Seksistä pidättäytyminen

Seksistä pidättäytyminen

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 14.02.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.02.2010 klo 14:06

Onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä, kuin minä?

Itse en halua harrastaa seksiä, koska olen kaikkea muuta kuin mitä naiset itse haluavat. Olen ujo, hiljainen, kokematon, todella pienikaluinen, minussa ei ole juurikaan miesmäisiä piirteitä, (esim. korkeita poskipäitä ja miesmäistä leukaa, joista naiset erityisesti pitävät miehen kasvoissa), minua ei koskaan sanottu tai kehuttu todellakaan komeaksi tai miesmäiseksi henkilöksi, jne.

Miesten pitäisi olla sitä ja sitä naisten mielestä. Pitäisi olla tietyllä tavalla miesmäinen, puoleensavetävä, komea ja seksikäs. Kun tajusin, etten ole sitä, niin meni myöskin seksihalut kokonaan. Koskaan en ole edes suudellut ketään naispuolista. Jätän seksijutut suosiolla niille, jotka sitä haluavat.

Tässäkään jutussa ei ole kyse mistään tulkintajutusta. Toiset miehet vain ovat miehekkäämpiä kuin toiset ja toiset vain vetävät naispuolisia henkilöitä enemmän puoleensa. Tietyt piirteet miehissä vetää naisia puoleensa ja samaten tietyt piirteet vetävät naisia miesten puoleen.

Aina naisten kehumat miehet ovat samanlaisia ja tietynlaisia. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut minuun minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ja sen huomaa kyllä ulkonäöstä.

Mutta onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä jonkun syyn takia? Olisi kiva kuulla kommentteja.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 13.04.2010 klo 17:52

Itseäni ärsyttää myös se, että aikaa ei ole seurusteluun yhtään. Tai onhan sitä, mutta sitten pitäisi luopua jostain muusta, esim. harrastuksista. Töiden jälkeen ei ole päivä loppuu aina joka kerta kesken ja ei ole edes suhdettakaan.

Tähän voi taas joku vastata, että onhan minullakin aikaa, mutta hänellä ei sitten ole niin paljoa aktiviteettia kuin itsellä. Itsellä jää joka ikinen päivä myös viikonloppuisin täysin kesken. Miten sitten selviytyisin suhteesta, joka vaatii paljon aikaa?

Itse en todellakaan luovu mistään harrastuksista tai mielenkiinnon kohteista yhtään, enkä vähennäkkään niitä. Eli vaihtoehtoina on, että joko vähennän harrastamista ja muuta tekemistä tai sitten uhraan sitä aikaa suhteelle. Valitsen ehdottomasti jälkimmäisen vaihtoehdon. Missään suhteessa ei ole mieltä, jos ei pysty katsomaan haluamiaan otteluita ja seuraamaan urheilua niin kuin paljon kuin se itseltäni vaatii aikaa. Ja se vaatii erittäin paljon. Lisäksi omat urheilut ja liikunnat, kaverit, työt, ym.

Ei siis mitään mahdollisuuksia. Jos viikossa on pari minuuttia aikaa, niin on ihan maksimi.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2010 klo 21:26

Jos on vaan pari minuuttia aikaa viikossa seurusteluun, niin silloin jo kannattaisi miettiä, että ostaisi itselleen sopivan naisseuran. Pari minuuttia viikossa tuskin paljon maksaa ja varmasti saa itselleen sopivan.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 13.04.2010 klo 22:15

Hei J88,

Olen hompsinut vain sieltä täältä tätä vilkasta ajatustenvaihtoa. Mutta nyt näin semmosen tekstin, että oli pakko vastata. Nimittäin jos keksit, kuinka parisuhteen ja/tai seurustelun voi hoitaa käyttämällä siihen pari minsaa/ viikko, kerro mullekin 😉 Olis mielenkiintosta kuulla, miten se onnistuu 😋 Vai pitäsköhän hankkii nukke 😎 Kun siitä pyyhkis pölyt ja asettas takas hyllyyn ne pari minsaa taitas jo olla ohi. Ehkäpä keksinkin itte ratkasun ajankäytön ongelmaan 🙂

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 14.04.2010 klo 13:49

Itseäni taas ärsyttää, että aikaa on ihan liikaakin. Ei mitään tekemistä tai mitään odotettavissa...

Tuo "pari minsaa maksimi viikossa" oli varmasti vitsi? eikö? 😀

Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.04.2010 klo 16:11

silentdespair kirjoitti 14.4.2010 13:49

Itseäni taas ärsyttää, että aikaa on ihan liikaakin. Ei mitään tekemistä tai mitään odotettavissa...

Tuo "pari minsaa maksimi viikossa" oli varmasti vitsi? eikö? 😀

Koko tänä viikkona ei ole ollut yhtään ylimääräistä aikaa, vaan on täytynyt jopa karsia eri juttuja. Esim. eilen ei vain ehtinyt kattelemaan kaikkia futisjuttuja.

Tänäänkin hommia ihan iltaan asti ja yöllä kahdelta sitten alkaa kiekkopelit. Ehtiiköhän edes nukkumaan, tuskin kuin pari tuntia, jos sitäkään.

Eli kukakohan jaksaisi katella meikäläistä muutenkaan?

Käyttäjä J88 kirjoittanut 21.04.2010 klo 11:55

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010031111278299_lz.shtml

Tuossa esim. on jälleen eräs juttu, minkä takia en todellakaan halua seurustella tai harrastaa seksiä.

Vaikka naiset arvostavatkin uskollisuutta, niin silti varatut miehet kiinnostavat naisia. Onhan se nyt selvää, että jos miehellä on vientiä, niin kyllä muutkin kiinnostuvat.

Eli kuinka paljon itselläni on ollut vientiä tai seurustelukumppaneita. Aivan. Ei yhtään.

Kyllä ennen vain yritin kaikin keinoin saada itselleni sitä seurustelukumppania, haaveilin perheen perustamisesta ja naimisiinmenosta, mutta en todellakaan enää. Tai siis haluaisin, jos en olisi tällainen kuin olen. Nykyään ei tulisi mieleenkään, että edes haaveilisin jostain tuollaisesta paskasta.

Täällä aina kaikki sanovat, että "ei vielä tarvitse murehtia tuollaista, seurusteluun ei ole mitään kiirettä," jne. jne. jne. Täällä harva oikeasti ymmärtää sitä, että koko ajan olen varmempi ja varmempi siitä, että en koskaan tule mitään kumppania saamaan tai haluamaan, enkä seksiä harrastamaan. Pidän siitä itse kyllä huolen, että niin ei käy.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 21.04.2010 klo 15:58

Ja vielä se, että kun nyt seksistä puhutaan, niin oma penikseni on erittäin pieni. Todellakaan kenenkään naisen kanssa sängyssä en sellaista ottaisi esiin mistään hinnasta.

Ja ainahan puhutaan, että ei seksi ole pelkkää yhdyntää, yms. mutta kyllä nykyajan naiset arvostavat miehessä myös sitä alapäätä. Tällaisilla auttamispalstoilla olen lukenut niin paljon (totta kai koska tämä on auttamispalsta), että seksi on muutakin, jne. Kuitenkin niin paljon saa kuulla siitä, miten miesten pientä varustusta hävetään, haukutaan tai muuten vaan siitä ei pidetä.

Kuka haluaisin itselleen pienikaluisen miehen? Erittäin paljon olen kuullut naisten suusta, että miehisyyttä on myös peniksen koko. Pieni pippeli kuuluu pikkupojille, isompi sitten taas miehille. Ja kuka aikuinen nainen taas haluaa seurustella pikkupojan kanssa?

Tämäkin asia vain ja ainoastaan voimistuu itsessä. En koskaan ennen välittänyt sen koosta, mutta tässä parin vuoden aikana, kun asiasta on ottanut kunnolla selvää, niin totta kai asenteeni tätä asiaa kohtaan on muuttunut. Naiset kun pitävät enemmän miehisistä miehistä.

Ja jälleen täytyy taas muistuttaa, että eivät kaikki naiset välitä sen koosta, mutta kyllä sellaiset naiset, joita itse haluaisin, niin välittävät. Elikkä taas se suurin osa.

Mitä olen erittäin monesta lähteestä kuullut, niin eipä kukaan nainen haluaisi, että muut saisivat tietää omalla miehellä olevan onneton penis. Sekin kuuluu myös osaltaan naisenkin itsetuntoon, että kumppani on miehinen mies, eikä mikään pikkupoika, kuten itse olen.

Ja niin kuin kaikille varmasti on selvää, niin penis kuvaa miehisyyttä. Sehän erottaa miehen naisesta. Ja kyllä erittäinkin monen naisen silmissä peniksen koko kuvaa miehisyyttäkin osittain. Täytyy taas huomauttaa, että ei kokonaan, vaan osittain.

Ja kyllähän monelta naiselta menee seksihalutkin osittain pois, kun penis on onnettoman pieni. Seksi ei siis edelleenkään ole pelkkää yhdyntää, yms. mutta on tärkeässä roolissa kuitenkin. Kyllähän penis toimii kiihottimena seksissä kuin mikä tahansa muukin, mutta jos seksistä jää yhdyntä pois, niin aika heikkoa on. Kyllähän tällä palstalla voidaan lohdutuksena sanoa mitä vain, mutta todellisuus on se mikä ratkaisee.

Suurimmalle osalle naisista miehen peniksen koolla on väliä, koska onhan se osa miestä ja seksiä. Ne taas vaikuttavat oleellisesti koko parisuhteeseen. Tällä palstalla voidaan taas väittää mitä tahansa, mutta todellinen elämä ratkaisee.

Tälläkin palstalla aina sanotaan, että tosirakkaus sulkee kaikki ongelmakohdat pois. No entä jos tosirakkautta ei synnykkään, koska on liikaa niitä poistyöntäviä asioita? Kuten itsellä. Rakkautta ei välttämättä synnykkään sellaiseen mieheen tai naiseen, joka on monin tavoin luotaantyöntävä. Ei ketään ihminen halua sellaista ihmistä kumppanikseen.

Kyllähän edelleen kaipaan seksiä ja parisuhdetta, olen kaivannut jo n. 6 vuotta. Mutta tällaisena ihmisenä en todellisessa elämässä halua parisuhdetta, tai seksiä. Kun se on vielä monien asioiden takia suht vaikeaakin, siis parisuhteen tai seksin saaminen. Haluan kumppanuutta, läheisyyttä, seksiä, yms. mutta en tällaisena ihmisenä todellakaan, jolla on näin paljon naisten mielestä luotaantyöntäviä asioita.

Vihaan itseäni koko ajan ja haluankin sitä. En halua tällaisena ihmisenä ollakkaan tyytyväinen itseeni. Terapiassa voisi ehkä muuttaa asennettaan, mutta asiat olisivat edelleen yhtä huonosti naisten silmissä. Täten en halua mitään terapiaa, koska en halua olla tyytyväinen itseeni todellakaan. Haluan vain halventaa, hävetä ja vihata itseäni näiden asioiden takia.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 21.04.2010 klo 19:17

Kuules kaveri,

Kerroppa mulle ykskin hyvä syy, miks sun pitäis halventaa ja vihata ittees??? Ehkä mun pitäis kerran lukee koko ketju läpi, että voisin ymmärtää...mutta silti kieltäydyn ymmärtämästä. Olet hieno nuori kaveri, jolla on pitkälti elämää edessä. En näe mitään syytä, miksi vihaisit itseäsi niin pohjattomasti, ellei joku muu ole sitä ajatusta päähäsi syöttänyt 🙄

Käyttäjä chiynes kirjoittanut 21.04.2010 klo 20:06

Mitä mä ainakin kävin lukemassa äsköin sun tekstiäsi ne kuulostavat aika masentavilta,rankoilta valituskirjeeiltä epävarman miehen suusta joka ei ole sinut itsensä kanssa ainakin tuon perusteella eihäin kukaan meistä täällä keskusteluforuumilla tiedä minkä näköinen sä olet ? jne Sitten sä haukut koko ajan itseäsi niin ei oo ihme jos kukaan nainen ei ole kiinnostunut se pian näkyy kasvoiltasi jos sä löytäisi itsesi keskustelemassa jonkun naisen kanssa baarissa sitten sä aloittaisit yhtäkkiä pitkän valitusvirren siitä että kuinka miehet iskevät kauniita naisia, että naisten kauneus ihanne miehissä ovat skandinaavian hunksit. Niin ei kukaan nainen jaksa sellaista kuunnella toinen ongelma on tuo sun negatiivinen asenne kaikkea kohtaan niin se ei ole ihme ei negatiivisella asenteella pitkälle pötki. Ehkä se on parempi että keskityt siihen urheiluun ainakin saisit ajatukset pois tuosta ulkonäköasioista kuten olet ilmeisesti aloittanut kirjoittelun lätkästä ja siitä kuinka aikaa kuluu sen parissa.

poropeukalo kirjoitti 21.4.2010 15:30

Hohhoijaa, taas tämä meni ulkonäköasioihin. Ehkä voisit vihdoin ja viimein aloittaa oman ketjun sille, miksi rumien ja viallisten ihmisten pitäisi olla sinkkuja. Siinä et saa täältä mitään tukea tai kannustusta!

Kukin tekee omat valintansa siitä, miten päivänsä ja elämänsä viettää. Elämästä voi hyvin pysyä syrjässä istumalla urheilua katsomassa ja sanomalla sitä harrastukseksi. Minulla on useita harrastuksia enkä vietä niiden parissa tuntikausia ja lopetan kun siltä tuntuu.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 22.04.2010 klo 15:59

Kyllähän tuota negatiivisuutta voi pitää syynä siihen, etteivät naiset ole kiinnostuneita. Jotenkin jännä juttu, että ennen kun meni avoimmin mielin esim. baariin tai etsimään seuraa jostain, niin tulos oli aina sama. Ei onnistunut.

Ja nykyään vaikka menenkin baariin, niin en millään muotoa mikään negatiivinen ole, enkä pyri sellaiselta edes näyttämään. Johtuu varmasti siitä, että en edes seuraa etsi, niin vaikea siinä on olla mitenkään negatiivinen.

Eli kun etsin seuraa ennen, en ollut mitenkään negatiivinen. Millään muotoa. Olin aina avoimin mielin. Tulos oli aina sama. Ei onnistumisia.

Eli vika on silloin jossain muussa. Nyt kun itse olen tällä hetkellä negatiivinen tämän asian suhteen, niin teidän on ehkä helppo laittaa se sen syyksi, vaikka syt ovatkin muualla.

Eli olen sitten negatiivinen tai en, tulos on sama. Ja onhan se muutenkin teidän helppo siellä nimimerkkien takaa huudella ohjeita, vaikka ette tajuakkaan homman ydintä. Satuelämässä on helppo elää ja uskoa aina parempaan, mutta vain ja ainoastaan todellinen elämä vaikuttaa oikeasti.

Jos ennen itsellä ei ole ollut vientiä, niin miksi olisi nyt ja tulevaisuudessa? Kun mitään ei voi enää merkittävästi muuttaa. Jos ulkonäkö jo lähtökohtaisesti ja esivaikutelmassa karkottaa naisihmiset, niin haittaako tuo negatiivisuus siinä mitään? Ei. Seuraus on jo tapahtunut. Vaikka en koskaan mikään negatiivinen olekkaan ollut naisten seurassa.

Kyllähän se niin on, että jos oikeasti haluaa saada naisen kiinnostumaan edes hiukan, niin kaikkea pitää olla hieman. Sekä sisäistä että ulkoista. Jos mies näyttää lähinnä linnunpelättimeltä, niin kuinka paljon kannattaa pistää sen varaan, että oikeasti lykästää pelkillä sisäisillä asioilla?

Ja kyllä, olen saanut todella paljon negatiivista palautetta naisihmisiltä. Olen siis saanut paljon haukkuja. Kaikenlaista palautetta. Olen ollut milloin ruma, hidasälyinen, hidas oppimaan, luotaantyöntävä, jne. Useimmat jutuista olen kuullut vasta jälkeenpäin, että selän takana ollaan puhuttu.

Eikä niitä asioita tarvitse minulle erikseen kertoa, tiedän ne itsekkin. Kun seuraa hieman ympäristöään, niin näkee heti, millaisia miehiä pidetään komeina ja millaisia naisia kauniina ja seksikkäinä, millaista ihmistä pidetään fiksuna tai huumorintajuisena, millaista karismaattisena, jne. Nämä ihmiset saavat sitten huomiota sen mukaan, sekä miehiltä että naisilta.

Tällaisen asian voi kääntää vaikka työelämään. Kun vertaa millaisia ihmisiä työnantajat toivovat ja palkkaavat hommiin. Ja millaisia vaatimuksia heillä on. Eri työnantajia kuuntelemalla voi hyvinkin saada yhtenevän käsityksen siitä, millainen on hyvä työntekijä. Kaikenlaiset persoonat ja henkilöt eivät ole työnantajien listalla samalla viivalla.

Sama pätee parisuhteeseen ja seksiinkin, kaikki miehet ja naiset eivät ole samalla viivalla.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 22.04.2010 klo 17:52

ok. tämä on viimeinen kommenttini tähän aihealueeseen. On selvää, että olet vielä poika, jolla ei ole realistista käsitystä ihmissuhteista. Sinulla on vahvat streotypiat, jotka estävät sinua elämästä. Toivottavasti pääset jollekin toiselle tasolla noista kehäpäätelmistäsi. 🙂🌻

Käyttäjä J88 kirjoittanut 22.04.2010 klo 19:22

Tiitiäinen kirjoitti 22.4.2010 17:52

ok. tämä on viimeinen kommenttini tähän aihealueeseen. On selvää, että olet vielä poika, jolla ei ole realistista käsitystä ihmissuhteista. Sinulla on vahvat streotypiat, jotka estävät sinua elämästä. Toivottavasti pääset jollekin toiselle tasolla noista kehäpäätelmistäsi. 🙂🌻

Niin minäkin toivoisin.

En väitä, että kaltaiseni ihminen ei voisi saada parisuhdetta tai seksiä. Eri asia on, voisiko hän saada etsimiltään ihmisiltä sitä. Mitä olen erittäin paljon ympäristöä seurannut (ja paljon olenkin tämän asian saralla, koska se kiinnostaa itseäni, aivan kuten jääkiekkokin), niin erittäin hankalaa, erittäin hankalaa.

Mistä kehäpäätelmistä? Jos olen itse asian huomannut ja todennut ja lukemattoman monta kertaa omin silmin todistanut, niin mielestäni siinä ei ole mitään päätelmää.

Et varmaankaan lukenut tuota juttua, jossa kerroin, mitä naiset ovat minusta puhuneet. Et noteerannut sitä lainkaan. Ehkä siksi, että se sotii kirjoituksiasi vastaan?

Mielestäni on erittäin turhaa vedota johonkin "olet vielä poika", jne. Mitä jos sinullakaan ei ole realistista käsitystä ihmissuhteista? Miksi sinun näkemyksesi olisi oikea, mutta minulla väärä? Olet varmasti pyörinyt muunlaisissa ihmisporukoissa ja ehkä sulkenutkin silmäsi tietyiltä asioilta, jotka tapahtuvat ympäristössä.

Millään tavalla et noteeraa esim. postaamaani linkkiä, kokemuksiani naisten jutuista, jne. Ehkä juuri siksi, että ne sotivat kirjoituksiasi vastaan, eikä sinulla silloin ole mitään vasta-argumenttia. Väität vain vastaan, vaikka sinulla ei ole mitään kunnon vasta-argumenttia esittää. Yrität vain lohduttaa jollain turhilla lohdutussanoilla. Lohdutussanoilla ei ole itselleni mitään merkitystä, jos niissä ei ole mukana mitään, mikä todistaisi lohdutuksen oikeaksi.

Saisin ehkä parisuhteen ITSENI KALTAISELTA NAISELTA. Mutta sitä en halua todellakaan. Haluaisin muunlaisen ihmisen. Jos en olisi tällainen.

Saathan sinä toivoa, että muuttaisin mieleni joskus ja että tämä olisi vain poikamaista ajattelua. Voin kertoa, että olet totaalisen väärässä. Jos koko ajan vain ja ainoastaan voimistuu se, että en ketään halua tällaisena ihmisenä, niin mihin se yhtäkkiä muuttuisi? Pidän siitä huolen, ettei se muutu.

Asiat eivät tule muuttumaan miksikään elämäni aikana. Naisten asenteet eivät muutu, ulkonäköni ei muutu, jne. Joten itselläni ei ole mitään syytä haluta ketään elämääni.

Kunpa voisin mennä esim. 15 vuoden päähän, ja kirjoittaa/sanoa sinulle, tiitiäinen, että olit niin väärässä, niin väärässä. Ehkä silloin tietäisit OIKEASTI, millainen tilanne on.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 22.04.2010 klo 21:05

Ei seurustelu ole mikään kilpalaji.

Että se jolla on eniten exiä olis jotenkin "parempi/haluttavampi/viisaampi/eniten elämää nähnyt" -tyyppi? EI se mene noin todellakaan 🙂

Jokaisella on oma elämä, eikä sitä pidä verrata muiden elämiin tai ns."saavutuksiin" tai "kokoelmiin". Elämä on muutakin kuin seurustelua. Vaikeudet kasvattaa enemmän kuin hopeatarjottimella eteentuodut palkinnot.

Vaikka olisiollut 10 eri tytön/naisen kanssa suhteessa voi olla, että tälläinen tyyppi ei oikeasti ymmärrä yhtään mitään naisista...ehkä omassa päässään voi kuvitella olevansa suurtakin suurempi naistenmies tms.

Eli ei se määrä vaan laatu!

Miksi oletat, että se tyttöystävä baareista löytyy?
Minä ainakin itse henkilökohtaisesti toivon tapaavani sen oikean ensin selvinpäin, enkä humalassa (koska ei humalassa olla täysin omia itsejään, mutta tästäkin voidaan olla montaa eri mieltä, kukin tyylillään).

Itse en myöskään toivo, että tulevalla poikaystävälläni olisi exiä kovinkaan montaa. Olen NIIN monet kerrat kuullut miesten jaarituksia existään, ketä semmoiset puheet oikeasti jaksaa kiinnostaa...joten olisit iloinen, että et itse ainakaan voi ketään tylsistyttää puheillasi existä 😀

Eikös miehistä sanota, että ne paranee vanhetessaan (kuten viini)? Joten anna itsellesi aikaa kasvaa mieheksi.

Vaikea sanoa ulkonäöstäsi edelleenkään mitään, kun et kuvaasi tahdo paljastaa :S

Käyttäjä J88 kirjoittanut 23.04.2010 klo 15:33

Ei kaikki miehet jaarittele mistään existä. Monet sitä varmasti tekevät, mutta eivät kaikki. Itse en ainakaan jankuttaisi.

Enkä todellakaan tarkoita, että naisia löytyy pelkästään baareista. Niitähän löytyy mistä vain. Mutta ideahan on se, että naisihminen B baarissa on sama kuin naisihminen B kirjastossa. Ja naisihminen A koiranäyttelyssä on sama kuin naisihminen A työpaikalla. Eli nillä ihmisillä mitään eroa ole, vaikka pyörivätkin eri paikoissa. Samalla tavalla yksittäinen ihminen ajattelee, on hän sitten baarissa tai kirjastossa.

Kyllähän jos miehellä vientiä riittää naisten keskuudessa, niin on yksinkertaisesti halutumpi kuin kuin mies, jolla ei ole vientiä lainkaan, kuten itsellä. Sama asia kuin että lätkäpelaaja jonka perässä on 10 seuraa on halutumpi kuin pelaaja, jolla ei ole yhtään kiinnostunutta seuraa. Eli pelaaja kiinnostaa useimpia seuroja omien piirteiden takia.

Sama kuin naisia kiinnostaa jossain miehessä tietyt piirteet.

Ja kyllähän se teidän kirjoituksista näkyy, että tiedättte nämä asiat, mutta lohdutukseksi vain yritätte vähätellä niitä. Että ei se noin ole. Onhan siinä huonojakin juttuja.

Kaikessa on aina omat huonot juttunsa, mutta mutta kun vertaa niihin hyviin asioihin. Jossain miehessä on naisten mielestä hyviä piirteitä paljon, niin totta kai hän on halutumpi kuin miehet, joilla ei näitä hyviä piirteitä ole.

Eli kuten sanoin, pitää miehessä olla vähän kaikenlaisia piirteitä. Sekä ulkoista että sisäistä. Itsessäni ei vain ole niitä piirteitä, joita naiset peräänkuuluttavat. Ja se nimenomaan selittää sen, että itselläni ei ketään ole ollut.

Ulkonäöstä ei tarvitsekkaan sanoa mitään, se on tullut muilta naisilta jo selväksi. Ja kyllähän sitä voi taas sanoa, että "ne naiset oli sellaisia, ei muut". Eli lohdutusta pelkästään. Mutta pääasia on se, että itse tietää, miten asiat ovat, ei tarvitse hakea mitään turhaa selitystä.

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 23.04.2010 klo 15:37

Tarina täydentyy pikkuhiljaa... Olet pettynyt ja katkera, koska yrityksistäsi huolimatta et parisuhdetta saanut ja nyt jo luovutit. Katkeruutesi purat syyttämällä muita ihmisiä. Näet ympärilläsi yksipuolisesti vain kauniita ihmisiä seurustelemassa. Et näe rumia ihmisiä muuten kuin vastenmielisinä, koska pidät itseäsi vastenmielisenä.

Minä näen täällä maaseudulla paljon rumia ihmisiä pitkään kestäneissä onnellisissa parisuhteissa. Sinä et usko sellaiseen pääseväsi, koska luovutit jo. Etkö tajua, että suhdeongelmat ovat yleisiä? Ihmiset etsivät epätoivoisesti vuodesta toiseen kumppania! Et sinä ole ainoa! Toisilla on tosin ollut onni olla edes lyhytaikaisissa suhteissa, mutta eivät he niistä epäonnistumisista välttämättä ole niin iloisia...

Miksi naiset eivät saisi sanoa sinua rumaksi, jos kerrat itsekin hyvin tiedät olevasti ruma? Olisiko parempi, jos he sinun mieliksi valehtelisivat? Tuskin.

Elämä ei ole mustavalkoinen. Me emme voi ennustaa sinulle onnellista lopputulosta, mutta yhtä hyvin sinä et voi ennustaa itsellesi ikuista sinkkuelämää!

Minä aioin jo luovuttaa sinulle vastaanväittämisen, mutta kun minä en osaa luovuttaa. Siispä sanon nyt: never say never! Minun kohdallani kaikki, mistä olen sanonut "ei ikinä!", on käynyt juuri päinvastoin!😋