinä edellisessä lähetyksessä kaikkia cd´tä. Rahaa on euro.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2022 klo 15:17

Kummalinen taloyhtiö tämä meidän taloyhtiö, rappua lämmitetään, mutta asunnot on kylmiä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2022 klo 20:53

Todellisuutta mietiskelemällä minun tulisi kääntää sisällä itsessäni kielteiset haluni myönteisiksi haluikseni. Siihen kyetessäni voisin oppia tulemaan onnelliseksi itse.

Todellisuudessani on esteitä, jotka tulevat esiin kun yritän tulla onnelliseksi muiden kanssa yhtäaikaisesti, tai vastakkaisen sukupuolen kanssa samanaikaisesti samassa paikassa, ja lähietäisyydellä, vaikka kahviossa istuskelemalla, ja kahvia juoden. Nämä esteet ovat sen kaltaisia että ne herättävät huomiota ihan ventovieraissakin henkilöissä.

Minun pitäisi kyetä tulemaan onnelliseksi myönteisiksi kääntyneistä ajatuksistani ilman etten heti pitäisi kiinni kielteisistä ajatuksistani vastakkaista sukupuolta kohtaan henkilönä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2022 klo 20:30

Mielikuvituksessani olen kauppakeskuksessa jossa on paljon henkilöitä jotka kävelevät omiin suuntiinsa, edessäni on rullaportaat joiden matkaan lähden, tulen hiljalleen alas asti niiden kyydissä, kunnes hyppään kyydistä. Olen saapunut alakertaan jossa on kauppoja, menen yhteen liikkeeseen ostamaan ruokaa, mutta ensin käyn kahviossa kahvilla. Juodessani kahvia katselen muita henkilöitä sillä silmällä, että millaisiahan he ovat, näen muutamia pariskuntia, ja pari kaverusta, sekä yksinhuoltajalta näyttävän naisen lapsiensa kanssa joita on kolme. Kahvilaan tulee keski-ikäinen mies, joka kävelee kaverusten pöytään ja tervehtii heitä lämmöllä. Yksi pariskunta poistuu kahviosta, ja yksinhuoltaja ottaa lapsensa ja poistuu kahviosta. Sisään tulee kaksi naista, he istuvat naapuripöytään rupattelevat iloisesti. Nousen lähteäkseni pois kahviosta, kun keski-ikäinen mies nousee lähteäkseen kaverusten pöydästä, törmäämme toisiimme. Hän pyytää anteeksi ja minä pyydän anteeksi. poistumme yhtäaikaa kahviosta. Menen ruokaa ostamaan, kerään ostokset koriin, menen kassalle, huomaan etten saa kaikkea ostettua, koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa, mietin mitä nyt tekisin, kun keski-ikäinen mies kahviosta tarjoutuu maksamaan ostokseni. Kiitän häntä huomaavaisuudesta. Ja lähden kohti rullaportaita mennäkseni yläkertaan takaisin. Menen rullaportaiden kyytiin, ja ajan hiljakseen ylös asti. Hyppään rullaportaiden kyydistä, ja seison ylätasanteella, lähden kävelemään kohti ovia.

Mielikuvituksessani saavun kotiini, pihalla on muutamia muita henkilöitä, pari autoa parkissa. Kävelen pihan ohitse ulko-ovelle, menen sisään. Sisällä kävelen hissille. Menen hissillä ylös, ja poistun hissistä, kävelen kotiovelleni ajatuksissani. Avaan kotioveni ja menen sisään, on pimeää, joten laitan valot päälle. Puran ostokseni. ja käyn istumaan.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 05.11.2022 klo 21:02

En ymmärrä mitä tarkoitat kielteisillä haluilla.

 

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2022 klo 08:02

Eieiei kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat kielteisillä haluilla.

 

Sitä on vaikeata kuvata, mutta se on lähinnä seksuaalista haluttomuutta, ja siitä johtuvaa torjuvuutta, joka kohdistuu ympäristöön, vaikka nykyään olen pikemiten seksuaalisesti halukas, kuin haluton, se johtuu tästä sairauden tilastani, jota en käsitä oikein itsekään, jos voisin käsittää sen minun olisi mahdollista parantua. En ole varma kuka pitää näitä halujani yllä, ja minkä itsekkään halunsa takia. Sen tähden tämä torjuvuuteni kohdistuu kokoajan ympäristööni.

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2022 klo 12:08

Naisen persoonallinen perspektiivi pitää olla enemmän itseensä kohdistuva kuin miehen persoonallinen perspektiivi, johtuen sukupuolesta. Tämä minulta ei ole oikealla tavalla onnistunut sukupuoli eroavaisuus ajatusmaailmassa ja käytösmallissa. Ei lapsia minulle, koska en kestä sellaisia miehiä, enkä kyennyt havaitsemaan missä siinä voisi olla seksiä omakohtaisesti, henkilökohtaisella ajatus tavalla.

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2022 klo 20:03

Kävin veljeni luona kylässä, veljeni haki minut vaimonsa autolla, ja pääsin syömään herkullista veljeni vaimon valmistamaa ruokaa, puhuimme joulun vietosta, ja lupasin tulla jouluna syömään, istuimme katsomaan televisiota, ja veljeni vaimo keitti kahvit, jonka kanssa oli kurpitsa kakkua, katselimme televisiota, ja veljeni heitti minut kotiin omalla autollansa.

Huomenna menen asuntoohjaajan kyydissä TT - kuvaukseen. Hän tulee hakemaan minut aamupäivällä. Aamusta pitää soittaa edunvalvontaan, kirja tilauksia selvittelemään.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 07.11.2022 klo 16:51

Ok nyt ymmärrän ehkä. Seks-asiat ovat minulle vieraita ja surullisia. Sinä taasen vaikutat vahvalta siinä. Sinulla on ollut mukava viikonloppu.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2022 klo 09:37

Eieiei kirjoitti:
Ok nyt ymmärrän ehkä. Seks-asiat ovat minulle vieraita ja surullisia. Sinä taasen vaikutat vahvalta siinä. Sinulla on ollut mukava viikonloppu.

Minä vain pohdin aistimuksiani, en tekoja. Todellisuudessani ei ole seksielämää, paitsi kirjoissani, ja kohta myös musiikissani, kunhan tulee ensin postissa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2022 klo 19:23

Kukahan ei anna minulle anteeksi tätä kaikkea musiikkia, jota joudan nyt sietämään lähes päivittäin, kun en voi mitään sille että ajattelen skitsofreenisesti, jotenkin yllyn ajattelemaan ajatuksieni kanssa samalla tavalla, tai sitten unohdan kaikenlaista tärkeää, elikä on tärkeää ajatella skitsofreenisesti kun on skitsofreenikko lääkärin diaknoosin mukaan, joskus kaikkivaltaisuudessa on jotain vain itua, joka kostautuu uskotellessa lääkärin olevan kaikkitietävä kuin Jumala tai Itse saatana. Musiikista lääketiede ei ota kantaa, koska sen on tarkoitus viihdyttää, kuten persläpi. Saadaanpa nähdä mitä musiikkia TT- kuvani sisältävät. Minusta tuntuu ettei seksuaalisuus viihdytä minua yhtään. Kaikki lääkäreitä myöten tuntuvat olevan sitä mieltä etten nainut sitäkään artistia, johon en väitä vastaan, koska se saattaakin olla totta.

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2022 klo 08:32

Veljenpoika on ruvennut pelaamaan turnauksissa. Siitä on kehittymässä minulle ongelmia.

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2022 klo 10:08

Rahat tulevat takaisin peruutetuista tilauksistani, mutta kuinka kauan siihen menee aikaa. Ehkä pari päivää. Viikonlopuksi saisin rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2022 klo 17:43

😀 Oletteko tulleet ajatelleeksi, että olen vain rajallinen henkilö, joka ei voi järjestää kaikkea.