NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2020 klo 17:36

Jeps, budi poistaa aggressiot, mutta toisaalta en jaksa sitten tehdä oikein mitään. Ei innosta niinku... yhtään, tiäks? Sama juttu kitkuissa (kannabis viekkareissa) plus sen lisäksi vituttaa. Isä ei enää heitä tässä kuussa rahaa varmaan, eikä kai ole heittänytkään. Osti niin paljon kaikkea, että nyt ei enää tarvitse? Olikohan strateginen veto häneltä tai jotain :/ En tiedä, tuoli ei ollut pakollinen. Hän lähinnä ostaa mitä tarvitsen (myös mitä en tarvitse esim. 400e kellon...) mutta ei halua antaa rahaa. Tuoli oli aika jännä veto, mutta kai tämän nykyisenkin tulee jo vaihtaa. Oikeesti olen vaan niin flegmaattinen, etten jaksa yksin tuota tuolia alkaa kasaamaan. Siinä voi tietty kusta koko prosessin, jos ei tajua jotain. Olen koonnut tuoleja yksin ennenkin kyllä kai, mutta sillon oli energiaa vielä tehdä jotain. Väsynyt skitso, jes. No siitä ei ole kyllä yhtään mihinkään sitten :/

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2020 klo 19:08

Kävin moikkaamassa kaveria töissä, mutta heräsin liian myöhään. Aloin polttamaan lehtien jämiä, varmaan 3-4 jointtia, jolla pääsi käyntiin. Pärinää :/ Aika väsyneesti tosin kuljin silti. Näin kaverin poistumassa työpaikalta ja sanoi, että tuossa työjutussa on vielä vääntöä. Työpaikka itse otti huostaansa ilmeisesti ihan ilomielin, mutta hakemuksien hyväksymisen kanssa on probleemaa. Työkkäri :/

Pelasin hieman, taas huonosti, mutta netin viive/latenssi oli myös liian suuri molemmille. Nyt voisin tietty kasata tuon tuolin tuosta. Naapuri pyysi vielä apua Kela-juttujen kanssa, joten päästin sisään. Kehui nopeuttani hoitaa nämä asiat. No jep, jos istuu perseellään 15v tai enemmän elämästään, on varmaan jossain hyvä. Noh, jos alan kasaamaan tuolia. Huomenna saan ehkä budia vielä, mutta sitten pitää alkaa miettimäänl loppukuun suhteen. Ilman tulee olemaan kärsimystä, mutta niin tulee olemaan budin kanssakin. Isä sanoi jo, ettei halua laittaa rahaa pahemmin. Ehkä loppukuusta jotain, en tiedä. Ystäviä tulee lauantaina tänne kylään, joten se on ainakin hyvä, jos menisi pössylaskuissa, eikä täysin ilman. Kannabis kitkuissa oikeesti väsyttää niin paljon, etten uskoisi... Ei se ole niin "paha" kuin alkoholiviekkarit, mutta silti apskaa.

https://www.youtube.com/watch?v=ZJSuKb8YAYI&amp;

^ Musat päälle ja tuolia kasaamaan.

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2020 klo 23:58

Sain tuoliin kaiken paitsi käsinojat. Pelasin hieman paremmin tänään, koska nyt on jo aikakin treenata. On edessä matseja ja tälleen kuitenkin.

Pilven suhteen hmm... Huomenna ehkä tulee, mutta se on ehkä. Se olisi kyllä paras ajoitus, koska lauantaina tulee 2 ystävää kylään ja en halua olla kireänä. Ehkä voin vähän pistää Rick & Morty kaverin kiusaksi ja katsoa myös Pelastaa Sotamies Ryan, josta en muista mitään? Ruuaksi varmaan jotain kebab/pizza -linjalta. Auto saattaa olla käytössä myös. Oikein hyvä, oikein hyvä. Eli jos huomenna tulee budia, niin säästän osan lauantaille. Jos ei, niin kärsin ihan ivtusti. Siis aivan ivtusti kärsin. Mutta... *yskii verta* kuolen ainakin sankarina :/ Ja pilven suhteen ajattelin tehdä nyt niin, että en osta ensi viikolla _yhtään_ ... On pakko opetella kieltäytyä tuosta, jotenkin. Varmasti tulee tekemään tiukkaa, mutta selvinpäinkin on opittava olemaan. Tämä on nyt pitkästä aikaa sellainen kuukausi, jolloin minulla on mahdollisuus (vaikkakin myös pakko...) selvitä lähes ominpäin, ilman turhaa apskaa niskan päällä.

Hyvää yötä, tukinet <3

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 00:22

Mielenkiintoinen päivä

  1. Sain imuroitua, vaikken mitenkään kiitettävästi. Roskat vein ulos. Hmm... Kaupungilla kävin hakemassa lääkkeet ja ostin ruokaa.
  2. Energiatasot aleni kerran päivän aikana, joten menin sänkyyn hetkeksi. Soitin isän vaimolle, puhuttiin niitä sun näitä. Sovittiin että tarjoaa mätöt ensi viikolla. Tarjoan sitten jotain juttuseuraa. En tiedä onko se järkevää, mutta ei olla puhuttu kauhean paljon + mutsikaan ei vie enää ulos syömään kovin usein.
  3. Naapuri sanoi, että 1 naapuri, joka hakkasi kämpässään (aika varmaan) pari v sai häädön maksamattomista vuokrista. Tämä naapuri (nätti 60v+ nainen) vaikuttaa jotenkin ihastuneen minuun vuosien saatossa. Kehuu aina hajuvesiä esim. tänään pysähtyi kaupassa ja kysyi mikä tuo hajuvesi on. Toisen kerran tuli vastaan ennen 12 yöllä, niin puhui myös ongelmistaan tänään avoimesti (masennuksesta) ja muiden juttuja. Muistelisin tämän naisen kertoneen tästä melunaapurista, että vasikoi kerran toisesta, joka kasvatti ja ei enää asu täällä. Näin käsitin, mutta enää en muista. Minulla on kuitenkin varmaan keskivaikeaa saadun tiedon prosessoinnin vaikeutta. Saatan siis käsittää välillä päin persettä, mutta budijutuissa se on vaarallista. Tänään sanoi, että tämä meluisa kaveri itse siis kasvatti ja jäi joskus kiinni. Nyt kun mietin, niin se että hän ei avannut ovea kenellekkään, eikä tavannut ketään, saattoi johtua tästä + poikkeavuudesta.
  4. Pelasin hyvin onnistuneesti, mutta en matseja
  5. Tärkein on nyt se, että pysyin tavoitteessa olemalla ostamatta pilveä, vaikka sitä tuli tänään ja koko rappu haisee siltä, joka kiduttaa omalla tavalla, mutta ei tarpeeksi että menin kysymään, että saisko.

Huomenna (la) tulee ystäviä. Jees, öitä.

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 11:52

Synninpäästö

Ei voi sanoa, etteikö joka yö olisi outoja unia, mutta nyt näin unta kaverista, jonka petin. Juuri ennen kun tapaan tänään muita ystäviäni, näin unta juuri tuosta hepusta. Jotenkin tuon jälkeen olen itsekin pelännyt Juudaksia tapahtuvan enemmän itselleni. Ja näin on käynytkin kai, en ole varma. Tässä tyypissä näin viattomuutta ja naiivia luottavaisuutta. Ihmiset on kaikki petollisia, mutta tuota kadun varmasti eniten kaikista elämän petoksista. En tiedä edes onko hän elossa, joka onkin pahinta. Noh, mieti sitä sitten rauhassa, neropatti :/

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 14:23

Selvinpäin edelleen. Mietin näitä hahmoja menneisyydestä. Olen ollut hyvin vaikea ihminen muita kohtaan. Vaikea rakastaa, silti pakko joidenkin mielestä. Musta aukko joillekin jopa, ottaen huomioon 1 homoseksuaalisen ystävän 15v limerenssi. Sillä tyypillä takuulla repesi eprse :/ Kaikki varmaan fantasisoi jostain mitä ei voi saada, mutta onko sitten niissäkään mitään niin ihmeellistä. Daydreaming, daydreaming, daydreaming... Maladaptive daydreaming eli pakonomainen haaveilu -ilmiöstä on kokemusta myös. Siinä on todellakin synkkä puoli, jos on jo valmiiksi härö mieli.

Söin eilen pakkauksen jotain ruotsalaista jäätelöä, joka maistuu pullataikinalta. Ben & Jerry's jota en syö en ever enkä never, on ollut joku vastaava, mutta paljon kallimpi tuote. Silti, ei yhtään sen parempi + sisältää laktoosia, eli huonompi minulle.

Opamox on täydellinen bentsodiatsepiini minulle. Kaveri kutsuu niitä "lastenbentsoiksi" mutta jos ne toimii paremmin kuin muut, se on siunaus. Addiktio ja väärinkäyttö potentiaali on pienempi. Otan vaan yhden aina kun herään ja puffff... Pehmentää vointia juuri sen verran, kuin pitääkin. Ei liikaa eikä liian vähän. Ei euforiaa. Ongelmana on ehkä kuitenkin kesto ja redosetuksen tarve. Unilääke on myös loppu, joten nyt tarttis varmaan sen 4 per päivä. 1 + 1 päivisin ja 2 ennen nukkumaanmenoa. Lääkärillä ei ole munaa määrätä 30x purkkia per viikko, joten tässä ollaan. Silti, paljon parempi kuin ei mitään.

Tuo että mainitsin tuosta petoksesta on merkki, että omatuntoa kolottaa. En voi tehdä asialle mitään muuta kuin sen, etten tee mitään tuollaista enää koskaan. Ei alkoholia, vähemmän demoneita. Joskus elämä tuntuu pelkältä karmalta, mutta en ole varma, että yrittääkö se vaan opettaa jotain. Ja minä, pönttö, en vaan keskity oppituntiin. Lapsena 1-2 luokan opettaja, joka on nyt kuollut aikaa sitten kuitenkin huomasi, että olin melkeinpä ainoa oppilas, joka ei keskittynyt taruihin. Ja muut oppilaat nauroi ja piti pilkkanaan. Ei vaan sitten vissiin kiinnostanut? :/

^ Kuuntelin tämän. Hiroshi Yoshimura on nyt 1 suosikeistani, koska hän tekee niin miellyttävää ja kevyttä musiikkia.

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 02:41

Kylässä kävi 2 lapsuudenystävää, jotka näin samaan aikaan synttäripäivänä. En tiedä jaksaako niitä enää juhlia jatkossa tosin. Se on jotenkin niin itseriittoista? Eniveis katsottiin leffa nimeltä Pelastakaa Sotamies Ryan ja 2 jaksoa Rick & Morty. Oli kiva nähdä ystäviä, mutta toinen näistä oli vähän liian sarkastisella tuulella. Koko ajan heitti jotain "läppää" ja piti jotenkin pilkkana, vaikkakin varmaan vitsillä. 1 tilanteessa sain heitettyä vahingossa vähän takaisin, kun näytti kuvan nuoresta naisesta, jolla oli isot tissit. Sanoi sen nimen, joka oli melkein identtinen hänen siskonsa nimeen ja kysyin "niin siis tuo on sun sisko vai? :/" johon toinen ystävä reagoi huutamalla "OUUUU :D". Itse nauroin minuutin pari, kun tajusin virheeni, mutta ei siinä sitten mitään. Itseä inhottaa kun nämä kaverit aina haluaa hakea kebabbia tai pizzaa, ruoka joka ei oikein enää sovi itselleni. Noh, voin hakea jotain muuta jatkossa. Oli ihan kivaa, mutta jotenkin stressaavaa ja jouduin sanomaan hiljaa rukoukseni, ilman että kaverit huomasi. Rukoilin hyvää meidän iltaan lähinnä, kun aistin jotain pahoja viboja syntyvän, ainakin omassa suunnassa :/

Päiväbudjetti on maksimitasolla aika korkea, joku parikymppiä per päivä ja minua ei huvita käyttää sitä budiin. Tuossa oli myös 1 Zopinox jäljellä, jonka jo otin 40min sit, eli sänkyyn pitää mennä ihan just. Olen jo myöhässä, mutta vaikutusta tosin en huomaa, joka on hyvin omituista. Jotenkin tuo juuri, että jos syö ison aterian, niin se ei ivttu mene alas, täten lääkkeetkään ei imeydy? En tiedä. En huomaa 2 tunnin jälkeen 300mg Ketipinor, 30mg Opamox tai 7,5mg Zopinox (Imovane) vaikutusta juurikaan. Teen pari hodaria ja sitten menen sänkyyn, kai sitten? Aamulla ehtii oksentamaan, nyt ei kerkeä :/

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 20:11

Hyvin menee. Pelailen deluusiomaailmassani rauhassa. Huomenna hoitsu, antipsykootti-injektio ja menen syömään faijan vaimon kanssa toiseen kertaan. Pilveä ei huvita poltella, että se alkuperäinen motivaatio olla ilman, saattaa säilyä melko hyvin. Tosin kyllä sitä tekee silti mieli, kerron ihan rehellisesti. Aion vaan pelaa turvallisesti sen pössyn kanssa. Ensi viikon lupasin olla ilman, joten minisuoritus on olla ainakin se ilman.

Rauhaa.

Twin Peaks spoilereita alapuolella, ei tarvitse lukea.

1 sarjan huippukohtauksista tässä. Albert ja Harry. Miguel Ferrer kuoli kurkkusyöpään 2017, luin juuri. Hyvä näyttelijä juu. Olisi kiva vielä, jos ei tarvisi olla kusipää, joka provosoi toisissa aggressioita? Albert on jännä hahmo. Toisaalta kuumakalle, mutta kovaa työskentelevä intellektuelli. Hänellä oli Twin Peaksin sheriffin, Harryn kanssa hieman kinaa. Harry on älyllisesti keskitasoa (näyttelijästä en mene takuuseen) mutta varsin symppis heppu. Noin ei taida tapahtua usein oikeassa elämässä tosin... vai?

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 15:35

Hoitaja oli tänään, mutta nukuin pommiin, joten matkalla otin taksin kympillä sinne. Hoah... jep :/ Hoitaja kehui päihteettömyyttäni. Injektio oli aika kivuton, onneksi, koska tänään vaikutan olevan hieman herkempi kivulle.

Miitin jälkeen menin tapaamaan ystävää joka toi lehteä viime viikolla. Hänellä oli eka virallinen työpäivä eräällä kirppiksellä. Ostin sieltä tuhkiksen muutamalla eurolla, mutta eipä tullut ajatelluksi, että se tulee olemaan törkeän likainen. Siitä sitten kauppaan ja päivän saldo tuli hieman ylitettyä. Eilen taisi mennä vähän budjetin alapuolelle. Olisi kannattanut vaan nousta ylös, mutta ehkä oli jotain syitä, miksen pystynyt. Heräilen normaalisti jotain klo 14, joten lopulta nousin varttia vaille miitistä. Myöhästyin n. 10min, joten taksi oli ihan järkevä veto, varsinkin kun oli injektio. Harmi että ne on ihan prekeleen kalliita, vaikka matkaa ei olisi kuin 500 metriä...

Nyt närästää taas uhkaavasti TakeAway -aterian syömisen jälkeen kaupasta. Otin Somacin herätessä, mutta polttaa polttaa. Nesteitä sitten vaan and hope for the best.

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 20:06

Tilasin uuden pankkikortin toiseen kertaan. Kävin kaupassa ja se hajosi, kun laitoin sen vialliseen lukijaan. Tässä menee nyt 1-2 viikkoa ainakin ilman korttia, että yipee!

Kävin faijan vaimon kanssa syömässä. Selitin näitä huumejuttuja ja minkälaisia ihmisiä siellä on tullut vastaan. Tosiaan itseäni pelottaa hieman ihmiset, jotka etsii jotain tekosyitä. 1 on selvä sosiopaatti. Tilanne olisi paljon pahempi, jos olisin itse velkaa. Nuo on rottia. Oikeuttaa kaiken mitä itse tekee, mutta ei mitään mitä itselle sattuu. Sittenhän pitää korvata heti, myöhemmin 2x tai lähtee sormet. Hienostoa siis. Itse olen eri kastista ja voin sanoa sen ihan suoraan, vaikken sillä voi sen kummemin ylpeillä. Eri maailmasta olen kotoisin. Alunperin suburbs -luokkaa, nyt aika perusjamppa. Selvälle roistolle en anna mahdollisuutta.

Otan Opamox, en tiedä pysynkö selvinpäin. Tuossa oli jo 1 tilanne, missä naapurin kaveri kysyi hiukan epäilyttävästi. Sanoi että lähti hakemaan pitemmän matkan päältä, kieltäydyin lopulta. Kysyin naapurilta jos tarjoaa iltaan yhdet. Autoin 1 hakemuksen kanssa, mutta ihan sama minulle, kunhan en osta. Tämmöistä on ganjakoukku. Hmm... niin, ja naapuri ei maininnut tietävänsä mitään tämän kaverin jolle juttelin, hakevansa mitään. Siksi sanoin, että oli epäilyttävä tilanne. Olisiko vaan vienyt rahat ja mennyt kotiin?

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 22:21

Noh, viikon lupaus on petetty. Ehkä jäin vähän auki naapurille, tai hän nyt tarjosi hänen kaverinsa budeista vähän. Vähän apskaa silleen, kun ei ole pankkikorttia, jos hän pyytäisi jotain vastapalvelusta pikaiseen. Ehkä rikon setelin tjsp... No en tiedä vaatiiko mitään, saa nyt nähdä, lol. En osta kyllä silti, ei tämä ole mitään herkkua. Demoneita vaan pyörii mielessä :/ Naapurikin sen sanoi, että aika turhaa apskaa tämä budi on. Pelaaminen tosin tämän lajikkeen vaikutuksen alaisena oli mahtavaa. Sujui ehkä parhaiten koskaan hyvin 1 tosi väkevää vastusta vastaan. Silti, ei olisi pitänyt polttaa.

Isän vaimo sanoi, että piiskasi itseään 30v. Tänään kun syötiin. Sitten kuulemman lopetti. Pitää saada käyttäjän "keskustelua", vissiinkin ainoan fanini (tjsp) mielipide asiaan. Piiskaanko itseäni? Jaa-a, välillä tuntuu siltä :/

 

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 13:49

Budi auttoi kyllä nukahtamaan ja otin melatoniinin yöksi. Heräsin sitten siinä klo 10. Huomaan että jos herään aamuisin, niin vatsaa vääntää yleensä siihen asti, milloin normaalisti herään. Saa ravata kakkosella paljon ja ramaisee koko ajan. Onneksi psykofyysinen terapiaryhmä ei ole aikaisin aamusta, niin siihen on monta tuntia aikaa varautua. Jeps :/

Saan kaupasta lahjakortin, koska sen viallinen kortinlukija rikkoi pankkikorttini. En tiedä vielä minkälainen, mutta tuskin mikään kirjakaupan lahjakortti. Olisi aika hirveä korvaus. Varmaan S-ryhmän kauppoihin joku 10e? Jaa-a. 1-2 viikon venailu on kyllä mielestäni hieman enemmän, kuin 10e arvoinen, mutta minimissään 10e olisi hyvä.

Tänään menen mutsin kanssa kaupungille ottamaan passikuvat. Olisi hyvä olla ainakin se passi, jos Putin tulee joku päivä ei niin ystävälliselle visiitille. Tai ainakin hänen joukot.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 22:57

Mutsin kanssa kanssa haetaan passikuvat, jonka hän maksoi ja laittoi passin hakemukseen tilille tarpeeksi. Tässä on sellainen kiva juttu, että nykyinen passi vanhenee 2 viikossa, joten se on pakko hakea mahdollisimman pian. Miten muuten todistan, että olen minä? Noh, ehkä ne uskoo, jos pääsee vertailemaan passeja? Jaa-a... paha paha :/ Antoi hän vielä pari euroa purilaiseen. Hän olisi ostanut minulle taas kengät (alennuksesta) mielummin, mutta otin purilaisen :/

Kaupan lahjakortti oli 20e arvoinen, josta kulutin vähän yli 14e suoraan. -30% einesrulla, epäonnistuneeksi kokeeksi jotain happamia Jaffa Sweetie nimisiä Israelilaisia hedelmiä (appelsiinin kokoinen sitruuna...) pari wieneriä.ja pieni energiajuoma. Tätä ennen ostin samasta kaupasta jonkun kolmioleivän ja isomman energiajuoman. Hikoilin ihan sairaasti, kuin olisin krapulassa ja vaikka Propral poisti tärinät, niin henkeä ahdisti. Otin Opamoxit siinä sitten kotona.

Nauhoitin peliä. Myöhemmin kysyin naapurilta hieman budia 5e edestä (koitan vähentää) ja sain hänen kaverilta poistettua .2g eli viidesosa 1 grammasta. 5x siis vähemmän mitä normaalisti tilaan, edes. Hän sanoi että 1 kaveri hakee varmaan nyt. Autoin naapuria hiukan, kun oli kipeä. Pyysi sokeria ja teepusseja. Annoin ivttu lasikulhon ilmaiseksi ja sokeria. En käytä kuin tiettyjä juttuja keittiöstä, niin jeps. Foliota lasikulhon päälle. Kai tuo oli ihan kohteliasta. Perinyt isältä tosin tuon "jos et tarvitse sitä, anna se pois". Teen tuotakin mielummin vaan silloin, jos sillä on oikeesti Jotain arvoa. From a True Neutral to Neutral Moral?

Googletin netistä "extended character alignment chart" eli noita moraalisia kompasseja.

https://preview.redd.it/nzs4017sfch21.png?width=2424&format=png&auto=webp&s=263dd67d05ee86a19da843e5d10d4d39b9597f50

Selvä. Varmaan viallinen, mutta huvittavaa, että noista tehdään koko aika laajempia.

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2020 klo 12:59

Budi vaikutti kovin ja pitkään, vaikka määrä oli tosi pieni. Kirjoittelin mitä sattuu kavereille. 1 vastasi jo "hei mitä vittua?" näin suomennettuna ennen kuin ehdin viimeistelemään juttuni :/ Itseasiassa liittyi tämän ":/" hymiön käyttöön. 1 trolli pelaaja vähän inspiroi käyttämään sitä enemmän. :/ voi olla väsynyt, itseironinen ehkä jotenkin. Tämä pelaaja käytti sitä sarkastisen nuhtelun lisänä. Vittuili. Mutta se on vaan " :/ "

Jos jollain on flunssa, saan inho/kakomisreaktioita herkemmin. Naapuri on kipeänä nyt plus hänen 1 kaverinsa, ellen jo maininnut. Herättyäni painajaisista kakosinkin sitten kahvin ja tupakan jälkeen. Toivottavasti en saa flunssaa juuri NYT, koska on ihan tarpeeksi apskaa jo. Pesin hampaat, pyykit laitoin pyörimään, ja ihan hyvästä syystä. Likaisia kandidaatteja meinaa pääsi koneeseen.

Psykiatrin pitäisi soittaa tänään. Tarvitsen hoitoneuvottelu ajankin hyvin pian, mutta ei noita taida kiinnostaa minun etu enää. Reaktioni on vanha tuttu:

:/

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2020 klo 16:37

Vähän kokkasin jotain apskaa, eikun pastaa, naapuri pyysi röökiä, ollos hyvä, ja psykiatrikin sieltä soitti. Saan hakea vaikka nyt jos haluan, 1x Zopinox per päivä, viikon satsin kerralla. Odotan varmaan perjantaihin tosin, jolloin saan hakea moxit taas. Jeps, eli psykiatri siis nosti unilääkkeen annoksen niin, että nukahdan varmemmin. Pitää välttää isoja annoksia pössyä, ettei mene unilääkkeitä liikaa. Tuo eilinen oli hyvää, oikein optimaalinen annos, mutta näin häröjä unia :/ Melatoniinia pitää lisätä myös, mutta se unohtui nyt sitten määrätä. En tarvitse kuin 1,5mg per yö, että herään vähän aiemmin. Se on varmaan ainoa lääke, jolla voi korjata unirytmiä. 10 yöksi riittää melatoniinit. Rahaa ei tarvitse lainata heti, kiitos kaupan lahjakortin. 1 myyjä kysyi vielä, että sainko jo uuden kortin. Noh, en... Ainiin ja saan ensi viikolla hoitoneuvottelu ajan. Pitää kysyä vähän hoitohenkilökunnan mielipidettä, että olisiko se nyt sitten pysyvä eläke vai mitä.

Hmm... ei kai sitten muuta kun... nauttimaan päivästä, jos vaan kykenee.