Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.11.2016 klo 13:14

On hyvä pitää mahdollisuus solmia uusia suhteita avoimena, ja turvata vanhojen suhteiden
pysyvyys. Aina on mahdollista löytää uusia ihmisiä joista on helppoa välittää.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.11.2016 klo 08:40

Hei.
Tänään menen ankkuriin aamiaiselle ja ruuan hakuun. Sitten luen ja mietin lähtisinkö
kuntosalille joka voisi tehdä hyvää, jonne kannattaisi ehkä lähteäkin.☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.11.2016 klo 10:46

täällä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta. Mahtaako olla myös kylmä. Eilen oli lunta aavistus maassa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.11.2016 klo 15:00

Täälläkin on lunta vähän maassa ja pieni pakkanen. Tulin juuri kuntosalilta, se teki hyvää.
Nyt ajattelin alkaa lukemaan taas kirjaston kirjaa, koskakohan saan sen loppuun. Olen
sivulla 556 ja 25 luku, kirjassa on 752 sivua.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.11.2016 klo 10:13

Minulla on tänään asukastoimikunnankokous illalla. Hieman jännittää.😍

Käyttäjä danskubansku kirjoittanut 29.11.2016 klo 20:05

jaana6 kirjoitti 29.11.2016 10:13

Minulla on tänään asukastoimikunnankokous illalla. Hieman jännittää.😍

miten se meni? 🙂

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.11.2016 klo 20:29

Olen saanut kirjaston kirjan luettua loppuun, huomenna voin käydä kirjastossa palauttamassa sen, ja lainaamassa uuden kirjan, jos löydän jotain sopivaa luettavaa.
Asukastoimikunnankokous on ohi, ja minulla on taas hyvä syy lepäillä laakereilla.
Muuten päivä oli antoisa, mutta kirjaston kirja oli vähän liian rajua luettavaa,
kaikkineen raiskauksineen ja verenvuodatuksineen.🌻🙂🌻 Sopuisempaa jatkoa,
eikä enää historiallisia romaaneja.🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.11.2016 klo 08:20

Tänään psykkalle, ja sitä ennen ankkuriin aamiaiselle, psykkan jälkeen kauppaan,
ja kirjastossa täytyy käydä myös. Mukavaa päivää.☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.12.2016 klo 15:13

Tänään oli sitten ns.treffit, menin paikalle ajoissa ja soitin onneksi sille herralle, joka
vastasi että enkö ole lukenut hänen viestejänsä, ja sulki puhelimen. Katsoin hänen
viestinsä ja huomasin että minun olisi pitänyt olla joka päivä kiinnostunut hänestä,
että olisin päässyt ns.treffeille hänen kanssaan. Kävin sitten Tigerissä kaupassa,
ostin maalauspohjan jouluksi, jos vaikka innostuisin taas maalaamaan.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.12.2016 klo 10:20

Kävin tänään ruokajonossa, eipä ollut hööppönen saalis, ryynimakkaraa ja viiliä,
kyllä sillä tämän päivän pärjää.☺️❤️
En viitsi lähteä ryhmiin tänään, vietän päivän kotona, käyn kaupassa ja luen,
illalla saunaan.☺️❤️
Jotenkin olen tavattoman uupunut, ja minulla on kauhea nuha ja kylmä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.12.2016 klo 09:58

Tänään on kuusijuhla meidän talossa ja illalla pitäs mennä yhden kaverin kanssa kuuntelemaan jazzia.
Aamulla kissi tuli taas herättämään minut, hyppäs päälleni ja kokeili tassullansa.
Kyllä minä yleensä herään siihen, tai olen jo herännyt.☺️❤️
Minusta on mukavaa kuin kissi tulee aamusta herättämään minua.☺️❤️

Käyttäjä Joie kirjoittanut 03.12.2016 klo 12:35

jaana6 kirjoitti 3.12.2016 9:58

Minusta on mukavaa kuin kissi tulee aamusta herättämään minua.☺️❤️

🙂 Minusta vaikuttaa siltä, että sulla on muutenkin taito nauttia elämän pienistä iloista. Viestisi ilahduttavat. Maistuiko ryynimakkara? En oo syöny sitä varmaan yli kymmeneen vuoteen. Sillon kyllä tykkäsin, mutta niitä on varmasti monenlaisia...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.12.2016 klo 08:07

Hei, Jaana6!😍 Minkälainen kuusijuhlanne oli, missä sellaisia järjestetään? En osaa kuvitella meidän taloomme mitään niin yhteisöllistä!

Yritän tänään saada pyörän varastoon. Pois talven sateista. Toivon, että varastossa on vielä tilaa; yhdelle pyörälle , joka ei käytä Rexonaa..😋

Alkaa tulla nälkä. Aamukahvin olen juonut, ja tee-muki on edessä, mutta mitään en ole vielä tälle aamulle syönyt. Käynen tekemässä pari voileipää...

Mukavaa sunnuntain jatkoa sinulle!🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.12.2016 klo 11:56

Ryynimakkara oli hyvää, mutta parempaa on tämä riisitonnikalapata jota valmistin.
Kissillä on nykyään tullut tavaksi tulla rappuun katselemaan kuin lähden ulos, ja minä
lähden usein ulos tupakalle, mutta sisään tullessani kissi livahtelee rappuun myös, josta
en oikeesti tykkää. Ihan kuin kissi kaipaisi ulos, mutta se ei suostu pitämään valjaita.
Olen lukenut Diana Gabaldonin Skottilaista vankia, ihan hyvä kirja, vaikka vähän pervessi,
sopii hyvin kaikille joilla ei ole ennakkoluuloja homojen suhteen.🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.12.2016 klo 19:46

Sain kirjan loppuun.