NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 10:01

Huomenta.

Avaavaa kuulla avaavaa ajattelua. Aineet on sulle aika iso koossapitäjä? sisällönantaja?

Limerenssielämä luulen ett on aika monelle täällä tuttua? Tuo linkki aika osuva aamuun...

https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk

Tiedollisia ristiriitoja syntyy mitä syvemmälle yhteys etenee?jos kemiat ei loppupeleissä täppääkään?

Voiko aineista olla tosiaan koossapitävää apua? eikö ne enemmänkin hajota jotain tietoisuudesta? Voko sisältö joka niiden myötä elämään tulee, viedä enemään tai kauemmas raiteilta?

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 12:12

 

Musiikkia on niin kaikenlaista: laittamasi video oli unenomainen...  mystinen jotenkin kuin ne filmit joista mainitsit.

 

Minulla menossa kuin kevät - uuteen uskaltamisen aikaa ehkä - aika näyttää

https://www.youtube.com/watch?v=dN1XUV6QclU

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 12:20

Noh, joskus aineet voi jeesaa, joskus pahentaa. Amfetamiinit on liian riskikkäitä, koska ne lisää ajatuksia päässä, varsinkin laskuissa, jotka on aika julmat skitsolle. Olen vetänyt linjoja 3 eri otteeseen, mutta en näe siinä niin suurta houkutusta. Sanoisin että hyvä poltto (kukka) jos on vaan antipsykootti käytössä, toimii minulle. Sativalajikkeet (energisoivat/jumppabudi) on vaarallisempia psyykeelle, kuin indicalajikkeet (medical strain) En tiedä saanko tänään, mutta jos, niin ainakin joudun lainaamaan rahaa diilerille huomiseen asti. En haluaisi 2kk jälkeen saada jotain perusbudia, vaan oikeesti hyvää terapiakukkaa. Alkoholi on ehdoton ei. Alkoholista hajoan pahiten. Tulee blackout tiloja, sekavuutta/sekoiltua, maine kärsii ja krapulat on mahdottomia.

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 12:58

Sinulla on näköjään valuuttaa harrastaa aineita

.

Jos haluat vastata, miten kauan olet perehtynyt niihin? Mistä alkoi tuo kaikki ´'alamaailmaan' normaalisti liittyvä toiminta? Normaalisti alamaailmaan liitetään tuo toiminta. Sanohan rehellisesti, mitä olet menettänyt elämässä ennen huumeisiin tarttumista; ja onko ollut sen arvoista tämä elämä nyt aineiden hallinnassa. Jos kykenisit, voisitko - haluaisitko - valita toisin?

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 13:14

Ja joo, se video "Lazy Calm" on Cocteau Twins albumista Victorialand. Heaven or Las Vegas on myös todella hyvä album, ja heidän mainstream menestys. Sitten on studio albumi The Moon and the Melodies

🙂

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 15:10

"Sinulla on näköjään valuuttaa harrastaa aineita

Jos haluat vastata, miten kauan olet perehtynyt niihin? Mistä alkoi tuo kaikki ´'alamaailmaan' normaalisti liittyvä toiminta? Normaalisti alamaailmaan liitetään tuo toiminta. Sanohan rehellisesti, mitä olet menettänyt elämässä ennen huumeisiin tarttumista; ja onko ollut sen arvoista tämä elämä nyt aineiden hallinnassa. Jos kykenisit, voisitko - haluaisitko - valita toisin?"

Ei ole paljon rahaa käyttää aineisiin. Kerran kuussa viihteilen, joskus en sitäkään. Alkoholiin perehdyin 11v ajan, toteakseni että se on isoin risti kantaa päihteistä. Jos siihen kosken, sairastun vaan enemmän. Hmm... en tiedä olenko "menettänyt" mitään, jos ei ole kovinkaan paljon koskaan ollut mitään? Kavereita joo, ja paljon. Skitsotyyppisen kirous "poor rapport with others" eli "huonot suhteet muihin". Ehkä olen kyllästynyt ihmisiin aikalailla? Tietyt päihteet lisää minulle mielenkiintoa arkeen, mutta en usko, että vielä olen niiden "hallinnassa". Ironisesti pystyn käyttämään piriä paremmin kohtuudella, kuin viinaa, vaikken aio käyttää jatkossa. Huomioi, että valtaosan ajasta olen selvinpäin, eli yli 90% ajastani hereillä. Viina kyllä vei kaikki säästöt. Tili ei ole mennyt miinukselle. Voisiko sanoa, että minulla on ollut epäonnea rakkaudessa? Jos edes tiedän mitä koko sana tarkoittaa tässä kohtaa... Limerenssissä tossun alla 2-3v ainakin kehitti itsemurha-ajatuksia klassikko alkkis tyyliin: aion juoda itseni hengiltä. Joten L, limerenssini kohde, saa kantaa vastuuta loppuelämän siitä, että melkein tappoi ihmisen teoillaan. V*ttu mikä hullu, ja tuo tulee minulta :/ Jos karmaan tmv. siis haluaa uskoa, niin en usko, että sen takia, että on kristitty = saat olla kusipää, pelastut ja saat nauttia Jumalan valtakunnassa ikuisesti, kun muut on vaan "epäuskovia ja tuhoon tuomittuja" :/ Siinä akassa oli jotain pahalaatuista spirituaalista narsismia. 13kk ajan en kirjaimellisesti pystynyt lopettamaan juomista, kuin muutaman tauon ajaksi. Ja alkoholismia ajatellaan usein spirituaalisena ongelmana. Sitten tuo että haluaisinko muuta? En tiedä. Vaihtoehdot 1. narkkarit, tai ainakin oli, mutta ne on aika vaikeita ihmisiä 2. baareihin selvinpäin, jossa ketään ei ota yhteyttä, enkä minä kehenkään 3. opiskelu sairaana. Ihmiset todellakin ihmettelee ja jopa halveksii sitä, että miksi en ole niin kiinnostunut tavallisesta elämästä. Noh, sairastelen mielummin kämpässäni. Oksennusherkkyys on 1 vaiva mitä en halua mennä demonstroimaan johonkin ammattikorkeakouluun. Siihen tosin syön topiramaattia, joka jokseenkin auttaa. Sitä käytetään "syklisen oksennusoireyhtymän" hoidossa, propralin lisäksi. Sitä apskatautia tuskin on, mutta vastaava oirekuva kyllä. Viihdyn yksin useimmiten, joskus tosin haluan seuraa, mutta sitä saa ehkä 5-6x vuodessa max. Niin, ja siis olen kansaneläkkeellä, ihan hyvästä syystä. Mutta joo, saa sitä kysellä ja vähän ihmetelläkin, että mikäs helkkarin kaveri tämä on :/

Budia ei näemmä tule tänään, koska 1 hyvä lähde ei vastaa mitään ja toinen myy kehnomman oloista, suostuen myymään myös vaan ison satsin kerralla, johon pitäisi laittaa puolet asumistuesta. Nääh :/ Kärsivällisyyttä. Vuokraisännän pitäisi myös soittaa minulle pian vedenpalautuksista, mutta veikkaan, että hänellä ei ole infoa enempää, koska ihmiset ei hoida asioita kuntoon ajoissa. Pitäisi kyllä tulla palautuksia joku 40-60e arviolta.

Käyttäjä kirjoittanut 05.12.2019 klo 08:28

Siinä oli hupia vähäksi aikaan sitten. Urheilin ym. budipäissä ja sekoilin etsiessäni puhelintani 20min samalla kun oli nauhuri päällä. Jós vaan poistan sekopäiset nauhoitelmani ja nukun 3h ennen hoitajaa, mmkay? :/ Sinne sitten pupillit vaikka vähän lautasena @_@ Uusimmat arskalasit on myös kadonneet, joissa on tehot :/

Käyttäjä kirjoittanut 05.12.2019 klo 09:27

Sain liki 1g pilveä ja diilit oli vaikea saada järjestymään. Kävelin semmoiset 10km, mutta se oli helpompaa nyt, kuin aiemmin 5kk toipuessa viinasta.

Plussa: kävelin 10km ilman että sisäreidet repesivät ekaa kertaa vuosiin.

Plussa: Sain pilveä.

Miinus: Sain pilveä 

Miinus: Diileri vei 2 bentsoa 20e lisäksi, kun se on aika kova narkkaamaan

Huomenna saan lisää, en muista montako Opamoxia. Se oli kieltämättä tuohon... belgialaisen kaverin tuomaan pirilaskuun pakollinen. Siitä tulin... aika kipeäksi 2 viikoksi. Tohtori typaalinen, belgialainen hienostunut piripää :/ Tiedän jo, etten viinaan saa enää koskea. En käytä mitään juomishimojen estoon paitsi topiramaattia, johon ei ole 100% toimivaa lääkettä enivei :/

Nyt olen pilvessä.

Mietin uskontoja. Miksi? Turhaa kai. Mitä muuta? Pakko se on tota anti-psykopaatti neulaa vaan vetää 1x 4:ssä viikossa, koska... no parempaa ei minulle ole keksitty vielä. Klotsapiinia voi alkaa ottaa, jos haluaa painaa 160kg kyl sitten kai. Ite oon painanut 130kg, nyt joku 111-112, enkä syö paljon mitään topiramaatin ansiosta. Aika hullut treenit pisti budi kyllä käyntiin tänään, sen voin sanoa. 10km tosin kävelin selvänä, en tilannut taksia tmv. kallista. Hmm... Sitten sain joku 11 leukaa + 6? Punnerruksiakin teen, vaikka aika huonosti. Nyt meni 11 vaan kylläkin :/

Huomenna on hoitajalle herätys laitettu klo 11. Topiramaatti + ketipinor + mirtazapin + uniapnea =

50min - mmh... herää nyt... joo *huokailee*

30min - aa hä... joo joo... nii joo... aa nii pidä silmät auki! \Q_'x/ *huokaisee joo*

20min - nonii voiski nousta sit ja mennä oksentamaan samantien esim. sit pestä hampaat, juoda kahvi, ottaa aamulääkkeet, polttaa rööki sisällä vaikkei sais :/ Useimmiten kyl silti poltan ulkona ja pyrin siihen linjaan, mistä oon vähän karannut viimeaikoina :/

^ Jotain tollasta se tulee ehkä olemaan.

https://www.mediafire.com/file/b3wco9q7l0p8b0g/autumn_ending_%u2013_kopio.wav/file

^ Siinä on 1 biisi. Jotain masentavaa looppia :/ Joo öitä ja huomenta jne. >

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 05.12.2019 klo 16:11

Kuuntelen tätä. Aika harmaita looppeja vaan. Nocturne, nokturni siis, piti googlata, tarkoittaa ilmeisesti vissiin vaan "yöllistä sävellystyyppiä". Jotain sellaista :/ Basinski tekee aika "harmaata musiikkia" useimmiten, sanoisin. 92982.2 on harmaata. Vivian & Ondine on harmaata. Henk.koht en näe Vivian & Ondine pointtia, jos 92982.2 on samaa

Jepulis. Hoitajalta herusi 10 Opamoxia 6 päiväksi, eli pitäisi riittää. Nukuin hieman pommiin, mutta tänään oli vaan lääkkeidenjako eniveis. Kävin jo aamulla kaupassa aurinkolasit päässä ja silmät punaisena, mutta hoitajan jälkeen hain vielä d-vitamiinia ja sushia. Meni 11e. Vähän niinkuin se 11 leukaa, tai punnerrusta? :/ Sitten hain vielä tuplajuuston Hesestä. Halusin epätoivoisesti jotain luksusta elämään. Hampurilaisia ja sushia. Joo. Söin eilen kananmunia, kahvia ja 400g nauta-sikaa (20% rasva...) + pastat, tomaattimurska 500g, puolikas iso sipuli ja mausteet (inkivääri, valkosipuli) päälle. Maistui pelkistetyltä, mutta varsin pätevältä vaihtoehdolta kebabbiin verrattuna. Teetä tein, ei ihan parhaan makuinen, johon laitoin sisään inkivääriä? Sokeria en viitsi käyttää, mutta ostin nyt vuosien jälkeen sitä kaupasta. Lähinnä ajattelin maustaa sillä Joskus kahvia + Oddlygood kaurajuoma + joku Segafredo Intermezzo = 😍 Silti, en pidä sokerista niin paljon, että pilaisin hyvän kahvin sillä :/

Budilaskuja, jotka tuntuu... krapulan vastakohdalta? Ei kipuja ja jos, ei haittaa. Jos on sekaisin, niin sekään ei haittaa. Yleisesti ottaen sanoisin, että piri "tuntuu hyvältä", mutta se on ADHD-potilaille enemmän, kuin skitsoille sopiva. Ei se ole minun mielestäni mitään spessua tai rahojen väärti. Apskaa :/ ADHD-potilaat rauhoittuu siitä, kun taas skitsofreenikon olen nähnyt sekoavan piristä. Kiva kun kaveri toi 1 tyypin tänne vetämään piriä ja se sai suuruusdeluusioita :/ Jos on narsistinen ja skitsofreeninen, ja se narsismi tulee esiin pahasti jossain psykooseissa, keskustelu on vaan nyökyttelyä, myötäilyä ja toivoa, ettei kaveri herätä liikaa huomiota. Se ei ole kovin optimaalista jossain... huumepäissä alkaa hoivaamaan ihmistä, joka ei tunnista itsessään oireita. Skitsotyyppi (schizotype) joka vetää piriä, saa myös psykoottisia breikkejä helpommin (varsinkin niissä pahamaineisissa laskuissa OCD, masennus ja kivut paheni) mutta jos skitsotyyppi polttaa budia, se voi muistuttaa jotain henkisesti steroidattua mutantti friikkiä. Ainakin itse olen joskus sellainen, kai vähän :/

Tohtori typaalinen suositteli mausteista eniten melkeinpä kurkumaa kognitiiviseen puoleen, jos on skitsofrenia spektrin tauti. Tosin kurkumastakin voi tulla psykoosi :/ En ole itse siitä saanut, mutta se toimii jopa vähän kuin... budi omalla tavalla? Teaniini on myös 1 hyvä, tai ainakin pitäisi olla hyvä esim. parantamaan mielenrauhaa, vähentämään tärinöitä esim. kahvista tai jstkn sairaudesta (parkinsonismi, lääkkeet, Parkinsonin tauti kenties?) . Jotain positiivisia tuloksia löytyy googlaamalla nopeasti kyllä. Eli jos on Parkinsonin tauti, tai parkinsonismia, kannattaa lukea mausteista varmaan jonkin verran :/ Vedän päivän vikat kahvikupposet nyt, nautin pari Opamoxia ja sitten katson varmaan Twin Peaks. Joo :/

Pitäkää hauskaa.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2019 klo 01:25

Jotenkin tämä Twin Peaks aiheuttaa assosiaatioita. Skitsona se on automaattisesti tehtäväni olettaa, että Twin Peaksissa on jotain oikeasti taianomaista. Pidän sitä 90% todennäköisenä, että siinä on. Onko minun sisälleni päässyt joku paha henki? Voiko psykiatria selittää oirekuvaani vain leimaamalla psykooseja otsaani? Tein tuon kappaleen, jossa on Twin Peaksin pääteeman kaltainen sävelkulku ja sen tekemisen jälkeen aloitin sarjan katsomisen. Tosin sitä en muista, että kuulinko sarjan pääteeman, ennen kuin aloitin biisiä, mutta muistaakseni en.

L ja minun välinen suhde jätti pahan spirituaalisen pahanolontunteen. En keksinyt oikein L kohdalle muuta, kuin että on kiihkoilija ja että oikeutti ainakin minun kärsimykseni 110% omilla uskomuksillaan. Oletettaen, että ne edes oli hänen uskomuksiaan. Kristinuskovaisistakin löytyy tosi häijyä sakkia. Esim. tapaus L logiikka: Vaikka syntinen, jos olet uskovainen, olet turvassa. Jos olet syntinen ja epäuskossa, et ole. Ja ei mitään "ehkä" tai "mutta". Oikeastaan aika tyypillinen asia, joka voi luoda kogniitivista dissonanssia. Itse en edes halua tietää, mutta valitettavasti jotain tosi pahoja asioita olen nähnyt :/ Demoneja. Silti, kristityt osaa olla minusta tekopyhiä ja vetää sen uskomisen niin seuraavalle tasolle. Olen aina ollut uskonasioissa tai vaikka politiikassa liki mielipiteetön, mutta ei ihminen voi tietää mihin kuoleman jälkeen lähdet. Toisinsanoen leikkiä Jumalaa. Se tyyppi joka sai niitä suuruusdeluusioita kämpässäni piripäissä sanoi, että kaikki ihmiset elämässäsi on lahjoja. Vaikea ajatella noin, mutta niin... Vihollisillakin on joku tarkoitus elämässä, hm? :/ Vain hyvin harva harrastaa systemaattista pahuuden luomista, mutta kai se oli mitä pelkään ihmisissä eniten. Kun joku hullu oivaltaa, että miten ja toteaa "niin, miksei tekisi tuota?" niin jeps :/

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2019 klo 22:37

Elämä on kuulemma asennekysymys. Näkökulma, josta tarkastelee, riippuu suunnista, joista olennaisimmat: pois tai kohti. Miten ois selkein silmin sisään?

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 18:29

keskustelua kirjoitti:
Elämä on kuulemma asennekysymys. Näkökulma, josta tarkastelee, riippuu suunnista, joista olennaisimmat: pois tai kohti. Miten ois selkein silmin sisään?

Juuh. Esim. budin lopettaminen kokonaan ei varmasti ole mahdotonta. Siitä troopista on ollut nyt vaivaa ja monet ihmiset, jotka sitä vetää

  1. käyttää usein jotain muutakin
  2. ovat hulluja
  3. käyttää usein jotain muutakin ja ovat hulluja

Melko hankalat sensorisen prosessoinit vaikeudet (miten prosessoi aisteilla tietoa) ja psykoottisuus on tietty aika eprseestä :/ Joku apskamyrsky = tietoisuuteni. Toisaalta jos se on vaan psykoottista apskaa tai jatkuvaa, liki turhaa spekulointia, niin sille voi nauraa. Mutta kohdallani sanoisin, että kokemukset tulkitaan usein häiriintyneesti. Toki voi olla niin täyteen vedetty sähköpiuhoilla, että kaikki kokemukset vääristyy. Jotkut näkee positiivisen skitsotyypin hyvässä valossa, jotkut pahassa. Vaikka skitsotyypin kokemukset ja ideat voi luoda merkitystä, niin ideat voi olla kaukaa haettuja ja bisarreja. Uskoisin että osa pitkäaikaisista ideoistani on pysyviä deluusioita tai niihin liittyy myös tosi pahoja kokemuksia vääristymineen, etten niistä osaa päästää irti.

Viikonloppu ja long-story short: on ollut vaikeaa kävellä lääke/budi-pöllyissä kaupungin rajoilla. Wc-paperi lopussa ni otin 1 rullan diileriltä (luvalla :/) ja kävelinhän siinä ihan turhaan 8km ekalla hakureissulla. Asuinalue oli nääs täynnä poliiseja. Sinne viidakkoon... juu, ei :/ Arvioin aika hyvin, että jos tulee pysäytys ja tutkinta, niin ei :/ Tämä budi mitä myös sain, ei ole kovin hyvää. Tästähän tulee aika... paha olo. Mitä nyt näin aivot liekeissä, mutta lihakset velttona ja tietoisuus kaikesta mitä tapahtuu varsin heikkona. Ivtuttaa kans toi ihmisten kaksinaamaisuus ja en tiedä, ehkä joku paranoia. Kaikki on jotain mielipuolia. Parempi melkeinpä olisi vaan, ettei tutustuisi melkeinpä kuule kehenkään :/ Pitää olla joku sinkku. Tutustuin 1 pariskuntaan, jossa mies vaikuttaa dominoivan, ja varmaan pitää minut etäisyydellä tahallaan. Kuten sanoin, kaikki on jotain mielipuolia. Mielipuolia tai narsisteja tai arsonisteja. Jos joku vaan tulisi ja sanoisi, että "it's time to get the fuck out of this shithole, man" niin selvä. "Ainakaan ei tarvitse enää kärsiä meistä selässäsi?" -puukot selässäni.

Säästän vikan jointin, en tiedä. Tai sitten tarjoan jollekin, joka on kiinnostunut. Eli ei kukaan. Eli voin heittää poiskin. Ei kiinnosta nyt poltella ainakaan, enkä ole jointtiakaan tehnyt. Mutsi soitti ja kysyi että tulenko pizzalle, mutta kun en jaksa. Menen sänkyyn ajattelemaan ja ehkä nukkumaan.

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 20:37

Hei aika fiksua tähän aikaan viikosta ja illasta. Aamu avaa uusia askeleita..  bon jour bueno notte ✨

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2019 klo 00:05

keskustelua kirjoitti:
Hei aika fiksua tähän aikaan viikosta ja illasta. Aamu avaa uusia askeleita..  bon jour bueno notte ✨

Kiitos visiitistä. Jos sitä heräisi aamuisin vieläpä. Uniapnea pitää aika hyvin sängyssä sen 10-15h. Mutta se on nyt sitten laskupöllyt mentävä läpi. Budissa on silleen psykoosia triggeroiva efekti, että pakkoajatukset menee aivan maksimi övereiksi, ei niinkään hallut. Jotain auditiivisia halluja voi tulla esim. musiikkia voi kuulostaa yhtäkkiä oudolta, tuntemattomalta tai "vaan väärältä". Keho on mielen kontrollissa, mutta mieleä kontrolloi joku perkele tuolla, tuntuu. Tiedän tavallaan miksi ihmisillä saattaa käydä mielessä, että "olen saatana tai jesse" jne. koska ajatukset menee niin äärimmäisyyksiin joka päivä. OCD-puoli on vähän pahempaa yleensä, kuin GAD:n murehtimiset ja märehtimiset. Ja joo, tosta budista meni jotenkin "lukkoon" keho niin, ettei sillä paljoa ennen iltaa pystynyt missään pyörähtämään. Välttääkseni noita onnettomuuksia jatkossa, voisin vaan pidättäytyä budista? Tein sen jo viinan kohdalla, ja minua kuitenkin ivtuttaa tuo tapa, joka voi johtaa aina sattumoisin muihin aineisiin. LSD 1x, ja piri on jo testattu moneen otteeseen, yleensä pienellä annoksella, eikä kummassakaan ole arvoa minulle. Ensi kuussa on myös aika TK-lääkärille ja puhutaan kivuista ainakin, koska niitä on kertynyt. Spastisuutta ja ivtun kipuja :/

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2019 klo 00:48

Ostin vähän krediittejä, että saan promottua biisiäni. Pitäisi riittää. Huomenna on hoitaja, jolta saan muutaman Opamoxin varmaankin. Haluaisin tuon lääkkeen pysyväksi... Pamien kanssa oli pitkään ongelmaa, eikä ne enää pahemmin vaikuta.

Budin lopettamisesta tulee kyllä ongelmia muutama. Aggressioita ei saa peitettyä niin hyvin, olisi varmaankin pahin. Sitä on aika vittuuntunut ihminen. Niiden pitäisi kehittää joku lääke, joka poistaa aggressiot, kö? Ei sitä kiukkusen vaan huvita tehdä mitään :/

Näen kaverin ylihuomenna myös, mikäs siinä. Koitan painua punkkaan tästä, mutta aivan... miten nukun? Teaniini 400mg, 100mg Ketipinor ja 25mg topiramaattia. Olin eilen niin bläkäreissä, etten muista kuin menneeni ehkä illemmasta nukkumaan, ja heräsin jonkun 18-19 tunnin koomasta. Noh ei auta itkeä.