Seksistä pidättäytyminen

Seksistä pidättäytyminen

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 14.02.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.02.2010 klo 14:06

Onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä, kuin minä?

Itse en halua harrastaa seksiä, koska olen kaikkea muuta kuin mitä naiset itse haluavat. Olen ujo, hiljainen, kokematon, todella pienikaluinen, minussa ei ole juurikaan miesmäisiä piirteitä, (esim. korkeita poskipäitä ja miesmäistä leukaa, joista naiset erityisesti pitävät miehen kasvoissa), minua ei koskaan sanottu tai kehuttu todellakaan komeaksi tai miesmäiseksi henkilöksi, jne.

Miesten pitäisi olla sitä ja sitä naisten mielestä. Pitäisi olla tietyllä tavalla miesmäinen, puoleensavetävä, komea ja seksikäs. Kun tajusin, etten ole sitä, niin meni myöskin seksihalut kokonaan. Koskaan en ole edes suudellut ketään naispuolista. Jätän seksijutut suosiolla niille, jotka sitä haluavat.

Tässäkään jutussa ei ole kyse mistään tulkintajutusta. Toiset miehet vain ovat miehekkäämpiä kuin toiset ja toiset vain vetävät naispuolisia henkilöitä enemmän puoleensa. Tietyt piirteet miehissä vetää naisia puoleensa ja samaten tietyt piirteet vetävät naisia miesten puoleen.

Aina naisten kehumat miehet ovat samanlaisia ja tietynlaisia. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut minuun minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ja sen huomaa kyllä ulkonäöstä.

Mutta onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä jonkun syyn takia? Olisi kiva kuulla kommentteja.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 22.03.2010 klo 18:45

Itse kyllä tiedän olevani sen verran ruma, etten ole naista onnistunut saamaan. Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan, totta, yleensä vain kun nainen ei edes ulkonäköön ihastu.

Eikä kyseessä ole mikään pelkkä ulkonäkö asia, kuten moni varmasti lukikin. Hiljaisuus, ujous, karismattomuus, huumorintajuttomuus, jne. Ketä naisihminen etsii sellaista oikeasti? Ikinä en ole kuullut kenenkään hakevan juuri minunlaista ihmistä. Muunlaisia kyllä. Jos itsessä ei ole juuri mitään ominaisuutta, mitä nainen miehessä etsii, niin itse en odota parisuhderintamalla yhtään mitään.

Monesti pettämisen syinä on pidetty esim. miehen seksuaalista avuttomuutta. Jos mies monien vuosien jälkeenkin on avuton seksissä, eikä osaa sängyssä yhtään mitään, niin kuinka moni nainen oikeasti sellaista jaksaa? Itse olen juuri sellainen mies. Täysin avuton. Naiset pitävät juuri itsevarmoista miehistä. Nyt moni täälläkin varmasti vastaa, että "suhteessa se ja se on sitä, kun suhde toimii, niin seksinkin pitäisi toimia, eikä se oikeuta pettämiseen, jne." Sanokaa se sitten niille kaikille naisille, niin että he ymmärtävät.

Aina täälläkin kerrotaan, että kun oikein rakastutaan, niin ei ajattelekkaan muita miehiä, eikä seksiä niiden kanssa, oma kulta on se rakas, jne. Mikähän siinä sitten on, että niin paljon tapahtuu pettämistä, toinen ei kiinnostakkaan enää, mies on avuton, eikä pysty tuottamaan naiselleen seksuaalista nautintoa, jne.

Itse olen juuri sellainen mies, jollaista yleensä petetään.

Mies on ujo hiljainen hissukka, yleensä parisuhteessakin tarvitaan räväkkyyttä. Seksikin on hyvä olla mahdollisimman monipuolista, mutta jo mies on avuton, nainen joutuu alistumaan siihen. Eikä pelkkä harjoittelu auta. Jotkut miehet vain ovat niin hiljaisia ja ujoja hiirulaisia, että seksi näiden miesten kanssa ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Tänne palstallekin on ihan turha kirjoitella mitään, kun ette kerran ole samalla aaltopituudella. Katsokaa asioita vähän toiseltakin kantilta. Niin minäkin katson, mutta naisrintamalla on niin paljon paskaa esteenä, että en edes yritä.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 22.03.2010 klo 20:27

Miksi aloittaja "rumentaa" itseään vielä käyttäytymällä moukkamaisesti?

Kumpikohan olisi parempi olla:

Ruma, mutta reilu ja älyttömän kiva ihminen

Kuin

Ruma ja lisäksi töykeä ja epäreilu ihminen toisia kohtaan.

Jos omalle ulkonäölleen ei voi mitään, niin käytökselle voi.

Et voi vaatia (tai luulla), että joku tykkäisi sinusta, jos et itsekkään pidä itsestäsi. Kyllä se ihmisestä heijastuu onko hän sinut itsensä kanssa vai ei.

Mikä järki on piiloutua sinne uhrin rooliin ja olettaa, että on oikeus käyttäytyä rumasti ja arvostella toisia, jos on itse joskus kokenut samaa? On meille muillekkin ihmisille sattunut huonoja asioita, mutta emme me silti kaada p:skaa toisten niskaan.

Mikset pysäytä oravanpyörää ja päätä, että sinä et ainakaan jatka samaa rataa...

Älä vastaa pahaan pahalla, vaan voita paha hyvällä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2010 klo 13:09

J88 kirjoitti 22.3.2010 18:45

Tänne palstallekin on ihan turha kirjoitella mitään, kun ette kerran ole samalla aaltopituudella. Katsokaa asioita vähän toiseltakin kantilta. Niin minäkin katson, mutta naisrintamalla on niin paljon paskaa esteenä, että en edes yritä.

Mitä sinä haluat sillä samalle aaltopituudelle menemistä kanssasi?
haluat kai, että sanon, että tosiaan olet ruma, ujo, pitkäpiimäinen ja huumorintajuton muka mies.
Miksi ihmeessä kuvittelet, että joku kaunis, sanavalmis, huumoritntajuinen nainen olisi kiinnostunut sinusta? Kerro edes yksi ainut syy, miksi? Et taida keksiä.

Luetko edes sanomalehtiä, osaatko keskustella naisen kanssa päivän uutisista? Tuskin.
Taidat olla maalaisjuntti, kun paskaakin on esteenä sinun ja naisen välillä?

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 23.03.2010 klo 13:24

Ilmiselvästi sinulla on J88 hyvin vahvat omat aatokset asioista ja saahan sitä ollakin, ei siitä sen enempää. Ehkä olet kokenut jotain todella karmeaa ja loukkaavaa, sitä ei kukaan voi tietää. Surullista vain, että näkökulmasi on niin kovin yleistävä ja kapea, mutta kuten sanottu, on sinulla siihen oikeus. piste.
Pettämisestä voin kertoa sen verran, että olen kerran pettänyt, enkä tee sitä enää toista kertaa. Petin komeaa, rehellistä, liikunnallista, huumorintajuista, ehkä ei kovin karismaattista, mutta kaikinpuolin hyvää miestä. En pettänyt kuitenkaan siksi, että hän ei olisi kelvannut, vaan siksi, koska suhteemme oli tyhjä, etääntynyt, emme pystyneet puhumaan, elin kuin vieras omassa kodissani. Olin masentunut ja yksin, minua arvosteltiin.

Siksipä sitten lähdin kanarialle eksoottisen trubaduurin perään ja petin, vaikka mies vaihtui ehdottomasti huonompaan.
Pettäminen itsessään oli raastava kokemus ja en tule ikinä ymmärtämään niitä, jotka tekevät sitä mennen tullen. Minuun se ainakin vaikutti sydänjuuria myöten ja nykyään vain eroaisin, en pettäisi.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 23.03.2010 klo 18:48

Luen kyllä sanomalehtiä joka päivä, mutta en osaa keskustella niistä naisten kanssa. Minulta puuttuu kokonaan se taito.

Eikä tässä enää auta mikään harjoittelu. Asiat ovat päin helvettiä, niin ne ovat päin helvettiä.

En ole lähelläkään töykeää silloin kun joku nainen juttelee minulle. Se baarijuttu vain alkoi ottaa aivoon siinä määrin, koska otti minuun kontaktia vain, koska ei ketään muu ottanut häneen. Eli koska en ole muuten töykeä, niin silloin tulee ihan muut asiat vastaan. Ulkonäkö, karismattomuus, ujous, jne, jne. jne.

Ketä sellaisen kanssa haluaa mitään yrittää, kun on pelkkä vässykkä?

Teille on ehkä helppo selitys väittää, että oma töykeys ajaa naiset pois. Mutta en olekkaan töykeä muussa elämässä. Ja mitä sitten vaikka olisinkin töykeä muille naisille? Se ei muuttaisi mitenkään tilannetta. Se olisi vain yksi luotaantyöntävä asia minussa enemmän. Ei mitään muuta. Ja kun niitä asioita erittäin paljon, niin yksi asia ei enää asiaa auta tai heikennä.

Jokaisella saa olla omat mielipiteensä, kyllä, mutta nyt kun ei puhutakkaan mistään mielipiteistä. Jokainen voi vain itse todeta, kun muiden ihmisten elämää seuraa, millaista se on. Tietyntyyppisillä miehillä ja naisilla on kysyntää, tietyntyyppiset piirteet ihmisissä merkkaavat enemmän kuin muut, jne. Eikä omalla kohdallani ole kyse siitä, että se olisi jotenkin oma ajatusmaailma tai mielipide.

Olen saanut niin paljon kuulla omista piirteistäni ja huomannut millaisia ne ovat toisilla. Älytöntä sinisilmäisyyttä väittää muuta. Naiset vain yksinkertaisesti pitävät tietyntyyppisistä miehistä. En ikinä, siis IKINÄ ole kuullut, että jonkun naisen etsimä mies olisi hiljainen ujo hissukka ja vässykkä, naisellinen, huumorintajuton, karismaton, jne. Aina on toisenlaisia piirteitä pitänyt olla.

Naiset vain pitävät miehisyydestä, huumorista, uskaltaa sanoa mielipiteensä, jne. Minkä takia esim. kun kaikenlaisia tutkimuksia ja kyselyitä on tehty, niin aina samat piirteet nousevat esiin? MIksi treffi-ilmoituksissa on lähes aina nämä luonteenpiirteet? Tarkoitan LÄHES AINA?

Miksi naiset eivät pidä hiljaisesta hissukasta ja mammanpojasta? Ketä ihmistä sellainen oikeasti kiehtoo? Useimpien naisten mielestä miehessä pitää olla räväkkyyttä. Sitäkään itsessäni ei ole.

Syy on luultavasti siinä, että kysenomainen henkilö ei ole joko seksuaalisesti kiihottava, tai kumppanina mielenkiintoinen.

Miksiköhän naiset yleensä toivovat, että mies olisi fiksu eikä tyhmä. Jokainen on varmasti lukenut tai kuullut useiden naisten sanoneen pitävän miehessä fiksuudesta. Itse en ole sellainen. En osaa laskea edes yksinkertaisia laskuja. Enkä sitten tarkoita pelkästään sellaista fiksuutta, joka viittaa töykeyteen. Vaan asioiden tajuamista ja päättelyä.

Mutta totta on, että näiden jatkuvien hylkäämisten ja riittämättömyyksien takia tekisikin mieli olla jokaiselle näkemälle naiselle erittäin törkeäkäytöksinen. Mieleni ei tee enää vittuakaan seurustella, eikä harrastaa seksiä. Ennen teki, mutta kun sitä harvoin miehenä riittää.

Nykyään olen jo menettänyt haluni edes haaveilla mistään naissuhteesta. Sitä hävettää jo pelkkä ajatteleminenkin. En osaa edes haaveilla, että kelpaisin.

Enkä edes halua kelvata kenellekkään enää. Ennemmin esitän uhria, kuin joudun oikeasti sellaiseksi. Olen koko ajan katkerampi omasta itsestäni, mutta tällaiseksi synnyin. En usko millään tavalla rakkauteen omassa elämässä, enkä haluakkaan. Se tuottaisi pelkkää mustasukkaisuutta, pelkuruutta ja epäilystä omaan elämään. Rakkaus tai seksi ei ole itselleni mikään onnen tai nautinnon asia. Ne ovat juuri päinvastaisia, rakkaus paskan asia ja seksi tuskan ja kivun. En saisi ketään haluamaani ihmistä, koska he etsivät muunlaisia miehiä.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 23.03.2010 klo 18:51

Eikä tässä olekkaan kyse siitä, olenko sinut itseni kanssa. Vaikka olisinkin, niin naiset pitävät edelleen muunlaisista miehistä, jne.

En halua olla sinut itsei kanssa, koska se vain olisi merkki siitä, että hyväksyisin itseni tällaisena kuin olen. Enkä halua olla tällainen. En IKINÄ halua olla tyytyväinen itseeni tällaisena.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 23.03.2010 klo 18:55

Tiitiäinen:

Mitä muuta toisin suhteeseen kuin tyhjyyttä, etääntyneisyyttä, ja puhumattomuutta? Myös nuo asiat ovat yleisiä pettämisen syitä. Turhaa silloin edes yrittää mitään, jos ei itsestä ole toiselle mitään iloa.

Käyttäjä lyyti88 kirjoittanut 23.03.2010 klo 19:00

Minäkään en ole vielä harrastanut seksiä, vaikka olen jo yli 20 vuotta. Olen tapaillu monia miehiä, mutta en uskalla päästää ketään lähelleni. Olen ihan nätti tyttö ja monet luulevatkin minun vain pyörittelevän jätkiä mieleni mukaan. Todellisuudessa, aina kun päästän jonku lähelleni olen jo työntämässä häntä hetken päästä pois. Surullista. Vähän aikaa sitten yksi tapailuni kariutui siihen, kun eräs henkilö luuli, etten voisi ikinä kiinnostua hänestä. Noh, hän oli kyllä osittain oikeassa, en ollu kovin ihastunut. Mutta olen kyllästynyt tähän yksinäisyyteen.

Kiinnostun todella harvoin kenestäkään. Asiaan varmaan osittain vaikuttaa se, että minun ei tarvitse ikinä itse tehdä mitään, saan koulussa ollessanikin jatkuvasti kahvikutsuja. Voin lähteä kerran pari kahville, mutta se siitä. Olen ollut elämässäni vain muutaman kerran todella ihastunut. Kummastakaan ei tullut mitään, koska järkeilin, että emmehän me voi sopia yhteen....

Tunnen olevani toivoton ja minua masentaa tilanne.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 23.03.2010 klo 19:13

Tiitiäinen:

Kerroit myös, että nykyinen miehesi osaa väittää vastaan ja pitää päänsä. Itse en osaa, koska olen tällainen hiljainen hiirulainen ja vässykkä. Mitä tulee suhteesta, jossa mies suostuu ihan kaikkeen, eikä koskaan väitä vastaan? Riitoja ei ikinä tule, koska mies ei väitä vastaan?

Olen asunut lähes koko elämäni äidin kanssa kahdestaan ja tässä näkee lopputuloksen. Ei osaa remontoida mitään (suurin osa naisista pitää nimenomaan siitä, että mies osaa korjata kaikenlaista, koska jos joku menee rikki, niin ei tarvitse muita ihmisiä/korjaajia siihen pyytää).

Olen todellinen mammanpoika. Mitä itsenäisyyttä itsessäni on? Sitä ei noin vain opita. Kun on koko elämänsä elänyt mammanpoikana, niin kyllähän se naiselle jo jotain viestittää.

Tämä on, tiitiäinen, juuri sitä mitä tarkoitan näillä piirteillä, mistä USEIMMAT NAISET pitävät.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 23.03.2010 klo 21:03

Aloittaja ala käyttämään samaa lausetta mitä eräs tuttuni toitottaa: vaikka olen ruma en ole paha.

Ja meita muita aina naurattaa 😋

Epäilen kyllä riittääkö kantti/huumorintajusi siihen (?)

Sitä paitsi jos sinua ei ole ulkonäöllä "siunattu" niin on sinussa sitten jotain muuta hyvää, mitä ei muilta löydy. Yritä vain kaivaa hyvät puolesi esiin sieltä jostain synkkien aatosten alta, kyllä sieltä jotain hyvää löytyy.

Lisäksi ihmettelen miksi menet ns.puoli-valmiina (naamataulu myrtsinä ja asenne aivan vääränä) etsimään seuraa baareista (ja olisiko joka kerta vielä se sama baari kyseessä ?)
Miksi menet paikkoihin joissa tiedät kokemuksesta, että seuraa ei löydy ja et pysty saamaan itseäsi esiin niiden komeiden miesten rinnalla, jotka "vie kaikki naiset sinulta".
Kaiken huippu on jos odotat, että jonkin sortin seksihommeleita tulisi tapahtumaan jonkun kanssa (I don`t think so!)

Onhan niitä paljon muitakin seuranhaku paikkoja olemassa (työpaikat, kurssit, harrastukset, lenkkipolut, uimarannat, kuntosali, kirjastot, netti jne.)

Olen minäkin sen virheen tehnyt, että vihaisena lähtenyt baariin, mutta sain sellaista feedbackiä miehiltä, että kerrasta opin että EI näin 😋 lol.

Eli nykyään menen baareihin vasta kun osaan relata/pitää hauskaa.
Kukaan ei halua ilonpilaajia murjottamaan taustalle!!!

Tsemppiä!

Varmaan turha kysyä, mutta et omaa kuvaasi halua linkittää, niin voisimme kertoa oletko meidän muiden mielestä "ruma" vai valitatko suotta.
Ja lisäksi joku alan ekspertti voisi hyvinkin tietää mitä tehdä (esim. sinulle sopisi tälläinen hiusmalli, käytä tälläistä ihonhoito-tuotetta, suosittelen, että....jne.) Siitä voisi olla hyötyä, mieti!

🙂🌻

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 24.03.2010 klo 09:26

Hmm...mieleeni tuli vielä, että entä sitten vaikka et osaa puhua naisille ja olla mielenkiintoinen? En usko, että kyseessä on muuta kuin Harjoituksenpuutetta!

Nyt alat kyselemään tuntemiltasi naistenmiehiltä oppia. Miten lähestytään naisia, mitä sanoa, miten käyttäytyä yms. Jos heiltä kerran homma luistaa, niin mikseivät he auttaisi myös miestä mäessä...? 🙂

Lisäksi on olemassa ihan järkeviä deittioppaita ja muita "naisteniskemis" niksikirjoja.
Kaikkea ei tarvitse sananmukaisesti tehdä, vaan voit edetä tilanteen mukaan ja katsoa itsellesi sopivimmat ohjeet (naiset on kuitenkin yksilöitä, samat temput ei toimi jokaisen kanssa).

Onko sinulla tyttö ystäviä? Tarkoitan ihan naispuolisia kavereita? mikset harjoittelisi heidän kanssaan naisille puhumista? Ihan rennosti kaveripohjalta niin ei tule suorituspaineita, et ole heitä iskemässä vaan harjoittelemassa jutustelemista (kerro tämä heille etukäteen). Naisilta ei neuvot kesken lopu ja he neuvovat mielellään, jaksa vain kuunnella niin hyvä tulee 😀 !!!

Harjoitus tekee (yleensä) mestarin.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 24.03.2010 klo 17:57

Omat puutteeni ovat niin pahoja naisten keskuudessa, että vaikka olisikin hyviä asioita, niin ne eivät enää auta. Perusasioissa ja muussa on niin paljon puutteita.

Miksi kuvittelette, että jossain tietyssä paikassa naiset etsivät tiettyä seuraa? Juuri tätä tarkoitan sillä samalla aaltopituudella itseni kanssa. Ettekö ihan oikeasti ymmärrä, että tietynlaiset miehet vetoavat USEMPIIN NAISIIN? Ei ole olemassa mitään tiettyä baaria, tai kirjastoa, jossa naiset etsivät tietynlaisia miehiä. USEIMMAT NAISET PITÄVÄT TIETYNTYYPPISISTÄ MIEHISTÄ. ENKÄ SAA OSAKSENI KUIN PELKKIÄ SELLAISIA NAISIA, JOTKA EIVÄT SAA HUOMIOTA MUILTA MIEHILTÄ.

JUURI KUKAAN NAINEN EI HALUA MIEHEKSEEN VÄSSYKKÄÄ!!!!!!!!!!!

Olen vain niin totaalisen kyllästynyt teidän turhanpäiväiseen lohduttamiseen ja kannustamiseen. Jos oikeasti tietäisitte miten asia on, niin ymmärtäisitte. Tai sitten tiedättekin, mutta kerrotte täällä vain jotain lohduttavaa. Teidän lohduttavat juttunne eivät auta oikeassa elämässä mitään!!!

Tämä on auttamispalsta, joten täällä kerrotaan asioita lohduttavasti. "Onhan sinulla jotain hyviä puolia". On joo, kyllä on, mutta vittuako ne enää tässä auttavat, kun mies muuten täysin kaukana mistään kunnon miehestä, jonka naiset haluaisivat pari tai seksisuhteeseen.

Olen elämäni aikana kuunnellut niin paljon jotain vitun lohdutusta!!!!!!

Naiset ovat tietyntyyppisten miesten perään enemmän kuin muidentyyppisten.

Teidän juttunne eivät ole mitään muuta kuin turhaa lohdutuksenyrittämistä, kun ei voida myöntää asioita suoraan, KOSKA TÄMÄ ON AUTTAMIS JA TUKIPALSTA. EI MIKÄÄN SUORAAN SANOMISTEN PALSTA.

Tietyntyyppiset piirteet ovat naisille mieleen ja itsellä ei ole niitä. "Lähetä kuvasi tänne, niin kerromme, oletko ruma vai et". Tietenkin sanotte, että olen komea, koska tämä on auttamistpalsta. Kerrottaisiinko täällä, että olet mielestämme ruma?

Ette varmaankaan lainkaan ole seurannut maailmanmenoa ja millaisia miehiä on parisuhteessa.

Mutta ihan sama, koska teidän neuvonne ei tässä auta yhtään, eikä niistä koskaan muutenkaan ole ollut mitään hyötyä, kun ette kerran käsittele asiaa realistisesti.

Joka paikassa on myönnetty (mediassa, ihmisten kesken, tutkimuksissa, kaikenlaisissa keskusteluissa, naisten kesken) miesten etsivän tietyntyyppistä miestä. Naiset ovat joka paikassa kertoneet, millaisia piirteitä miehellä on hyvä olla. Täällä ollaan asiasta eri mieltä, koska tämä on auttamispalsta.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 25.03.2010 klo 13:49

Olet kyllä oikeassa J88, että ilman jonkilaista itsensä hyväksymistä ja itsenäisyyttä on hankala mennä parisuhteeseen. tai näin itse ajattelen. Minusta ei ole ikinä ollut kenenkään holhoojaksi ja uudeksi äidiksi. Voin tosin kertoa sinulle, että moni mies todella hakee itselleen huoltajaa ja kotihengetärtä, jos puhutaan kunnon pitkästä sitoumuksesta. Naisen pitäisi olla emotyyppinen ja hoivaaja. Ja MONET komeat, itsevarmat jne saattavat olla juuri tälläisiä, muuttavat naisen helmoihin ja sitten hoivataan. Minä en ole koskaan tuntenut vetoa sellaisiin miehiin, jotka etsivät a, itsetunnon pönkittäjää b, hoivaajaa ja emohahmoa.
Minä en pue miestäni, minä en laita hänelle eväitä valmiiksi jne. hän on aikuinen ja pitää huolen itsestään.

Joten en usko, että olet ihan toivoton tapaus. Tuli muuten mieleen esim. Hjallis Harkimo, noin ulkonäöllisesti, hän on lyhyt, ei mitenkään miehenkään näköinen, tukka melkein pois, leuaton jne ja naisia riittää. tosin hän on sitten varakas, itsevarma ja karsimaattinen. Mutta ei siis toisenlaiselle miehelle naisten saaminen mahdotonta ole. Mutta olet oikeassa. Turhaan me täällä sinua lohdutetaan ja autetaan, koska sitä et kaipaa ja halua. Ikävä todeta, että kaikki lähtee tavalla tai toisella itsestä. Ja jos olet elänyt äitisi helmoissa tähän asti, et osaa nikkaroida yms, ne taidot voit opetella ja lopettaa itsesäälisen völinän. Voit muuttaa omillesi, voit hankkia omia mielipiteitä, voit voit voit. Mutta ei kukaan tule hakemaan sinua äitisi helmoista maailmalle ja tarjoamaan vastauksia. Ehkä sinusta ei tule naistennielijää, mutta voit ehkä itsenäistyä ja tulla sinuiksi itsesi kanssa. Mutta kuten sanottu, siihen avaimet ovat VAIN sinulla.
Tsemppiä ja onnea elämään

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 25.03.2010 klo 14:55

Eikö täällä ole aika SUORAAN sanottu, että J88 kärsii asennevammasta. Emme me pysty lohdutuksella mitään auttamaan, se on totta. Se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että J88 ei tahdo muuttua eikä ottaa mitään vastaan. Lohdutuksessa ja hyvien asioiden korostamisessa ei ole mitään vikaa. Itse asiassa siihen perustuu terapiat.

Mediassa näkee komeita miehiä, mutta myös älyttömän rumia naisia. Jos katsoo vain tietyn suodattimen läpi, niin eihän sitä tajua. Kenen mielestä Kate Moss (huippumalli) on kaunis? Laiha kyllä, mutta siinä se. Entäpä Kurt Cobainin vaimo/tyttöystävä mikälie ollut, olikohan Courtney Love nimeltään? Tosi ruma.

Rumilla ihmisillä on paikkansa maailmassa. Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Luojan kiitos!!! Asenne se ratkaisee parisuhteeseen pääsyn. Ihan oikeasti. Katkeruus kyllä estää sitä tajuamasta.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 25.03.2010 klo 15:01

Niin, ymmärrän ettei sinulle pelkkä sanahelinä ja lohdutukset auta, vaikka niitä ihan vilpittömästi täällä tarjotaankin 🙂 varsinkin jos olet totaalisen kyllästynyt olotilaasi ja sinusta tuntuu ettei mikään koskaan muutu.

Vaikka oletkin kyllästynyt/haluton enää naisia/seksiä tms. etsimään, niin ei asiaan tarvitse vihamielisesti suhtautua. Koitappa suhtautua ihan neutraalisti ja rennommin. Kyse on kuitenkin vain seksistä. Maailmassa on paljon sitä tärkeämpiä asioita.

Miksi olet vässykkä? Miksi suostut pompoteltavaksi? Miksi suostut (omien sanojesi mukaan) suhteessa kaikkeen?
Sanoppa ensikerralla suoraan EI ja esitä omia ideoitasi. Voi olla, että sinun ideasi ovatkin parempia.
Mitään oikeasti pahaa tuskin tapahtuu, vaikka viljelisitkin ei-sanaa vaikka kuinka paljon... Laita itsesi 1. sijalle (jos sinulle kerta riittää olla vässykkä niin Be the MAN! ) Sitähän sinä pohjimmiltasi ihailet...niitä rohkeita, komeita, karismaattisia miehiä...? Mikä estää olemasta 1 heistä? Taitaa ainoat todelliset esteet olla oman pääsi sisällä. Jokainen päättää itse millainen on!

Jos et itsekkään vielä tarkalleen ottaen tiedä mistä lähteä muuttumaan/olet epävarma omasta itsestäsi, niin miksi sinulla on kuitenkin kokoajan ns."haku päällä" (menet baariin etsimään seuraa ja masennut kun ei onnistu). Miksi et voi olla hakematta seuraa esim. puoltavuotta ja koittaa sitten itsevarmempana ja terveempänä uudeestaan (aika parantaa, joten anna itsellesi sitä aikaa!). Ei siellä baarissa sinä aikana mitään naiskatoa tapahdu jos sitä pelkäät...

Jokaisella on oma aikansa ja paikkansa.

You can`t hurry love!

Sama juttu itsellänikin, en ole sitä oikeaa löytänyt, enkä tällä hetkellä liiku ns. seuranhaku paikoissakaan 🙂 (Menen sitten kun menen...) Enkä asiasta valita/kenellekkään kiukuttele!

Pieni tauko pakeista ja takaiskuista tekisi sinullekkin terää...suosittelen!

Miksi et muuten muuta äitsi helmoista pois (mikäli olet aikuinen töissäkäyvä ihminen)? Itsenäistyminen pääsisi alkamaan. Eihän se nyt voi mitenkään alkaakaan joten älä syytä itseäsi.

Mitä sitten, vaikka myöntäisinkin, että etsin ensijaisesti komeata ja karismaattista miestä (no niin myönnetty. Olet oikeassa. Muuttuiko jokin? Ei) Ei se sitä poissulje, ettenkö näitä vässyköitäkin voisi samanaikaisesti vilkuilla ja tutustua löytyykö heidän joukostaan jotain lihaskimppua parempaa ja fiksumpaa seuraa...

Btw..et sinä aivan vässykkä voi olla ainakaan kirjoitustesi perusteella, sinähän laitat kokoajan vastaan meille autajillesi... 😋 lol.