NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 14:13

Pelissä hävisin yöllä 8-10. Ei paha, voitin tuon vastustajan ennen 10-6 tai jotain. Mutta joo, on hän nykyään about samalla tasolla, kuin minä. Enemmän passiivinen pelaaja, joka vetää ihan fiksusti, mutta ei pystynyt voittamaan päätyylillään minua. Piti vähän käyttää juustotaktiikoita sitten, niin. Itsellä on mennyt into pelata noita "eka kymmeneen voittaa" -matseja viimeaikojen huonojen kokemuksien vuoksi. Häränapskaa.

Budipäivä oli tosiaan eilen ja rahaa paloi. Veli siirsi tilille, mutta sekin meni sitten tupakkaan ja kukkaan 50/50. Olin taas jossain budikikseissä fantasisoinut muroista t. tämän päivän ostoslista. Tulee olemaan muuten aika yksinäistä elämää aika pitkään. Psykofyysinen terapia on siirretty, koronan vuoksi. Hoitajia en voi tavata face-to-face, koronan vuoksi. Ja päihdeohjaaja ei voi tavata, koronan vuoksi. Huomenna pitää hakea unilääkkeet ja voisin harkita lihatiskiä, jos ei ole kiinni, koronan vuoksi :/

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 11:31

Heräsin 7 paskavointisena. En pystynyt juomaan vettä, koska olisin alkanut yökkäämään, joten pieni lasillinen sitrus Juissia ja kahvia ennen labroja. Olisi pitänyt välttää näitä ennen labroja, mutta ainakin olin syömättä sen 10-11 tuntia. Reissu labraan oli pitkä ja vaikea. Kurkku kuiva, lihakset velttona, ja uni oli tosiaan levotonta.

GT arvo oli päälle 110, eli aika korkea ja ALAT oli juuri viitearvoissa siinä 49. GT jostain syystä pysyy nyt ylhäällä vuosi toisensa jälkeen, mutta ALAT on tärkeämpi. 10kk ilman alkoholia ei takaa sitä, että arvot nollaantuu. Ylipainokin varmasti vaikuttaa. Sitten valkosolut oli hieman yli viitearvojen, jotain 10.2 about. Sydänfilmistä en tiedä, mutta sekin otettiin.

Labran jälkeen menin apteekkiin ja siitä kauppaan. Kuten suunnittelin, lihatiskille. Vähän maksalaatikkoa, 1 kolmioleivän -30% söin kaupassa, mukaan mehua ja limsaa ja kotiin. Ei ollut kovin hyvää nyt lihatiskin ruoka, kun ei ollut valmiiksi lämmitettyä tai kovin tuoreen oloista. Mikrossa lämmitin, mutta pieleen meni.

Lepäämään, rest in peace :/