Miten suhtautua?

Miten suhtautua?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.02.2022 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2022 klo 12:31

Miten suhtautua elämäntilanteisiin jotka eivät ole omassa hallinnassa, jotka aiheuttavat itsehillinnän puutetta, ja tuntuvat rasittavilta pitkin päivää? 

Miten todellisuudessa tuon itseäni esiin, tämän minua peittävän pilvilinnan alta, ja näytänkö enemmän auringolta, vaiko kuutamolta, tähdistöineen päivineen?

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2022 klo 20:21

Tänään huomasin taas että kuinka helppoa on miehen huijata naista sanomalla RAKASTAN SINUA KULTA! EI SIINÄ NAINEN TULE AJATELLEEKSI KAIKKEA! Ja siitä saattaa tulla hänelle liian kallis kulta, eikä hänen ajatuksensa riitä niitä KULUJA KANTAMAAN! Kun hän sitten herää tajuamaan mistä oli kyse, hänen on voitava KESTÄÄ ITSENSÄ JA MUIDEN RAKKAUTENSA! Eikö siinä ole tarpeeksi suuri riski jotta NAINEN EI RAKASTU ENÄÄ!

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2022 klo 14:23

Juuri kun NAINEN ON VARMA SIITÄ ETTEI HÄN RAKASTUISI ENÄÄ, hänen elämäänsä pujahtaa uusi mies, joka vie HÄNELTÄ TAHDON OLLA RAKASTUMATTA ENÄÄ. 😀💞😘

Ja tästä seurauksena HÄNELLÄ ON MUIDEN RAKKAUTENSA, joka HÄNTÄ SATUTTAA! Tämä sattuu usein NAISELLE, jolla on unelmia, ja haave-kuvia alias harha-aistimus, jossa olisi osa hänen haave-kuvistansa aistittavanansa! Pääseekö NAINEN NAIMISIIN lopulta, kuin jossain ROMANTTISESSA ROMAANISSA TAI LEFFASSA!  😅😥😓 NYYH NYYH!

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2022 klo 08:39

Unelmilla on jo rajansa, mitä nyt teen kun piti olla valmis RAKASTUMAAN UUDESTAAN, mutta eri mieheen. ON OLEMASSA NAINEN, joka on siihenkin pystynyt, mutta en tunne HÄNTÄ HENKILÖKOHTAISESTI. Enkä tiedä ONNISTUUKO minulta tämä uusi suhdekaan.

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2022 klo 12:07

AIKA KULUU HITAANLAISESTI. En ole päässyt selvyyteen siitä mitä oikein elämältäni haluan. Haluaisinko asua MIEHEN KANSSA?

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2022 klo 16:17

Illalla olisi joku jonka viereen voisin mennä nukkumaan, ja aamulla olisi joku jonka kanssa aloittaisin päiväni. Ihan hyvä illuusio, mutta vaatisi totuttelua uuteen ympäristöön.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2022 klo 10:02

Uusi suhde sai uuden taustan puhelimessa. Minä vaihdan tänään operaattoria ja puh.num.ni tulee salainen, sitten minulle ei soitella enää niin usein milloin mistäkin syystä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2022 klo 16:41

Esitän olevani mukava, vaikka minulla ei ole rahavaroja ostaa julkisuuden henkilöiden rakkautta. Se tulisi liian kalliiksi.

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2022 klo 08:25

Liityin taas happy pancake treffi palveluun, joka on ilmainen. Yritän ymmärtää, miehiä ja saada aikaan jonkinlaista RAKKAUTTA ja SEKSUAALISUUTTA!

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2022 klo 16:18

MUISTAN; Kuinka sain kerran Hotelli Presidentissä seksuaalista ehdottelua, kun osasin tanssia niin intiimisti musiikin tahdissa. Koska olin aikaisemmin ollut saman Hotelli Presidentin Discossa ja nauttinut musiikista oikein kunnolla tanssien, ja joutunut huoneeseen ison mustan miehen kanssa. Ja siinä välillä käynyt samassa Hotelli Presidentissä tapaamassa erästä miestä.

MUISTAN; Kuinka kävin treffeillä yhdessä toisessa Hotellissa yhden kaverin kanssa, joka oli sopinut treffit, ja petyin pahoin Hotelli treffeihin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2022 klo 17:55

HALUAISINKO TREFFEILLE?

YHDEN KERRAN

TOISEN KERRAN

KOLMANNEN KERRAN

JÄLKEENPÄIN TYHJÄ OLO

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2022 klo 20:37

RAKASTUMINEN

ALKAA TUTUSTUMISESTA

JOHTAA KOHTAAMISEEN UUDESTAAN

JA TEKEE ONNELLISEN OLON

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2022 klo 16:18

Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta jne. Tätä samaa soopaa vain jatkuu. Ja jatkuu. Ja jatkuu.

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2022 klo 12:36

MITEN SUHTAUTUA YSTÄVIINSÄ, jotka hyvää tarkoittavina ovat RAKKAUSELÄMÄÄNI VASTAAN, koska se ei ole sujunut niin hyvin kuin olisi voinut sujua! Kestän kyllä vähät vastoinkäymiseni kiitettävästi!

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2022 klo 14:13

Haluaisin miettiä suhtautumistani seksuaalisuuteen eli sukupuolellisuuden tunteisiin, mutta vastassa on sellaisia sukupuolellisuuden tunteita, jotka ovat selittämättömiä minulle.  💋💋

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2022 klo 07:24

Voiko tuo olla; Lehmät eivät lisäänny keskenään vaan sonnin kanssa, joka harvoin käy itse paikalla.