NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2020 klo 22:35

En pysty kirjoittamaan paljon, koska olen liian pilvessä

https://www.youtube.com/watch?v=dktNcYGjgVE << Rick & Morty. Katsoinkin jo kaikki jaksot :/

Isä ostin sitä sun tätä. Uuden työtuolin ja kajarit, koska vanhasta meni toinen apskaksi.

Olen ostanut tässä kuussa 2g pilveä. Joka päivä polttavalle tuo on hyvin marginaalinen määrä. Aika perus.

Hyvää yötä kuitenkin

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2020 klo 15:30

En viitsi soittaa kriisipuhelimeenkaan nyt, koska olen pilvessä. Laitan tänne aika paljon nootteja ylös. Tässä alkaa olla kliseistä sitcom pössypään elämää.

https://www.youtube.com/watch?v=RUqLVN5Ydtc << Rick & Morty

Isää kiitin puhelimessa, että oli aika kiltti ajatus tuo tuoli. Lopetin siitä vonkaamisen jo aikaa sitten. Kerroin isän vaimolle pilvenpoltosta, joten en tiedä tarkalleen mitä on tapahtunut, jos mitään. Isän vaimo oli huono vaihtoehto kertoa tästä jutusta, vaikka hän sanoi olla kertomatta. Kerron sitten itse, jos tulee järkevä tilaisuus/ei ole enää pointtia pitää tietoa itsellään. Onhan se aika fucked up, jos muut tietää ja hän ei... Voi tietty ollakin, että hän tietää, mutta esittää tietämätöntä? Jaa-a. Jotenkin pelkään isän reaktiota tähän eniten. Enemmän kuin äitini. Isäni on uskis ja en muista millainen oli lapsena. Tukisti joskus kun oli laillista ja muistan kun kusin kerran sängyn kun nukuin sen vierellä. Hän ei tehnyt mitään pahaa muistan, mutta hän kirosi tilanteen nenä puuhkien *mmfffh* ja päälle sanoo "että sentään"! Pitää vaan uskoa, että kyllä se tästäkin vielä. Isän vaimo kertoi, että isän kanssa saa väitellä ja hänen ei ole tarvinnut pelätä. Mutta isän kanssa on tosi vaikea päästä kovin diipiksi ja hän on aika... lainkuuliais-neutraali (Lawful Neutral)

En jaksa lähteä kauppaan, koska a) olen joko indicavoittoisen hybridin tai ihan indican vaikutuksen alaisena (hyvin sain nukuttua) ja b) selviän tämän päivän ilman jotain energiajuomaa tai HK:n einestä, veikkaisin. Kaupassa ravaaminen maksaa. Tietty jos en osta tänään jotain, ostan jotain enemmän myöhemmin :/ Mutta on tuolla kananmunaa, pinaattikeitto, jogurttia, keksiä, hedelmiä ja hernekeiton jämät, joihin taisin unilääkepäissä kokata sipulia ja kinkunpalasia. Jep :/ Tänään en jaksa kokata, mutta siihenkin on ainekset. Jauheliha säilyy vielä pitkään.

"I renounce the devil. I seek light from the greatest sources of it. Light, seek me out today"

5x tein tuon. Sitten maistoin kahvia kupista.

https://www.youtube.com/watch?v=KxwcQ1dapw8

Twin Peaks oli kyllä petollinen sarja. Ivttu jos tulee lisää, niin enpä tiedä katsonko. Luen lopun ensin ja päätän sitten.

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2020 klo 19:46

Katsoin tänään vapaaottelua. Intressant... Nyt kusi tuomarit 1 matsissa varmaan vähintään. Jotkut ovat syyttäneet joitain tuomareita siitä, että ne ei edes katso otteluita ja lähtee palkka taskussa kotiin. Aika kiva, kun tappelijan tulevaisuus on kuitenkin linjalla.

Olen pärjännyt 1 illan ja 1 päivän 1g, eli jatkuvia överivetoja ei ole ollut. Tiedän rajani paremmin nyt, että se 1 jointti kerralla, saa riittää. Tarjosin naapurille vielä, kun hän on niin köyhä tällä hetkellä. 1 jointin vaan, mutta jotain :/ Tosiaan pelikaverin kanssa juttelin tästä, että miten ensimmäisten päivien aikana unohtaa sen, että olikin aika mälsää pilvessä. Riippuvuus tekee tuota. Minulla ainakin menee enemmän pillereitä pilvessä. Ketipinor on mennyt vähän enemmän pilvessä. Hmm... Opamox menee aika normisti, kun taas Imovanea menee selvästi liikaa.

Odotan seuraavaa hoitoneuvottelua jotenkin toiveikkaammin. Niillä on oikeesti aika vähän ehkä tarjota, mutta olisi kiva jutella jonkun kanssa, ehkä... Jos ne tarjoaa jonkun paikan minne mennä tekemään jotain, siellä on yleensä sitten muita sairaita. Joten tein sen valinnan, etten jaksa mennä paikkoihin, joissa voi olla huumeidenkäyttäjiä (etenkään näitä en jaksa, ja itsellänikin on riippuvuuksia) Alamaailma on ihan helvettiä katsoa.

Eli ensi viikolla näen ystäviä ja 1 joka ei kuulu tähän ystäväporukkaan, heittää jotain takaisin niistä moxeista sitten. Pistin vähän painetta siihen suuntaan, että muistaisi. Haluan syödä omat rauhoittavat säännönmukaisesti. Ongelmalääkkeet edelleen Ketipinor ja Imovane *huokaisee syvästi*

Ja joo, Twin Peaksia tuskin tulee lisää.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2020 klo 07:38

Hyvä, että haluat ja jaksat olla olemassa.myös täällä netissä. Vaikkei kukaan vastaisikaan, se ei vähennä kiinnostavuuttasi. Itsellä hiukka hankalaa aikaa ollut. Ja on. Pääasia, että pysytään elämässä kiinni

 

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2020 klo 16:11

keskustelua kirjoitti:
Hyvä, että haluat ja jaksat olla olemassa.myös täällä netissä. Vaikkei kukaan vastaisikaan, se ei vähennä kiinnostavuuttasi. Itsellä hiukka hankalaa aikaa ollut. Ja on. Pääasia, että pysytään elämässä kiinni

Myös täällä netissä? Muualla minua ei pahemmin näykkään, kjeh kjeh heh heh. Joo ei mulla nyt ole ollut niin hirvittäviä päiviä. Koitan pitää nuo aggressiot loitolla polttamalla silloin tällöin. Ikävä kuulla, että sinulla on ollut hankalaa. En vaan tiedä ketä olet, koska nimimerkki ei näy. Varsin kiusallista. Jätä vaikka joku merkki aina kirjoitusten jälkeen? 

Esim. näin "Leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti leipäteksti

terveisin. <sinun nimimerkki>"

Jos tuo on siis sallittua..? Oletan että minun nimimerkki ainakin näkyy varsin hyvin. Nyt menin ostoslistalla lähikauppaan, jonne upposi 23e. Sinappia, salaatinkastiketta, raejuustoa, kurkkua, hedelmiä, 5 eurolla 2x Saarioisten nuudeliruukkua ym. ym.

Edit: sinun nimimerkkisi on "keskustelua"? Vai ööö :/ (??)

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2020 klo 17:07

Juu, on. Nimimerkki on 'keskustelua'. Olen miettinyt joskus, jos täältä poistuu, jääkö viestit mutta nimimerkki viesteistä häviää? Niitä kun ei kai saa poistettua? Moderaattoreille aika mahdoton urakka huomata jonkun katoaminen ja sen nimimerkin kirjoittamien viestien poistaminen? Nettiin kun jotain kirjoittaa, ei saa katoamaan milloinkaan?

Tuo ostoslistaostelu tulee huomattavasti halvemmaksi kuin ostelu ilman sitä listaa...

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2020 klo 23:00

Hmm... I was gonna be sober today, but neighbor rang my bell.

^ Johti vaan siihen, että sain autokyydin nostamaan setelin. Eli lasketaas, jos 20e riittää 2 pv ja jos saan joka toinen päivä, niin jep, aika kalliiksihan se käy. Naapurilla on fikti ja nuo luottaa minuun, mutta en luota niihin, keiden kanssa nuo diilaa. Tuo 1 alkoi jo pölisemään etunimiä, joista 1 tunnistin. Jos täsmää, niin kyseessä on vissiin mt-ongelmainen mimmi, joka diilaa. Varmaan joku vastaava siihen skitsofreeniseen diileriin, joka itselläkin on ollut. Pienet tutut piirit, vaikka varmaan jotain uusiakin tulee koko aika lisää. Itse vaan käytän naapuria välikätenä, joka saa todistaa määrän vaa'alla myöhemmin. Fiktilläkin voi varmaan kusettaa niin, että painaa jotain miinusta tai plussaa, ennen kuin laittaa siihen jotain päälle? En ole minkään fiktin kanssa työskennellyt itse, mutta oma oikea vaaka on sellainen, että siihen voi laittaa miinusta tai plussaa.

En tosiaankaan tiedä mitä tehdä, mutta tässä liemessä sitä nyt sitten ollaan. Menen tämän läpi, kesti mitä kesti. Itse voisin harkita jotain muuttoa tulevaisuudessa. Sana jota pelkään... tulevaisuus.

https://vocaroo.com/g2QEf3MugFB

^ Lyriikat otettu Mike Leigh:n elokuvasta Naked, 1993.

Johnny: So you think you can make the present palatable by projecting into the future? You're living in the past pal. It's the future that fucks you up, Brian. It's the maggot in the apple. See you're all pissed off with the present Bri, and there's nothing wrong with the present. The present's fine, perfect, peachy fucking creamy. The only thing wrong with the present, is the bastard doesn't exist. Because the present is the future and the future is the past. And it's all the same f*n bag of bones anyway. It's a constant process of coming into being and passing away 2x. The future, is now.

Brian: But the present does exist, we're in it Now!

Johnny: You were just then when you said. But you're not in it now, you're not in it now, you're not in it Now. You're forever kicked in the ass by the future. You with me?

Brian: That's what I mean. You see I'm in the present, but not in the present. I'm in the future!

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2020 klo 04:35

https://www.youtube.com/watch?v=o8GrqUSdzi0

Taidan rajata tänne kirjottelun vain koneella kirjoitteluun, puhelimen kanssa niin onnetonta lisätä linkkiä... taitamatonta touhua.

Kirjoitin pitkän viestin ja äärimmäisen turhautuneena sen kadottua linkkiä lisätessä en tiedä jaksanko enää sanoa mitään... ehkä viisautta ois taas mennä unta kalastamaan... Tuo ei ollut se linkki, joka oli tarkoitus laittaa, mutta menköön ja huuhtokoon sade mielen vapaaksi kertyneestä kuonasta...

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2020 klo 14:14

Eli siis hetkonen 20e riittää 1 pv pikemminkin. 1g riittää 2pv ja maksaa 20e. Pitäisiköhän sitä ostaa vaan 2g tänään, jos saa... Riittäisi hieman pitempään sitten (3-4 pv) ja sitten näkisi frendejä viikonloppuna. Tosin 1 pelisessiokin pitäisi saada selvinpäin, koska pilvi hidastaa aika pahasti ihmistä.

Faija tuo uudet kajarit ja tuolin tänne. Fuck. Haistaa ainakin röökin sitten, se on varma. Ja vie syömään Heseen jotain, jossa otan mahdollisimman painoneutraalia ruokaa.

keskustelua kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=o8GrqUSdzi0

Taidan rajata tänne kirjottelun vain koneella kirjoitteluun, puhelimen kanssa niin onnetonta lisätä linkkiä... taitamatonta touhua.

Kirjoitin pitkän viestin ja äärimmäisen turhautuneena sen kadottua linkkiä lisätessä en tiedä jaksanko enää sanoa mitään... ehkä viisautta ois taas mennä unta kalastamaan... Tuo ei ollut se linkki, joka oli tarkoitus laittaa, mutta menköön ja huuhtokoon sade mielen vapaaksi kertyneestä kuonasta...
<ul id="bbp-topic-revision-log-282925" class="bbp-topic-revision-log">
<li id="bbp-topic-revision-log-282925-item-282926" class="bbp-topic-revision-log-item">Muokattu kirjoittajan toimesta 9 tuntia, 6 minuuttia sitten. Syy: vaihdoin linkin

Ei paineita. Kirjoita koneella rauhakseen. Jahas. Oon tainnut kuulla tuon linkin musiikkia joskus, meinaa tutulta se ainakin kuulostaa. Mulla on ihan hyvät playlistit yöksi. Artistit on jotain tätä rataa - Brian Eno, Cocteau Twins, Harold Budd, Jonn Serrie, The KLF, Basinski ym. Tarttis tosin lisää...

https://www.youtube.com/watch?v=sKtdBfnLrTc

^ Tuota teosta oon kuunnellut aika paljon öisin. Se muuttuu mielenkiintoisesti synkästä ja enteilevästä jotenkin lempeäksi lopulta.

Aloitin eilen Mad Men katsomisen. Voisi olla ihan hyvä sarja, vaikkei bisnesmaailman haitten elämä nyt ole minulle niinkään tärkeää. Tietty, ei ole huume alamaailman anarkistienkaan elämä sen kummempaa.

Jaha isä tulikin kajareineen ja tuoleineen. Looks like that's it. Gotta go ->

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2020 klo 22:16

Isä kävi ja kajarien kanssa oli ongelmaa. Nämäkin särisee, mutta ei yhtä pahasti, kuin edelliset. Isällä on 1 melko vakava sairaus, joka vaikuttaa kuuloon, tasapainoon (Menieren) ja hän kuuli väärin mistä särinä tulee/ei kuullut ollenkaan. Epäiltiin äänikorttia, joten isä ostin uuden kaupasta etuoikeutetulle milleniaalipojalleen. Se saattoi vähentää särinää, mutta en usko että paljon jos ollenkaan välttämättä. Kauppareissun jälkeen hän lähti kotiin ja illalla kysyi, että joko kasasin tuolin, jonka hän myös osti.

Käy vähän pahaksi isää. Hänellä on sama piirre, kuin itsellä. Ei voi sietää henkilökohtaista kärsimystä, uhrautumista ja välttämättä ihan massiivista vaivan näköä auttaa. Hän pakottaa aina minut kantamaan isoimmat esineet, etenkin jos hän on ne itse ostanut minulle (ok kai toi on "reilua") Hän tarvitsee istumiseen pehmusteen ym. mukavuuksia. Itsensä suhteen hän sentään panostaa, toisin kuin itse, joten hän pystyy auttamaan. Lainkuuliais-neutraali sanoisin. Eli "ei kiinnosta, paitsi jos et noudata lakia". Hänellä on vielä jumalan laki noudatettavana. Itse olen Neutraali - Sitoutumaton "ei kiinnosta, mutta huolehdi itsestäsi ja omista asioistasi". Eli alignmenttien luottamuskelvoton, epäpätevä pässi? Tavallaan True Neutral voi olla ilman kutsumusta ja intohimoa aika sairas, joten aika muista riippuva. Noh, on niitä pahempiakin. Itse annoin joskus mahdollisuuden jopa selvälle roistolle (opin ettei kannata) saatan auttaa jos vähän jeesaa takaisin (jää velkaa, mindfuck) osoitan joillekin paljon luottamusta, joten petostilanteissa olen ehkä vaarallisin. Ja jos joku loukkaa älykkyyttäni tai käyttää hyväksi, koska olen jotenkin "hyväuskoinen" ja herkkä, niin vähän saa maistaa apskaa :/ Turha ottaa liian henkilökohtaisestikaan ihmisiä tosin. Ihmiset on vaan... ihmisiä.

Skitsona eläminen, on tästä syystä, hirveää. On tullut niitä misantrooppisia tuntemuksia. Misantrooppina pitää vaan muistaa, että itsekin on apska! Joo, mutta skitsotyyppi voi olla niin halvaantunut, että hän ei kirjaimellisesti pysty "tietämään" jotenkin totuutta tai prosessoimaan tietoa kovin hyvin. Jotkut ihmiset huomaa tämän "epävarmuuden", joten skitsotyyppejä ei näy esim. oikeussalissa yleensä varmaan kovin hyvässä asemassa usein. Skitsotyyppi on vaan hyvin epäileväinen, mutta sitäkin jotenkin retardilla tavalla, joten kun skitsotyyppi tietää tämän, hän on harvoin "ihan varma" ajatuksistaan. Paranoidisista ja bisarreista ajatuksista siis. Pelottavaa on, että maailma on epävarma, epäluotettava ja sen lisäksi, että joutuu ignooraamaan kaiken maailman bullshitin, niin omat aivot luo sitä lisää. Samat ajatukset voi tulla minulle, kuin skitsofreenikolle. Varmasti myös jotain mitä skitsofreenikkokin ylenkatsoo/ihmettelisi. Kaikilla on jotain omaa hulluutta. 1 kaverikin tuossa juuri sanoi, ettei tajua minun juttujani ollenkaan. En ole siis epäsosiaalinen tai epämiellyttävä tahallaan, mutta monille epäviehättävä ihminen, jonka kanssa sosiaalisesti kanssakäydä.

Sain myös ajan psykofyysiseen terapiaan haastatteluun vihdoin huomenna (hoitaja varmaan käynnisti jonoprosessin uusiksi, tai olin juuri jonossa sinä päivänä kun kysyin tästä..?) Ehdottomasti otan siitä jotain irti. Menen sinne vähän pilvessä sitten varmaankin kai joo, mutta minkäs teet :/ Tarviiko sitä mainita, ellei hän kysy päihdetaustaa ym. Noh, jotain hänenkin papereissa saattaa lukea?

Jonn Serrie - The Stargazer's Journey << mahtava albumi. Kohta tiedät kaiken mitä olen kuunnellut :/ Noh, on Ambient -listallani joku 400+ kappaletta. DLP albumi yksin on se 5 tuntia ja ei sitä nyt vanha Erkkikään kestä teeskennellä jaksavansa kuunnella joka päivä 5 tuntia depressoituneita looppeja. Mutta silti, aika vähän kirjastossani on musiikkia :/

Huomisiin.

Edit: kello on 22:05, mietin verioksennusten mainitsemista, vaikeaa alkoholismia. Ehkä tätä siirrettiin niin pitkään, kunnes todistin olla 6kk juomatta? En osaa sanoa ollenkaan, mutta ilman päihteitä se menisi jonon normaalin pituuden mukaan.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 10:39

Psykofyysinen terapia... ps sh laittaa sut punnertamaan samalla kun kelaat mielen kelojasi?

Reps:)

...eikun hieno meininki jos alkaa tuon terapian sun kanssa. Kerrot varmaan ääriä siitä?

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 13:33

keskustelua kirjoitti:
Psykofyysinen terapia... ps sh laittaa sut punnertamaan samalla kun kelaat mielen kelojasi?

Reps:)

...eikun hieno meininki jos alkaa tuon terapian sun kanssa. Kerrot varmaan ääriä siitä?

"Punnerra sen trauman läpi! Kamoon, pystyt kyllä siihen! Mitä oikein odotat?!"

:/

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 16:04

Tuosta tuli jostain syystä mieleen tärinäterapia. Kehollisissa traumajutuissa joidenkin kohdalla toimii, joidenkin ei. TRE-stressinpurku voi vapauttaa kehoon kertyneitä lukkiutumia. Mielenkertymiähän saadaan täällä ihan ilman hintaa vapauttaa... josta tulikin mieleen ettei parempaa mahdollisuutta ole kuin tämä. Kaikkialla muualla terapialla on kova hinta. Ja parhaimman avun saa vertaista kokeneiden kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 20:01

Kävin siellä tänään. Terapeutti arvioi, että olen alivireinen. No shit? En jaksa edes kasata uutta tuolia tai imuroida kämppääni kerran kuukaudessa.

Kaveri ei näemmä maksa moxi-velkojaan takaisin tänään, kuten oli sovittu. On tässä vielä pari tuntia aikaa, ellei hän vedä hihasta sitten jotain kivaa "sori tapahtui kaikkea, maksan ensi kuussa" -paskaa. Häntä on tosi vaikea tavoitella, ei pysty sopimaan mitään miittiä, eli häntä ei toisin sanoen kiinnosta. Paljon minulla ei ole tarjottavaakaan, mutta miksi väittää, että on menoa suunnitteilla, mutta ei pysty suunnittelemaan sitä minun kanssa? Soitin joku 4 kertaa puhelimeen, että juu. Jos ei tule tänään, saa antaa ekstraa. Minun pitäisi saada napit tänään, jotka suunnittelin ottaa yöksi, että saan paremmin unta. Ilmoitin hänelle tästä reilusti, vaikken voi tekstareilla mennä detaljeihin, koska hänellä on H-merkintä ja on seurannassa. Joo, epäreilu en aio olla, mutta vähän tiukempi kyllä. Nyt en enää viestitä _mitään_ ja odotan vastausta.

Väsyttää. Ja siis aivan ivtusti. En polta budia tänään, kaikki meni eilen. Onneksi ei ole. Jotenkin lyhytvaikutteinen lajike. Noh, nyt väsyttää ja aggressiot herää pienimmästäkin jutusta (em. kaveri saa hyvin alkuun ainakin) Katson Mad Men, masturboin 2x että olisi energiaa (Zolofteissa aika kivuliasta) ja olen syönyt aika hyvin. Jotenkin inhottaa tuon psykofyysisen terapian ryhmämuotoisuus. En halua ainakaan, että ryhmässä on ketään huumeidenkäyttäjiä itseni lisäksi. Tuskin tuo mikään hörhöklubi on, mutta mitäköhän terapeutti meinasi "samankuntoisilla"? :/ Tiedän muutaman potilaan, joita en halua nähdä samassa ryhmässä ainakaan. Jonkinlaisessa tasapainossa olevia ihmisiä edes. Ei liian ylivirittyneitä skitsoja tai huumeidenkäyttäjiä kiitos. Osaa käydä suihkussa, vaihtaa vaatteet, käyttää dödöä tai hajuvesiä jos on varaa, perusjuttuja. Sellaista varautuneisuutta siis on, että törmää ei-toivottuihin tuttuihin. Jos niin käy, niin sitten terapeutti sanoo ryhmässä jotain "aa te tunnette toisenne? voi kuinka kiva" johon itse vastaan "joo tiedän kyllä tämän tyypin, enkä halua hänen kanssa kaveerata". 1 ryhmään tuli kerran yläasteelta tuttu syöpäpesäke, jonka elämä on tuhoutunut. Ei tarkoita sitä tietenkään, etteikö osaisi olla yhtään vähemmän syöpäinen. Noh, jonkun syövän siitä saa, kun minuunkin tutustuu sitten vissiin :/

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 22:44

Kaveri toikin sitten vähän huppelissa ilmeisesti (haisi viina) takaisin mitä oli velkaa. Heitti takaisin viime viikosta, kun osuin kohdalla ennen työhaastattelua moxit taskussa ja sai työpaikan :/ Sain aika merkittävän määrän ekstraa (lehteä) myös, jota en näe silleen "väärin tehtynä". Totta puhuen kaverin kanssa on ollut mahdoton sopia mistään, joka on aiheuttanut turhautumista hyvin paljon. Esim. tänään. Noh, nyt en voi valittaa. Eniveis sanoi että voin käydä moikkaamassa häntä huomenna töissä.

Nukkumaan pitää mennä. Olisko vika Imovane ja ainakin 1 jointti.