Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.12.2016 klo 05:31

Hei, Jaana6!😍

Ihastelen taitoasi saada asioita valmiiksi. Jopa kirjojen osalta mulla on monta luettavana ja selattavana samanaikaisesti. Käsityökirjoissa riittää monasti selaminen, mutta olisi mulla jokunen asiatekstiäkin sisältävä kirja kesken.

Kunhan pääsen tästä suihkuun, voi sentään sanoa, että yksi asia on tullut tehtyä. Ja tiskit, jotka nykyään hoidan aina iltaisin, ovat myös yksi asia tehdyistä...

Joko silnulla on seuraava kirja odottamassa?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.12.2016 klo 09:47

Käyn taas kirjastossa palauttamassa ja lainaamassa uuden kirjan.
Tänään on kuntosalille meno taas edessä, tunti siellä ja moniäänisten ryhmä.
Täytyy käydä kaupassa kuin tulee takaisin. Eipä tässä muuta.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.12.2016 klo 10:13

Hyvää itsepäisyyspäivää elikä hyvää itsenäisyyspäivää. Mukava aamu, ja omat kirjat,
voiko paremmin päivänsä alkaa. Ajattelin lukea kaikki Victoria Holtin kirjat joita minulla
on järjestyksessä jossa ne ovat hyllyssäni kevättä odotellessani, nyt on menossa 7 linnun taika. Mukavaa päivän jatkoa.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.12.2016 klo 15:31

Nyt Victoria Holtin Salaisuuksien verkossa. Ja huomenna lähden Porvooseen retkelle,
mielenterveyskuntoutujien kanssa.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.12.2016 klo 17:21

Mukavaa retkeä teille!

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.12.2016 klo 18:11

Olipa mukava retki.
Tulipa käytyä ostoksilla, ostin olkia himmelin tekoa varten, ja maalaus tarvikkeita taulun
tekoa varten. Kävimme brumberin tehtaanmyymälässä josta ostin tryffeliä, marmelaadia, mokkatryffeliä ja lakritsaa. Muistan kuin mentiin syömään että oli nälkä, mutta olin ihan
täynnä kuin tulimme syömästä. Eipä tässä muuta.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.12.2016 klo 16:17

Tänään olen ollut mielenterveyskuntoutujien päivätoiminnassa mukana, pyrin käymään
aina maanantaisin ja perjantaisin. Tein himmeliä siellä, en saanut valmiiksi.
Tänä iltana on taas sauna niinkuin joka perjantai.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.12.2016 klo 20:04

Siis sinulla oli tosi mukava retki. Hyvä kun lähdit! Minuakin kiinnostaisi vastaaavat reissut. Pitäisi varmaan tutustua paikalliseen mielenterveyskuntoutujien toimintaan. Ei musta ole vain tällä hetkellä siihen... En pysty tai uskalla...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.12.2016 klo 20:22

Kuulostaa herkulliselta retkeltä 🙂 Mulle ei ole koskaan tullut Victoria Holtin kirjat vastaan - millaisia kirjoja ne on?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.12.2016 klo 09:30

Hei. Victoria Holt on kirjoittanut paljon historiallisia romaaneja, olen ostanut niitä
antivaariosta, ei ole painettu viime vuosina, Minulla on aika monta niitä kirjoja.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.12.2016 klo 12:05

Hei taas.
Luen Victori Holtin salaisuuksien verkossa, joka on historiallinen romaani, olen kohdassa
jossa päähenkilö päätti lähteä ulkomaille töihin, ja lähtikin...
Minun pitäisi siivota, mutta ei viitsisi aloittaa.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.12.2016 klo 07:08

Tänään taas mielenterveyskuntoutujien päivätoimintaan. Seuraa himmelin tekoa, en viitsi
ottaa kirjaa mukaan sinne tänään. Tulossa antoisa päivä.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.12.2016 klo 09:56

Hei. Aloitan uuden kirjan lukemisen, Daphne Wright Kaukainen kuningaskunta, olen lukenut
sen aiemminkin mutta nyt en vielä muista juonta, se on oma kirja.
Minä en nykyään paljon muuta tee kuin luen, heti kuin olen aloittanut uuden kirjan, minulla
on nykyään aika hyvä keskittymiskyky, saa nähdä kuinka kauan...😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.12.2016 klo 10:05

Mukavaa viikonloppua.
Olen laiminlyönyt vähän kaikkea ja lukenut vain, huomasin hississä katsoa peiliin ja näin
pussit silmien alla ja viikset jotka on päässeet kasvamaan.
Olen siivonnut vähän ja käynyt saunassa, mutta muuten kaikki on jäänyt entiselleen,
en tainnut vaihtaa edes lakanoita sänkyyni, eilen tosin yksi naapuri kertoi että pesulaan
on vaikeata saada aikoja, on niin monia jonossa.
Eipä tässä muuta.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.12.2016 klo 20:36

Aloitin uuden kirjan, Richard Peck, Amanda/ Miranda
Tähän mennessä ihan hyvä kirja.

Minulla on ollut tänään rintakipuja vasemmalla puolella, sydän hakkaa epätahtiin aina välistä.😍