NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 12:09

Vissiinkin aika levollinen yö? Hain unilääkkeet, vaikka oksetti hakea. Herätessä naapuri soitti musiikkia täysillä, jonka ajattelin voivan olevan kosto omasta musiikistani. Tuskin...

Kävin aamuröökillä ja eräs nuori mies tuli selittämään, että hänet ryöstettiin. Näytti jotain käsissä olevia jälkiä, mitkä näytti ruvilta silmiini. Hän näytti ihmettelevän, kun sympatiaa ei herunut. Sanoi meinaa, että hänelle oltiin velkaa, mutta olikin tyyppien mielestä toistenpäin. En puutu näihin asioihin, enkä usko toisten juttuihin niin suoraan. Tein hänelle röökin sen jälkeen, kun katsoin henkkarit. 10v minua nuorempi tyyppi. Hän oli jo valmis polttamaan maahan tumpatun, märän tupakan. Jossain tässä kohtaa pyysin henkkareita, hain röökin ja sanoin, että olisi varovainen. Kiitti ja lähti. Joo, vähän on kuollutta oma emotionaalinen elämäni, mutta annan ns. benefit of the doubt, jos ei ole syytä uskoa pahempiin juttuihin eri tapauksissa. Eli benefit of the doubt tarkoittaa sitä, että epävarmuudessa ei voi tuomita täysin. Olin aika varma, että tämä tyyppi laukoi suustaan tarpeeksi, etten halunnut jutella pitempään.

1 lapsuudenystävä, homomies, tuli vastaan kauppareissulla. Ei olla väleissä, kun stonewallasi minut, mokomakin paska. Mutta joo, vähemmän vihaa, ei enää jutella, se on selvä. Jo heti päivän alkuun riitti paranoiaa tai kröhöm... epäluuloisuutta? :/

PS. L-teaniini auttaa vastaavissa... kiusallisissa tilanteissa, joissa saattaa ahdistusherkillä tulla tärinöitä tai muita ikäviä oireita. Tasaa hermot, takuulla, jos on erityisherkkä. Psykopaattisille yksilöille se tuskin passaa.

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 22:29

Hetkonen, analysoin tuon tupakka-tilanteen uusiksi.

Olin aamuröökillä, eli päivän eka ja usein parhaimpia, joillekin paras rööki. Nuori kaveri tulee vonkumaan, että hänet on ryöstetty ym. mikä ei kuulostanut ihan aidolta. Vammat ei olleet suuret, jos niitä edes oli laisinkaan. Hän pyytää ensin 1. Sitten jämät. Nostaa 1 likaisen, märän tupakan ja sitten pyytää tulta. Sanon, että heittää sen pois. Kysyn henkkareita, muistan nimen kai vieläkin, parikymppinen. Haen +2 sinnikkyydestä ja henkkareista, mutta röyhkeydestä/pakottavasta sävystä -1, niin saa vaan sen 1. Menenkö ihan surkealla logiikalla?

Aamurööki, fuck off :/ Pitäisikö tuosta tehdä asenne, vai tehdä 2 tupakkaa tästedes, että toinen tällainen kaveri tulee vastaan? Ongelmana on se, että se ei ole lainkaan vastaavanlainen tilanne koskaan. Totuus on kyllä se, etten voi mitenkään tietää, että kaveri oli ryöstetty, koska näin vaan jotain rupia käsissä. Hänen silmissä näkyi joko vale tai ihmetys siitä, että miten en reagoinut tunteella tilanteeseen :/ Mutta jostain syystä en kutsu ihmisiä valehtelijoiksi päin naamaa, ellei ole 100% varma, jota skitsotyyppi ei usein ole. Itsekin tosin olen sellainen. Valehtelija :/

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 00:16

Sain tehtyä musiikki stoned, ihan ok tuli. Nyt paholainen pyörii mielessä, joten piti tehdä tuo omanlainen rukous. Eli suomeksi se on "Kiellän paholaisen, etsin valoa suurimmista lähteistä. Valo löydä minut" jota saatan toistaa silloin tällöin. Nyt olen tosin ottanut kaikki mömmöt, joten pitää mennä sänkyyn :/

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 18:32

Eilen ostin 10e edestä pössyä. Hmm... Tein verilettuja myös eilen, jota ennen söin pastaa. Molemmat joskus 23-12 paikkeilla.

^ jälkeen nukkumaan.

Tein uutta kappaletta aika paljon nyt pössyissä. Ihan ok, mutta ehkäpä väärä paikka jaella niitä. Jos minulla nyt ylipäänsä sellaista edes on. Paikkaa jossa jaella :/

Sähkölasku tuli potkimaan persaukseen. Reilu 100 euroa. Eli bullshittia riittikin tähänkin kuukauteen sittenkin kuitenkin. Jepulis. Kysyin isältä jo apua ensi kuussa tähän. Tässä kuussa ei ole laittanut rahaa tilille, mutta osti kajarit ja tuolin. Sanoi laittavan ensi kuussa jonkun kolmasosan. Lasku ei ole niin paha, mutta joo. Naapuri ottaa pataan paljon pahemmin, sen voin sanoa ja nyt hän sairastelee. Hänen kaverinsa näköjään otti pikavipin / jonkun vipin joskus vuonna nakki ja selitti asioistaan aika paljon. Ei tajua tosin, että budi vie aika paljon elämältä, jos sitä vetelee joka päivä 0.5-2g ja jos on velkainen ja persauki. Joo sellainen 10-40e per päivä. Mmh :/ Pärjäilin tuolla 0.5g eilisen ja tämän päivän. Oli ihan pakottavat kitkut jo kun heräsin. Sitten budipäissä apteekkiin, kauppaan ja 50e käteisestä on jäänyt ehkä 19e. Prekele! Jeesasin naapuria viemään roskat ulos ja annoin pari röökiä. Häneltä on hävinnyt roskiksen avain ja vara-avain myös. En voi paljoa tehdä noiden eteen tosin, että juuh.

Tohtori typaalinen sanoi eilen, että "tarvitset erikoisarkun, koska eturauhasesi on 40v arkussasi liian iso". Viittasi seksuaalisuuteen ja siihen miten en saa purettua sitä. Joku eturauhassyöpä olisikin kiva joo. Sanoin tänään, ettei vitsailisi kuolemalla, mutta joo, alkoholi vaurioitti kehoani pahasti. Ehkä olen tehnyt sitä ennen enemmän itse? Mutta voin paljon paremmin, joten en jaksa tuollaista "läppää" oikein nyt.

:/ moikka vaan ->

En lue kenenkään juttuja täällä vielä toistaiseksi. Saatan tässä illalla vähän katsella, mutta muiden asiat on muiden asioita sitten.

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 20:27

Elämässä on enemmän jos rukous on elämisen asenne. Joka päivä. Aina.

 

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 23:37

keskustelua kirjoitti:

Elämässä on enemmän jos rukous on elämisen asenne. Joka päivä. Aina.

Rukoilen joskus perheenikin puolesta. Ystävät included. Lähinnä sitä valoa tänne + täällä on ollut pimeää apskaa jo säänkin puolesta aika pitkään. Joskus säädän rukouksen kanssa manuaalisesti, jos huomaan järjen lipsahtavan. Outoa on aina se, miten koen olevani täysin vastuussa siitä. Jotenkin tuntuu, että terveydenhuolto vaatii, että paranen tosin. En saa mennä sinne huonovointisena ainakaan. En ole nyt hetkeen kai mennyt.

Edit tähän: ei ne oletakaan, että menen töihin enää

Puhutaan valosta. Naapureissa näen sitä enemmän, kuin monissa muissa, joita olen kohdannut. Ne on suoria, kliinejä vaihtoja, ei mitään paskaa. Huonosti menee kuitenkin about kaikilla, jotka käy naapurillani nyt. En suoraan menisi aukomaan heille kaikesta, mutta edes jotain. 1 naapurin frendi on liian avoin, varsinkin nimien kanssa varoitin häntä. Ei mitenkään paha tyyppi kai, mutta hulivili ja budi on noussut liikaa hattuun? Jotain selittää koko aika massiivisesta urakkapalkasta, salista ym. Naapurin kanssa diilailen mielelläni. Ollaan oltu ihan reiluja toisiamme kohtaan. Juuri nyt tuli vähän budia ekstraa, jos saisi tupakkaa. Oli ilmeisesti kaverinsa budia. Heitin päälle pari suussa sulavaa liuskaa käsikauppa -melatoniinia, koska se on ihan turvallista ja laillista. Ne on ihan kivoja, kun silleen suussa sulailee. Mm :/ Heitän varmaan huomenna jotain vielä.

" :/ "

Budi saattaa alkaa muuten särkemään päätä, jos polttaa liikaa. Koitan olla tämän yön ilman tsopiklonia ainakin. Saakin nähdä miten käy

Don't hurt yourselves like theses guys.

 

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 19:03

Nyt uskaltaa sanoa, että menee hyvin. Tohtori typaalinen sanoi jo aikaa sitten, että tuntui kuin "heräsin henkiin". Jep, jotain sellaista. Twin Peaks päähahmo oli jumissa 25v, jotain johon jotenkin samaistuin. Jossain kohtaa jotenkin "kuolin" ja millään ei ollut merkitystä enää. Ihmisillä, niiden teoilla, ei millään. Nyt on vähän eri tilanne. Aloin käyttämään lääkitystä ja budia oikeaoppisesti tai paljon lähemmäs sitä. Tsopikloni joka päivä väärään aikaan, niin tavallaan siinä voi mennä elämä ohi, kun ei muista mistään mitään. Tosin samaa kai budikin tekee, mutta se voi myös herättää luovan puolen. Tämmöistä "taivaallista downtempoa" olen tehnyt. Alanko uskovaiseksi kohta? Oh god :/ En voi sanoa varmaksi, että tuo on valmis, eikä ole mitään järkevää paikkaa, jonne jakaa tuota. En tiedä kanavia, joissa jaella tuon tyyppistä. Downtempoa en seuraa ollenkaan, jos melkein mitään, mutta olen tuottanut genre-hybridejä jo jonkin aikaa.

Mutsi vähän ihmettelee rahankäyttöäni. Nojoo jos menee 130e viikossa, niin on se kai aika paljon? Ruoka + tupakka + lääkkeet + budi, joista viimeistä en viitsi hänelle mainita. Lupasin yrittää lopettaa, mutta olen vaan onnistunut polttamaan maltilla. Tänään selvinpäin. Tein naapurille lisää röökejä. Varmaan joku 10-12 tässä kohtaa siitä .2g jonka heitti eilen. Oli tosi hyvää kukkaa :3 Mikä tahansa vaikea skitsofrenia spektrin fenotyyppi pilvessä on tosin elinikäinen riski itse skitsofreniaan, varsinkin jollain hulluilla sativalajikkeilla ja överimäärillä. En tajua miten ajattelin ennen, että on normaalia vetää 4g 2 päivässä. Se riittäisi nykyään varmaan 7 päiväksi, mutta en koskaan ostaisi niin paljon.

Luin Hunter S. Thompsonin tekoja. Kerran hän juhli Jack Nicholsonin synttäreitä näin

"Another of Thompson’s celebrity friends was Jack Nicholson. For some reason, the pair had got into the habit of giving each other weird gifts. So on Nicholson’s birthday, Thompson decided to give him a…unique birthday greeting. Arriving at Nicholson’s house after dark, Thompson announced his arrival by climbing up onto a ridge overlooking the building and setting off a 40-million-candlepower parachute flare—this lit up 40 miles of darkness and produced an effect something like “the first flash of a nuclear explosion.” Then, in quick succession, he aimed a million-watt spotlight at the house, played the amplified sounds of his ever-popular dying pigs tape through a loudspeaker, and began firing his automatic pistol into the air.

Jack Nicholson did not come outside.

What Hunter didn’t know was that Nicholson’s nerves were already frayed, since he was being stalked by a deranged fan at the time. When Thompson got no reaction from the gunfire, blinding light, explosions in the sky, and terrifying noises, he deposited a fresh elk heart on Nicholson’s doorstep and left feeling as if he’d been snubbed."

^ Kiva tunne varmaan Nicholsonilla, kun häntä valmiiksi jo stalkattiin tuohon aikaan ja Hunter tunkee oven eteen hirven sydämen :/

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 19:38

Twin Peaks sitä ja tätä, joo. Black Lodge eli "Musta maja/mökki" oli se paikka, jossa demonit tai muut ilkikuriset henget bilettää. Jotenkin tuntuu että jossain sellaisessa olen ollut aivan liian pitkään.

Naapuri muuten yllätti tänään seisomalla oven takana. En ole varma selitinkö jotain skitsoa siinä yksikseni sitten, ennen kuin avasin oven ja hän vielä kuuli kaiken :/ Reagoin avaamalla oven jotenkin "Oho, voi pyhä jumala" > "Joo rimpautin sun ovikelloa". Oli varmaan kuulokkeet päässä ja tein tuota biisiä, jonka linkkasin. Katsoin hänen kanssaan futispeliä ensimmäisen erän joku 30min ja annoin pari röökiä. Hmm... selvä päivä joo.

Mutsilta lunastan huomenna 60e, jonka laitoin hänen tilille (toivottavasti meni numerot oikein) Vielä on varaa nostaa vastaava määrä käteistä 2x ja sitten ollaan todennäköisesti ensi kuun alussa. Kyllä.

Olisi ihan kiva päästä biisillä kieltämättä johonkin. Se on yksinkertainen, mutta miksaus on aikasti puhdas, vaikka itse sanonkin. Simppeliä pimppeliä musiikkia. Eli yksinkertaista finnimusiikkia? Simple pimple. Näin juuri :/

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2020 klo 18:32

Kirjoittelen nyt vähän joka päivä jotain. Eli eilen olin selvänä ja oli vaikeus saada unta, ylläri pylläri. Otin ensin Ketipinor 300mg Depot, joka ei toimi uneen hyvin. Teaniinia meni yhteensä ehkä 900mg päivän aikana 3:ssa erässä 300-400mg ja Zopinox. Lopulta kun sekään ei riittänyt, niin vielä 200mg Ketipinor.

Heräsin jotain 14:15 suu kuivana. Lääkkeiden oton jälkeen katsoin nyrkkeilymatsin Tyson Fury vs. Deontay Wilder, joka meni about niin kuin odotin. Fury veti pataan, ja hänestä kuullaan pitkän aikaan. Naapuri pyysi kahvit, kun hänellä ei ole kahvinkeitintäkään, eikä rahaa käydä kahvilassa tai missään varmaan nyt. Oli pakko kakoa vessaan tätä ennen, että saisin jotain alas kurkusta seuraavan 2-3 tunnin sisällä. Ei tullut verta tai mitään, onneksi... Röökiä olen tarjonnut siitä .2g:sta (4e arvoinen) joku 16 itse käärittyä, että aika reilu alkaa olla jo. Minulla ja naapurilla taitaa olla aika samanlaiset arvot näissä diileissä. On hän sentään nyt vakkari lähde budille ja näin. Annoin eilen myös mehua, tänään lisää sokeria ja lainasin myös 2,5e. Sitten pistin hänen kaverin hakemaan gramman nyt vaihteeksi, eli 20e. Fiktaan sen myöhemmin. Hain mutsilta näitä ennen 60e, jonka siirsin hänen tilille. Kauppaan meni vaan joku 8e. Voisin tehdä ruokaakin naapurille, jos nääntyilee liikaa. Hän on tosin vähän kipeä, että voi olla ettei ruoka maistu? Vähän rukoilin testiksi mitä hyvyyttä minussa onkaan, niin naapurin puolesta. Tämä on ihan toimiva juttu meinaa molemmille. Ehkä itse hyödyn enemmän, en osaa sanoa. Syy miksi pystyin heittämään edes 2,5e oli se, että voitin pelikoneissa pari euroa. Hehz. Nyt on joku 30e jäljellä, jonka odotan riittävän tiistaihin asti ainakin. Keskiviikkona tai ihan viimeistään torstaina voisin lunastaa 50e ja ostaa vähemmän kukkaa. Testaan nyt miten pitkään pärjään 1g. Oli pakko ostaa 20e edestä, koska myyjä on krapulassa, eikä sitä varmaan kiinnosta myydä pienempää määrää.

Kaikkea hyvää, pitäkää hauskaa.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2020 klo 19:59

Pitää kutsua naapuri vähän puhumaan, ettei ehkä kerrytä liikaa velkoja. Budia tuli hieman liian vähän ja he pyysi minulta joku 0.15-0.2g max nyt. Varmaan joku sellainen max. Nojoo, mikäs siinä, heillä ei ole nyt varaa yhtään. Tupakkapummailu saisi loppua. Suosittelen varmaan myös vielä enemmän hankkimaan tupakkakoneen ja toppia jatkossa, sen sijaan että luksustelee valmiilla askeilla. Sätkät > valmiit. Aina. En osaa kääriä sormin jonkun oman kärsimättömyyden takia, mutta kone on ihan jees. Ne vaan menee rikki välillä, kun se heikohko muoviosa saa reikiä.

It's only business :/ -Rizla firm

Rick & Morty - Snake Berlin. Jaksossa käsiteltiin älykkäitä käärmejä :/ Hitlerattle snake.

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 01:29

Juttelin naapurin kanssa. Sillä ei nyt kyllä ole rahaa, mutta en ole huolissani. Me korjataan tilanteet aika nopeasti kuntoon. Itse voin kääriä pari röökiä jo senkin takia, että voisi jutella vähän ulkona. Pientä kaveraamista on silleen, mutta on vähän vaikea kuvitella, että oltaisiin bestiksiä ihan. Häntä kiinnostaa eri asiat. Silti, yllättävän paljon ollaan nyt soiteltu tässä viime päivinä. Ehkä viikkoina? Skarppasin sitä vähän.

Tämä budi on liian indicaista minulle. Mikäs siinä. Nyt tuntuu aikalailla siltä, että on huumepäissä, mutta ei se kirjoitukseen aina niin paljon vaikuta. Monet unilääkkeet on huumausainelistalla. Budin kanssa unilääke voi tuntua tosi rauhoittavalta, mutta myös synnyttää mielessä usein pirullisia ajatuksia. Joku oudon nostalgisen rauhaisa, mutta infernaalinen tunne on sekaisin siellä bagissa. Eli psykoosi iskee, jos valvoo budilla + unilääkkeillä. Vauhti päälle, niin joo morjes. Tohtori typaalisen pirikuuri loka-marraskuussa oli varsin kyseenlainen teko. Vieroitus piristä on mielellä kovaa kyytiä. Tosin hänen l-teaniini ehdotus oli huipputasoa. Kun lisäsin teaniinin annosta itse, niin pakonomainen seksuaalinen kiihottuminen väheni. Sitä on ollut tänään jonkin verran, mutta ei ihme, koska olen budipäissä. Eniveis traumat tuntuu heikentyvän ja hermot on lujemmat, kuin ennen. Aggressiot on myös vähentyneet. Ja olen aika ylpeä kappaleesta, vaikkei sillä varmaan pääse mihinkään.

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 15:54

2 Zopinoxia meni, hädin tuskin silti nukkui. Rittää 1 per yö (ma ja ti), ja ke saan hakea uudestaan. Uusi pankkikorttikin tuli myös jo postissa. Nyt on... lihakset aika jumissa. Kieltämättä pilvi vei taas vähän väärään suuntaan. Potenssi ei ole tärkein, vaan vaikutus/suunta. Naapuri jäi vähän velkaa budia, mutta mikäs siinä. Sai puhuttua.

Rahaa on joku liki 120e vähän yli viikoksi. Kyllä sillä pärjää. En tiedä vielä huomisesta, mutta olen pitkään halunnut hakea jotain ruokaa jostain. Kaikki nuo kebabin yläpuolelle menevät ruuat on niin kalliita. Kiinalainen voisi olla ihan jees mättö jollekin päivälle. Tänään vaan laitoin velttohyppelystä. Ehkä huomenna voisi hakea jotain ja sitten lunastaa mitä ollaan velkaa ja poltella ne tässä lähipäivinä (?) Kuulostaa ihan suunnitelmalta, jos tuollaista ylipäänsä nyt sitten voi suunnitella.

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 20:09

Nukahdin 4 tunniksi sänkyyn vaatteet päällä 19.30 asti. Kohta on aika ottaa iltalääkkeet. Voin hakea passin postista, ok. Hoitoneuvottelu aika ja uudet Kela väännöt on vielä edessä. Siellä saa miettiä, että olisiko se tällä kertaa pysyvä eläke (ei tiettyä terapiaa) vai ihan tuo kuntoutustuki vieläkin. Sitä on ollut jo niin pitkään. Lääkäri tosin sanoi jostain teholääkekuntoutuksesta, josta en tiedä sitten, en mitään. Lääkitys on aika optimaalinen nyt, sanoisin. Meni tuossa yli viikko tosi näppärästi. Tänään on vaan koomailua... ääh

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2020 klo 18:37

Olen käärinyt varmaan 24-26 röökiä naapurille ja autoin tekemään Kelaan viestin toimeentulotuesta liitteineen sähkölaskusta täydellisillä kuvilla. En tiedä riittääkö, mutta toivottavasti. Vuokraakaan en tiedä saako kaveri nyt sitten maksettua. Joku 5e myös rahallisesti velkaa. Vikat budit tässä kuussa myös luulen. Nautitaan/kärsitään. Vielä ei ole tullut, mutta joo. Pitää heittää pieni määrä hausta, mutta siitäkin jää velkaa kyllä. Gramma oli minimivaatimus + hauska 0.2 selvä, siitä jäävät velkaa vähän taas. No biggie. Empaattinen puoleni on se, että kaverit tarvitsee siitä nyt, kun muuten ostaisi itselleen ihan itse. Naapuri saisi hankkia töitä pikkuhiljaa sitten. Mehuakin ostin sille 2 purkkia, mutta maksaa lähipäivinä 5e takaisin. Hän ei ole sitä tyyppiä, että pärjää Kelan armoilla samalla tavalla, kuin minä. Sille se on 1 helvetti, näyttäisi.

Huomenna zopinoxit apteekista ja passi postista. Ruokaa on ihan ok, mutta ehkä voisi hakea jotain lihatiskiltä? Eli 1. lääkkeet 2. passi 3. tuoretta ruokaa ja joku Red Bull. Nuo prekeleen energiajuomatkin piti tosin lopettaa. Ehkä helpompi projekti olisi lopettaa munkkien ym. syöminen. Närästää niin pirusti

Mm-m :/

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2020 klo 20:22

Melkein sain vajarit ja naapuri epäili jotenkin vitsillä tai puolitosissaan hänen kaveriaan kusettamisesta alkuun. Niin juu, maksan etukäteen hausta, koska hakijat on PA. Muuten voisinkin vaatia maksaamaan itse etukäteen. Niin eniveis, naapurin frendi (jäynäilevän oloinen, en luota 100%) sitten laittoi omasta budipussista puutteellisen määrän, kun minä ja naapuri närkästyttiin tilanteeseen tarpeeksi. Itse en käy aggressiiviseksi, mutta piti antaa siitä alkuperäisestäkin määrästä naapurille lainaan. Tämä säätö oli vähän eprseestä, koska alkuperäinen hakija vaihtui ym. mistä en tiedä mitään. Mutta joo, toimi se diili sitten lopulta. Sain vissiin jotain sativaa hakijan mukaan, eli näen huomenna sarkastisen ja realistisen päihdeohjaajani varmaan jossain psykoosissa.

I renounce the devil. I seek light from sources I can find. Light find this sick planet.

Valoa tukinetin käyttäjille 🖐:/