Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.12.2016 klo 17:40

Olin tänään mielenterveyskuntoutujien päivätoiminnassa mukana, meillä oli siivouspäivä,
syötiin kasviswokia ja nuudeleita. Tulin kotiin kaupan kautta ja ostin 2 broilerin grillattua
koipea kuin oli kauhee nälkä, kotiin päästyäni söin ne.😍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 19.12.2016 klo 18:59

Sellainen grillattu broileri on kyllä hyvää. 😋 Onks teillä joulutauko päivätoiminnasta? Munkin pitäis käydä kirjastossa etsimässä jotain lukemista joulunajaksi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.12.2016 klo 10:40

Onhan se pakollinen joululoma taas edessä.
Tänä jouluna en viitsi tressata, otan lokoisasti joulun vastaan, olen ajatellut tehdä
jouluksi meksikonpataa, kinkkua saan tarpeeksi joulujuhlissani joita on 2det, toiset
huomenna ja toiset sitten jouluaattona. Täytyy tänään käydä pesulla...😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2016 klo 12:33

mulla on toi virkkaus projekti. yritän kovasti saada sen valmiiksi. katon samalla telkkarista tallennuksia.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 21.12.2016 klo 14:25

jaana6 kirjoitti 21.12.2016 10:40
Olen ajatellut tehdä
jouluksi meksikonpataa,

Mitä siihen tulee?

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 21.12.2016 klo 17:00

Minä en välitä kinkusta enkä jouluisista laatikoista. Se meksikonpata kuullosti mielenkiintoiselta vaihtoehdolta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.12.2016 klo 07:53

Tänään on mielenterveyskuntoutujien joulujuhlat, ihan mukavaa vaihtelua.
Meinaan lähteä mekossa jonka ostin joulujuhlia varten, täytyy vielä muistaa meikata
ja pestä hampaat.😍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 22.12.2016 klo 21:06

jaana6 kirjoitti 22.12.2016 7:53

Tänään on mielenterveyskuntoutujien joulujuhlat, ihan mukavaa vaihtelua.
Meinaan lähteä mekossa jonka ostin joulujuhlia varten, täytyy vielä muistaa meikata
ja pestä hampaat.😍

Oi, oot varmasti ollu nättinä. 🙂 Oliks kivaa?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.12.2016 klo 11:18

Mielenterveyskuntoutujien joulujuhlan oli kiva tapahtuma, oikein onnistunut tilanne.

Tänään menen Veljeni luo Joulun viettoon ja Syömään.

Olen aloittanut uuden kirjan, Victoria Holtin Kohtalokas Helminauha, historiallinen romaani
ilman vuosilukuja.😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 24.12.2016 klo 21:47

Heippa taas jaana! Tajusin eilen etten ole kirjoitellut sulle mitään vähän aikaan, joten ajattelin korjata asian nyt. Olin silloin illalla menossa nukkumaan, niin en jaksanut ryhtyä kirjoittamaan.

Kuulostaa siltä että se mt-kuntoutujien juttu oli ihan mukava joulujuhla. Tykkäätkö yleensä joulunvietosta tai joulujuhlista?

Meillä oli isovanhemmat (kaksi mummoa ja yksi isoisä) käymässä aattona. Alkavat olla jo sen verran vanhoja että niillä on omat omituisuutensa (mm. meinattiin revetä äidin kanssa nauruun kesken jouluaterian, kun ukki otti muina miehinä tekohampaat suustaan ja lähti putsaamaan niitä kylpyhuoneeseen - mietittiin että käyttääköhän se vahingossa äidin hammasharjaa), mutta hirmu rakkaita ne ovat silti. Toinen mummu uppoutui muistelemaan menneitä siinä määrin, että juuri ennen kuin kyyti lähti viemään kotiin hän menetti ihan kokonaan käsityksensä siitä missä hän nyt tällä hetkellä on, kukas täällä asuu, missä hän itse asuu, ja missähän se kissa on. (Kissa oli odottanut rivarin ovella että joku tulee laskemaan sisään silloin kun pääsivät kotiin, joten sekin asia on nyt taas järjestyksessä.)

Janottaa, olen syönyt sen verran suolaista jouluruokaa ja kinkkua. Nukun täällä hirmu kevyesti ja muistan paljon uniani - viime yönä näin taas jotain semmoista pitkää ja jännitävää seikkailu-unta, jossa oli komeita nuoria miehiä 😉

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.12.2016 klo 10:03

Hei soroppi.
Oli kiva kuulla sinun joulun vietostasi.

Minä olin jouluaattona veljeni luona syömässä, ja sain aika paljon lahjoja.
Oli ihan kivaa vaikka kaikki muut vieraat oli nuoria, 2 pariskuntaa ja veljenpoika.
No, ehkä ens jouluna on 3 pariskuntaa.☺️❤️☺️😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.12.2016 klo 13:07

Käväisin Postissa ja Kaupassa, ostin raketteja uudeksi vuodeksi.
Nyt vain ajattelin lukea, mutta kiinnostus on jossain muualla.
Minulla on menossa kirja; Kohtalokas kutsumus, Victoria Holt.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.12.2016 klo 18:54

Tänään en ole tehnyt paljoakaan, pääasiallisesti olen lukenut kirjaa, syönyt konvehteja,
ja lukenut kirjaa. Tein minä ruokaakin, perunoita ja tonnikalaa.
Huomenna ois mentävä taas mielenterveyskuntoutujien uuden vuoden vastaanottoon,
siellä menee taas koko päivä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.12.2016 klo 16:16

Minulla oli mielenkiintoinen päivä mielenterveyskuntoutujien kanssa, valoimme tinaa,
sain sellaisen syövän kalan, ensin luulin sitä veneeksi.
Nyt pitäisi aloittaa taas uusi kirja, kuin sain edellisen loppuun.
Huomenna on uus päivä.☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2016 klo 09:03

Ahdistaa...
Pitäisi varmaan mennä tänään kauppaan ja ostaa kissalle herkkuja.