NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 14:03

Herätys 13:40 noin.

Juttelin eilen 1 vanhan nettitutun kanssa. Depressiopotilas mutta työssäkäyvä. Jotenkin looppaa sen tilanne noissa samoissa jutuissa. Olisi silti kiva nähdä hänet ihan irl, mutta voi olla aika vaikeaa.

Isän antamat vanhat, mutta hyvät kaiuttimet alkaa mennä nyt jo... Toinen niistä päästää särinää, joka alkoi yöllä. Olen pitänyt niitä päällä ehkäpä liian paljon (koko ajan) mutta joo, on noi aika vanhatkin jo kai. Noh, nyt käytetään sitten kuulokkeita :/

Kun kävin "aamuröökillä" niin näin terrieri koiran, ihan yksin valmiina menossa ulos. Aha. Kuulin myös askelia rapussa tulossa alaspäin, joten odotin, koska ovea en uskaltanut avata. Silitin hieman koiraa ja sanoin "Istu" pari kertaa. Koiran omistaja huokaisi helpotuksesta ja kiitti, kun en avannut ovea.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 17:29

Hmm... Muistan SCIT-ryhmän. SCIT - Sosiaalisen kognition kuntoutusmenetelmä skitsofreniaa sairastaville. Jotenkin tuo kun ihmiset katsoo eri tavalla, otan siitä vähän liian helposti damagea. Toki tällä sarkasmin ja ivan määrällä maailmassa, onko se sitten niin ihme, jos jää pohtimaan muiden eleitä/katseita? Pikkujuttuja nyt loppupeleissä, mutta kyllä sitä osaan ihan tarpeeksi hyvin tulkita. I can interpret.

About kaikki rahat on käytetty ja jäljellä on ehkä 6e. Että kun ivtuttaa kun ei voi vaikka makaa koomassa seuraavat 2 pv ja sitten herätä pirteänä, ready to rock'n'roll. Jos naapurin kanssa onnaa, niin ostan varmaan ihan sopivan määrän. Pitää vähän jutella. En ole nyt varma, mutta tuo nainen joka haki koiran tuosta, niin hakikohan ne tuolta kämpästä jotain... Tuossahan kuoli 1 vanha nainen. Pisti miettimään, että kun se aina välillä avasi oven ja sanoi vaan "hei" niin menin vaan ohi. Olisinko voinut jeesaa jotenkin? Jos tuohon muuttaa nyt jotain perhettä, niin se on aina riski näissä pilvijutuissa myös. Jos tulee siis tutkinta jonkun prekeleen hajun takia. Itse diggaan kannabiksen hajusta, vaikka älyjen polttelu on aika tuskaista ja sekavaa puuhaa.

En saanut nukuttua edes 500mg Ketipinor (otin ensin 300, sitten vielä 200) joten turvauduin jonkun 1,5h makoilun jälkeen Zopinoxiin. Ja lights out joksikin 12h. Koitan nyt käyttää niitä ihan oikein, mutta jos saisin vaan joka yöksi 1x, niin olisi maht... en saa, joten vaihdetaan aihetta :/ Sen vielä lisään, että Ketipinor tukkii hengitysteitä korkeilla annoksilla. Dedä medee ihan dukkoon, eikä ole paljon mitään mikä siihen auttaa täällä.

Aloitin katsomaan The Young Pope. Ihan hauskan oloinen sarja, mustaa huumoria ja juonittelua, vaikka onkin kristinusko isona aiheena. Tai ainakin Jude Law piispan roolissa... 1 pelikaveri suositteli ja jeps.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 22:58

Täytyy kyllä sanoa, että ihmiset on, mitä useammin olen tekemisissä, vaikeampia kerta toisensa jälkeen. Stop stop. Tässä kohtaa pitää miettiä mitä tein väärin. Kysyin tuossa eilen viestillä voisinko jutella naapurin kanssa hetken. Tänään sitten vielä, vastasi että tietyn klo ajan jälkeen. Nyt kun kohteliaasti sitten huomautin asiasta, niin ei tule vastausta. Välit kirenee tästä, kun ihmiset ei sano suoraan. Että mitä helvettiä tässä on oikein meneillään? Joku saatanan salaliitto koko kaupungilla minua vastaan, ja minun pitää saada jotain piikkiä olkapäähän sen takia, että en tule ihmisten kanssa juttuun?

Poor rapport with others

^ Huonot suhteet muihin. 1 sairauden kriteeri. Syystä tai toisesta. Jotain kehokieltä, skitsotyypin sosiaalisten taitojen puutetta, en vittu tiedä loppupeleissä.

Se on varmaan päivänselvää, että jos ihmistä vedättää kerta toisensa jälkeen, ihan vaan siksi koska voi, muuten vaan, piruuttaan tai varmaan välinpitämättömyyttään, niin tällä ihmisellä tulee olemaan aika rankka loppusuora. Aika kiva silleen, että ehti jo kätellä ym. ja sitten tulee paskaa niskaan, juuri niinkun kuvitteli. Onko se sitten silleen, että minun epäluuloisuus näkyy jotenkin ulospäin niin ilmiselvästi, että muut ihmiset katsoo: aa toi pelkää, että se petetään, varmaan itsekin petollinen, joten petän sen ensin. Fuck you. Ihan oikeesti näistä jutuista on leikki kaukana, jos autan ensin ihmistä ja sitten se alkaakin välttelemään minua täysin passiivis-aggressiivisesti. Ihan kuin antaisi jotain saatanan vihjeitä, että minussa on vaan fundamentalistisesti jotain vittu vikana. Minun paranoidinen fantasia = todellisuus. Eli en ole edes psykoosissa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 13:56

Käytän kriisipuhelimista yhtä. Ennen nukkumaanmenoa piti saada purettua tuota naapurijuttua. Naapuri ja hänen toverit on kyllä epäluotettavia, joka voi todistautua vaikeaksi ajan myötä. Syrjintä herättää tunteita. Varsinkin sellainen passiivis-aggressiivinen välttely, joka todistaa vasta pitemmän ajan myötä, että miten asiat on.

Eniveis heräsin erittäin oudoista unista. Ajattelin herätessä, että olen paha ihminen, että kaikki ajattelee niin, ja että pirun epäpyhä henki on sisälläni ym. yhtä jännää. Koitan rukoilla kerran päivässä rutiinilla, että saisin pidettyä pään veden yläpuolella. Ekaa kertaa kun koitin, niin ajattelin "mitä ivttua edes koitan rukoilla..." Oma rukous menee näin, vaikka voikin olla vähän kusetusta:

"I renounce the devil. I seek light from the greatest sources of it. Light, seek me out today. Amen."

^ Bullshittia tuossa on varmaan valon etsimiskohta. En tiedä miltä valo edes näyttää :/

Rahallisesti pärjäilen, mutta tunteellisista reaktioista en osaa sanoa. Tiedän että pahimmillaan pystyn satuttamaan ihmistä, itseäni tai muita. Jos tarpeeksi paha schizmi/skitsahdus tapahtuu. Ylispekulointia tai ottaa jostain liikaa sitä damagea niin. Olen kulunutta kalustua. Nyt kun kirjoitan niin ei ole mitään, mutta se saattaa muuttua ihan koska tahansa. Se siinä juuri huolestuttaa. Jos on skitso, niin siinä tulee sääntöjä mukana (et saa vetää mitään päihteitä plus joudut todennäköisimmin elämään yksin)

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 22:33

Juttelin tohtori typaalisen kanssa (belgialainen)

Hän suositteli tätä: https://www.yliopistonapteekki.fi/nutri-works-l-tyrosine-100-maustamaton-200-g-64553.html

kun olen jo käyttänyt tätä: https://www.hyvinvoinnin.fi/products/puhdas-l-teaniini

Kuparia pyysi kanssa hankkimaan, ok. Lisäksi heitti hyvän vinkin saada rautaa elimistöön, jota voisin hankkia ihan noista kaupan veriletuista, jos niitä saa. Oksettaviahan ne on kylläkin, mutta minkäs teet :/ Pilvi nyt sitten pysyy, jonkin aikaa vielä, dopamiini boosterina, vaikkakin vaan tilapäisenä. Ja pilveä pitää alkaa käyttää sillä tavalla, että se oikein Humahtaa päähän. Katsoo jos tuosta nyt sitten tulee mitään naapurin kanssa, vai tulkitsinko eilen oikein, että hän ignooraa minua ihan 100% avunantoni jälkeen. Vittu että olisi kyllä kusipää. Onhan hän jo sanonut, että tullaan olemaan tekemisissä jatkossa.

Skitsoilla on valtavia ongelmia energian, aloitekyvyn ja motivaation kanssa. Ja koska skitsotyyppi on psykoosin rajoilla, minun kohdallani liki patologinen ilmentymä, niin jep. Antipsykootti salpaa dopamiinia, joten nyt on aika alkaa boostaamaan sitä luonnollisin keinoin. Tilaan varmaan tuota tyrosiinia netistä parin päivän päästä. Jos saisin isältä vähän avustusta.

Ainiin... ne farkut pitäisi ostaa myös. Voi prekeleen prekele. No katsoo nyt. Ei minun boolsseja kukaan nainen ainakaan haistele, se on varma.

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2020 klo 15:11

Hoitajalla käyty. Hän on unohtelevainen. Oli somaattinen terveys kysely, johon vastasin aika huolettomasti.

"Miten tärkeää on syödä terveellisesti" > "Melko tärkeää"

"Miten tärkeää on tupakoinnin lopettaminen" > "Melko tärkeää"

"Miten tärkeää on huolehtia itsestään esim. käydä hammaslääkärillä?" "Sama sama"

Hän myös arvioi naapurin käytöstä, varmaan punnitsien omat hyvät teot hänen tekoihin verraten. Ajatteli että saattoi vaan käyttää hyväksi. Joten ehkäpä tässä on syytäkin olla ivttuuntunut... Ja tämän naapurin ilmeistä siis kyllä huomaa, että häntä ärsytti, kun koitin hyötyä mitään tuosta teosta. Eniveis hoitaja ajatteli, että minun tulee välttää näitä ihmisiä mahdollisimman paljon. Ei tule vastata puhelimeen, ja pitäisi kieltäytyä tarjouksista. Olisi outoa varsinkin nyt, koska eilen sanoin naapurin kaverille, että 2 päivän päästä (eilinen ja tämä päivä) voidaan katsoa. Mutta oikeesti pitäisi vaan lopettaa, kun mutsikin sitä jo odottaa. On vaan niin vaikeaa elää näillä vihantunteilla joka päivä. Eikä noihin tyyppeihin pysty luottamaan. Kehenkään ei pysty luottamaan. Piste. Perkele :/ Tässä kuussa tulee pari ystävää kylään, varmaan samaan aikaan, vaikka kukapa minä olen sitten tulevaisuutta ennustelemaan, hm? Ne on ainakin osa perhettäni, jonka olen valinnut.

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2020 klo 14:26

Noniin, eli nyt on siis rahapäivä. Vuokra on vielä maksamatta, mutta terveysasema laskun sain hoidettua tuosta luomenpoistosta. Se oli hyvä päätös poistaa se hirviö tuolta selästä. Monster mole :/ Tänään oli myös a-klinikan kotikäynti. 30e arvoinen kauppareissu oli pakko tehdä. Työntekijä on aika karski välillä, mutta ainakin avuksi hänestä on, kun on auto ja aika käytännön miehiä. Hän tosin vitsaili minun analyyttisesta puolesta "Joo, oikein analyyttinen olet" tänään sarkastisesti. Minkäs teet että synnyin hieman ihmisjoukiksi? :/ Analyyttinen skitso on aika turha. Eniveis kaupasta ostin sitä sun tätä tosiaan sen vähän yli 30e edestä. Puhuin myös tuosta tilanteesta tuon 1 huumeidenkäyttäjän kanssa. Kun kuvailin hieman tyyppiä, vaikkakin nimettömästi, niin tiesi suoraan kenestä puhun. 1 näistä toivottomista tapauksista. Helvetti, itse voin sentään fantasisoida jostain vielä edes. Mutta toivoton tapaus tai ei, jos yrittää rottailla jotain, it's just bad luck.

Nyt on sitten edessä budin minimointi, ainakin. Katsotaan miten menee. En tilaa mitään 0.5-1 isompia määriä varmaankaan. Täysin turhaa. Jos edes tulee tilaisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2020 klo 22:03

Paranoia on dominoinut koko päivän. Kuulokkeet päässä ajattelen, että joku tulee kämppään ja seisoo selän takana hymy huulella. Katson selän taakse, jatkuvasti. Mökkihöperyys. Ei pysty keskittymään mihinkään. Naapurin kanssa pystyy vaan tekstaamaan diilijutuista, eli mitään sen syvempää ei synny. Aistin kusetusta jo valmiiksi, mutta jos niin, niin ei hyvä :/

Kuuntelen jotain Boards of Canadan vanhoja biisejä. Albumilta "A Few Old Tunes" jonka saa netistä jostain hmm...

https://archive.org/details/AFewOldTunes

^ Torrentilla saa ladattua. uTorrent tmv.

https://www.youtube.com/watch?v=3A786lOX8jc

^ Kaikkea randomia tuokin albumi sisältää, mutta tuo on ihan hieno kappale, jota juuri soitin. BoC tuli hieman Aphex Twinin jälkeen, mutta kait ne aika samoihin aikoihin tuotti musiikkia. Aphexista tuli vähän vaikutusvaltaisempi ja enemmän populaarihahmo.

Puhuin veljen kanssa faijasta. Hän olisi Varmasti seonnut, jos joutuisi elämään yksin pääkoppansa kanssa. Perin varmaan häneltä raivokohtaukset ja skitso-puolen. Velikin peri jonkin verran, jonka vuoksi annoin hänelle l-teaniinia. Rauhoittaa vähän edes.

Öitä. Kaikki ketä tätä lukee säännöllisesti varmaan ajattelee ööh... ihan sama? :/ Ajattele mitä haluat. Jos on puheen vapauskin olemassa, on ajattelunkin.

Edit: sanavapaus

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2020 klo 18:45

Mennyt noin 140e kahdessa päivässä. 55e farkkuihin, yli 20e terveyskeskus -laskuun, 40e ruokaan (jääkaappi oli ihan tyhjä), joku 15e tupakkaan ja jotain muuta. Niin juu nostin 20e jos jonkun järkevän saan kiinni pilven suhteen. Mutta vaan jos määrä täsmää ja näinpoispäin. Oma diileri menee läpi juttuja nyt ainakin, koska sen kämppis (mun ystävä) muuttaa sieltä pois, vihdoin ja viimein. Voi olla aika pahakin tilanne sillä. Tuli tänään vastaan kadulla tämä ystävä, tai oikeastaan vähän juoksin perään. Oli saanut työpaikan kirppikseltä ja tälleen. Se on sellainen menijä joo. Aina tehdään nyrkkitervehdys kun nähdään.

Mutsi vei tänään ulos cappuchinolle ja Subwaylle. Ihan jees, mutta kakosin taas pitkästä aikaa, tällä kertaa melko äkäisesti, vaikkakin vaan noin minuutin. Tupakointi tekee tuota joillakin epäonnekkailla, tyypillisesti refluksipotilailla tmv. Mutta varmin triggeri on hampaidenpesu, joka se oli taas tälläkin kertaa. Tuli verta pyttyyn ja vointi heikkeni aika pahasti, kun mutsi pyysi lähtemään ulos. Kahvi ei oikein maistunut, varmaan tuon kohtauksen takia, vaikka teknisesti Arnoldsin cappuchino on tosi hyvä. Sitten ostin farkut, siitä Subway, mutsi tarjosi ja näin 1 vanhan temporary friendin v. 2018-2019. Ei mikään paha tyyppi, vilautti minun suuntaan, jonka huomasin vaikken katsonut suoraan häneen päin (tunnistin muodosta ja äänestä) vaikka minun vika viesti + blocki hänelle oli aika ilkeä. En silti ajattele häntä pahalla. Sanoi vaan, ettei nauti seurastani ja tilanne oli vähän monimutkainen. Kuka nyt nauttisi sitä katsoa, että joku dokaa joka päivä kaljasta väkeviin, koittaen tappaa itsensä?

Hmm... Terapiaan varmaan hakeudun tänä vuonna joo, sanoinko jo? Psykofyysiseenkin ollut jonossa jo aika hiton pitkään, yli 6kk varmana.

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2020 klo 15:50

Nyt iisisti... huuh menee vähän jännästi :/

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2020 klo 17:25

Naapuri hoiti eilen 1g verran. Ainoastaan laskut on hyväntuntuiset, eli jotain super sativaa. Runenbergin torttu sativoissa, mother of god mikä makuelämys. Valvoin yön sekaisin ja en hengannut naapurin kanssa, koska me vaan diilataan nyt sitten kai. Hänellä on fikti (minivaaka) joten ongelmaa ei ole. Puuh... Poltin myös huomattavasti hitaammin, mutta silti kun pelasin, niin hävisin kaverille, jonka voitan normisti joku 10-4 varmaan, niin hävisin 1-10. Tekeminen alkaa olla vaan loppu. Noh, loppupäivä laskuissa. Naapuri jäi myös hiukan auki 1 tarjonnan, eli koitan pitää sellaisen hyvän 50/50 suhteen hänen kanssaan. Hänellä luki Facessa vuosia sitten, kun kävin ihmisten Facesivuilla, että "Jos kohtelet minua reilusti, kohtelen sinua". Jeps. Omalla diilerillä on varmasti ongelmia, koska minun ystävä ja hänen kämppis muuttaa sieltä läävästä pois. Sanoikin tuossa, että siinä kämpässä on liikaa demoneja. En yhtään ihmettele.

Twin Peaksia analysoin reddit hieman ja siellä oli muutama aika tyly ihminen, joka tuli vastaan. Mielestäni Twin Peaks loppuu ikävällä tavalla ja varsin selvästi niin. Sarjan utopinen puoli tuli erikoisagentti Dale Cooperin kokemuksesta ollessaan Twin Peaksissa. Joku paikka, mistä taistella, että hyvä siellä voittaa. Mutta paha vaan voittaa, sen enempää en voi spoilata. Liikaa kauhuelementtejä = sarja saa huonon maun. Tiedän hyviä kauhuelokuvia, jotka loppuu ihan mielenkiintoisesti, eikä niin hirveällä tavalla. Cronenbergin Videodrome on yksi hyvin raaka, mutta minulle täydellinen kauhu/satiiri combo. Rick & Mortyssa oli myös kommentaatiota David Lynchin elokuvista, miten Rick Sanchez (sarjan älykkäin hahmo) teeskenteli tykkäävänsä kolmesta Lynchin elokuvasta. Hahmon mottohan on "Don't think about it"

Naapuri soitti vielä, että katsoo jos on jotain. Voi olla hyvinkin, mutta ostan vaan pienen määrän silti. Oikeesti en enää pelleile näiden psykoosien kanssa, koska vaikka on aika vahva antipsykootti, niin menen aika pahasti rajojen ulkopuolelle nyt. Isä myös tuo uudet kajarit ja vie syömään tässä joku päivä. Kuun budjetti tulee olemaan varmaan tyypillinen 15e / päivä tjsp. Noh, käy nostamassa rahaa sen kympin (max) ja sitten menen lepäämään. Nukuin ehkä joku 4 tuntia... ÄäÄäÄääÄÄ :/ Pelikaveritkin vähän huolestui, kun näki suoritukseni kaveria vastaan, joka tosin pelasi hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2020 klo 21:04

Tulikohan tästä unisoittolistasta ok?

https://www.youtube.com/watch?v=uTk7Ryf6eVs&list=PLSqDmIaPzsJuoRMTV7pFMBntkpJ4LjtTj&index=2&t=0s

^ Siitä voi kuunnella. Olisiko kesto joku 7h. Mitään hirvittävän synkkää tuolla ei ole, mutta jotain välillä voi tulla vastaan. 1 Basinski sleep mixin katsoin, missä oli Basinskin dlp 4 perällä. Miksi juuri kaikista minkä voi valita, pitää olla se? :/

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2020 klo 15:20

Olin erittäin väsynyt torstain, joten kun uni tuli, se tuli kovaa ja sitten nukuin ja näin... sekavia unia varmaankin, jos oikein muistan, varmaan ja sitten... ööö, jeaah beibi :/

Noh, mutta heräsin sitten 13-14 välillä pe, maksoin vuokran, otin lääkkeet, yökkäsin jotain limahappoja ulos hetken ja lähdin kaupungille 13:45. Näin siellä isän vaimon apteekissa, josta hain moxit. Sitten näin kaupassa lapsuudenystävän, jonka tapaan ensi viikolla kaiken logiikan mukaan. Sitten näin TOISEN ystävän, nykyään hiukan epäluotettavan ystävän (täysin spontaani tyyppi, ei voi sopia miittejä) Hän pyysi pari moxia siitä, kun oli menossa apskat housussa työhaastatteluun. Jotain heitin. Lähdin kotiin. Ei enempää detaljeja. Kauppaan meni 16e, lääkkeisiin liki 3e, eli n. 20e ostoksiin. Hmm... Vuokraan meni sen verran, että voi prekele. En ole silti niin huolissaan nyt fyrkista. Ei ole pakonomaista tarvetta ostaa kannabista. Eilinen meni lähinnä ilman (oli vaan 1 jointtiin jäljellä) ja tänään en tiedä. Ostan vaan 0.5 jos tulee vastaan.

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2020 klo 21:44

Isän vaimo se sitten soitteli ja pyysi kebabille. Aha. Pelit piti keskeyttää hetkeksi, mutta lähdin. Hän sanoi kuinka ihana olin lapsena. Saman fiiliksen saa minusta, kuin isästä, jonka kanssa on tosiaan naimisissa. Ei mitään uhkaavaa kuvaa ja saa väittää vastaan. Myönsin pilvenpoltosta, joka oli hieman kriittinen hetki. Toivottavasti ei kerro faijalle, josta pyysin kyllä. En tiedä jos faija saa tietää, että jatkaisinko edes polttelua tosin. Noh, kepu oli hyvää ja tälleen. Ja tuo kohta edellisessä viestissä "Ei ole pakonomaista tarvetta ostaa kannabista." muuttuu aika nopeasti "Pakko saada kannabista, prekele sentään". Eniveis tässä ei nyt tämän päivän osalta taida olla muuta, kuin mennä sänkyyn. Kaupasta voisi mennä hakemaan vielä jonkun limsan.

Öitä tukinet.

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2020 klo 17:15

Oli mukava mennä nukkumaan, kun närästi pari tuntia jo ennen nukkumaanmenoa. Herään klo 3 yöllä siihen, että ruokatorvi palaa hapoista, jotka piti väkisin ja hyvinkin tuskaisesti oksentaa ulos. Maistoin sen kebabin suussa. Ulos tuli sitten pärskyen runsas määrä vaaleaa verta, ja se levisi tietty kaikkialle. Selvä. Kiva siivota tota sotkua unilääkkeissä 2h nukkuneena max. Olo oli herätessä sellainen, kuin olisi krapulassa, ilman niitä krapulakipuja. Naama on verenpurkaumilla. Vatsahaavan tai syövän merkkejä ei ole, mutta ruokatorvi huolestuttaa, koska siinä on niin ohut limakalvo. En syö enää kebabbia, paitsi puolikkaan annoksen tästedes. Joku hyvä mieto pizza voisi mennä paremmin. Ehkä kepu oli hieman pilaantunut myös, vaikkei se siltä maistunut?