Miten suhtautua?

Miten suhtautua?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.02.2022 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2022 klo 12:31

Miten suhtautua elämäntilanteisiin jotka eivät ole omassa hallinnassa, jotka aiheuttavat itsehillinnän puutetta, ja tuntuvat rasittavilta pitkin päivää? 

Miten todellisuudessa tuon itseäni esiin, tämän minua peittävän pilvilinnan alta, ja näytänkö enemmän auringolta, vaiko kuutamolta, tähdistöineen päivineen?

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2022 klo 07:41

MITEN SUHTAUTUA MIESYSTÄVÄNSÄ LAPSIIN, KUN EI VOISI SAADA ITSE LAPSIA!

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2022 klo 13:20

Kävin kaupassa. Eilen laitoin bussilipun ja ostin alusvaatteita. Tänään pitäisi käydä pesemässä pyykkiä, jos on vapaita aikoja. Muuten pitää varata huomiseksi. Huomenna tulee se empun muija kotikäynnille vissiin viimeistä kertaa. Pitää siivota vähän myös tänään lattioita.

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2022 klo 10:15

Empun muija kävi ja imuroimme lattioita, sitten se kehu mua kun olin siivonnut ja tiskannut, ja lähti pois.

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2022 klo 11:26

Nyt olen omillani, minun pitää oma-aloitteisesti tehdä kotityöt ja peseytyä. Enää ei kotikäyntejä. SOTE vei voiton.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2022 klo 12:27

Kevät on alkanut. Lumi ja jää sulavat pois, ovat osittain sulaneet jo pois. Aurinkoisia päiviä tulee lisää. Kohta voi ottaa kesävaatteet esille. Yöt ovat vielä kylmiä, mutta auringossa on jo lämmintä.

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 08:13

Ensi viikolla saan lisää rahaa, ja minulla on jalkahoitajalle aika. Haluan käydä henkilökohtaisesti jalkahoidossa, minulle naapurini kertoi ettei tykännyt yhtään jalkahoidoista, eikä hänen vammanen tyttärensäkään tykännyt jalkahoidoista.

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 12:36

Peruutin jalkahoidon. Tilasin kampaajan ajan. Vähän uudistusta ulkonäköön.