Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä Joie kirjoittanut 18.11.2016 klo 13:12

jaana6 kirjoitti 17.11.2016 8:52
Tänään sataa vettä ja tuulee ulkona, kaikki lumet sulaa tällä menolla, ja koskahan sitten sataa uutta lunta.

Niinpä. 🙁

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.11.2016 klo 19:25

Nyt kuin lumi suli niin koiran paskat pääsivät näyttävästi esiin, silti niitä ei aina huomaa
kuin kävelee ajatuksissaan. Minulle kävi tänään niin että astuin koiran paskaan, sitten
sitä kengästäni puhdistelin, enkä ollut enää ajatuksissani kuin kävelin, vaan katsoin mihin astuin.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.11.2016 klo 14:45

Eilen kävin ostoksilla ostin joululahjat ja paketoin ne, sekä itselleni leningin, jota voin
käyttää joulujuhlissa. Katsoin illalla vähän telkkaria, muuten olen lukenut kirjaston
kirjaa, Tuija Lehtinen; rakasta minua.

Tänään olen lukenut, ja tein pata ruokaa jota söin. Nyt ajattelin katsoa telkusta Poirotia.
Käyn edelleen ulkona tupakalla, tupakka paikalla, joka nyt kaipaa jo tyhjennystä.🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.11.2016 klo 07:24

Näin yöllä painajaista että minulla oli keuhkosyöpä, siinä unessa olin käymässä lääkärissä
joka selitti minulle keuhkosyöpääni, EI SAA TUPAKOIDA ENÄÄ.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.11.2016 klo 09:20

Kun tossa yks ilta laitoin joululahjojani paketteihin ja olin valmis, nousin keittiöjakkaralle
ja aioin laittaa loput tarvikkeet yläkaappiin, luiskahti jalkani ja putosin pöydän päälle, joka
siirtyi painoni voimasta vähän, ei käynyt kuinkaan, mutta pelästyin pahasti.
Nyt välttelen nousemista keittiöjakkaralle.

Tänään olen ajatellut istua ja lukea kirjaa, ja käydä illalla lenkkisaunassa.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.11.2016 klo 18:38

Sain kirjan luettua loppuun mutta en taida ehtiä enää lenkkisaunaan naistenvuorolla.
Päivä on kulunut joutuisasti, nenä kiinni kirjassa. Huomenna pitää käydä taas kirjastossa hakeen uus kirja. Mitähän luettavaa sieltä löytyisi?☺️❤️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 22.11.2016 klo 21:59

Hyvä Jaana ettei käynyt hullummin. Ootko tehnyt paljon joulupaketteja? Mulle tuli postissa Punaisen ristin joulukalenteri, arvon vielä hieman ottaisinko sen itse käyttöön vai antaisinko yhdelle kaverille, joka usein haikailee paperikalentereiden perään.

Mulla on menossa nyt Virginia Woolfin Vuodet, mutta tykkää siitä hirveästi. En oikein osaa samaistua henkilöihin, joten niille tapahtuvia juttuja on vähän tylsää seurata. Mieluummin luen Harry Pottereita tai jotain muuta yhtä kevyttä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 23.11.2016 klo 08:30

Tein aika tavalla joulupaketteja konvehtirasioista, niiden lisäksi vois ostaa kahvipaketteja.

Menen tänään kirjastoon hakemaan uutta luettavaa, kunhan ensin olen käynyt aamiaisella
ja ruuanhaussa Ankkurissa.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.11.2016 klo 16:46

Kävin tänään laboratooriossa ja keuhkoröntgenissä.
3 viikon kuluttua on lääkäri.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.11.2016 klo 16:37

Olin tänään koko päivän Hyvässä Kodissa, meillä oli suursiivouspäivä. Tulin kotiin kaupan
kautta, ja kävin Alkossa josta ostin pullon viiniä, jota voin ottaa viikonloppuna.
Minulla on saunavuoro tänään. Sen jälkeen voin rentoutua hyvän kirjan parissa.
Kaari Utrion; Sunneva. Ehkä tilkka viiniä.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.11.2016 klo 13:55

Tänään pyykin pesua, ja kirjan lukemista. Muistin kuitenkin syödä. On vähän kuumeinen olo.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.11.2016 klo 14:40

Nykyaikaiset ihanteet on hyviä. Ei neitsyydestä eroon pääsyä ja avioliiton arvostusta.
On kaikenlaisia harrastuksia, joissa voi tavata ihmisiä, tutustua kunnolla, tai pinnallisesti.
On koulut ja työpaikat, joissa joutuu usein tekemisiin muiden ihmisten kanssa, syntyy
tuttavuuksia, ja elinikäisiä ystävyyssuhteita. ☺️❤️ On naapureita, ja muita tuttuja,
ystäviä, ja sukulaisia. Aina joutuu tekemisiin muiden ihmisten kanssa.
Ollako iloinen siitä?☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.11.2016 klo 09:19

Hei, Jaana6!😍

Tuntuuko sinusta, että sinulla on sopivasti/riittävästi sosiaalisia kontakteja? Mulla niitä on jonkin verran, enkä oikein kaipaa enempää.

Tuntuu mukavalta, kun käy kangaskaupassa, kun tuntuu, että mut tunnistetaan. Sitä mieluummin siellä käy. Tosin toissa kerralla sain siellä paniikkikohtuksen. Ja itse asiassa saman firman toisessa liikkeessä tuli myös viimeksi paniikkikohtaus. Eilen olin ottanut sen verran rauhoittavia, että selvisin puhelimen ostosta ja kangaskaupassa käynnistä ilman ahdistusta.

Mulla noihin sosialisiin kontakteihin vaikuttaa ahdistuneisuus. Jotain juttuja pelkään, eikä se ainakaan helpota oloa.

Mukavaa sununtaita sinulle!🙂

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.11.2016 klo 09:41

Mun pitää jo kiiruhtaa kirkkoon (kerrankin kun olen kotona viikonlopun, niin teoriassa ehdin käydä), mut sanonpa vaan että oot jaana aika symppis! ☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.11.2016 klo 12:20

☺️❤️