Mitä tarkoitan?

Mitä tarkoitan?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.11.2020 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2020 klo 19:13

Tunteet ovat ajatuksien mitta, ajatukset ovat elämäntilanteiden avaajat. Muistot ja nykyhetki ovat ennen tulevaisuutta. Muistoille ei pidä antaa liikaa painoa, ettei vajoa alas mielikuvitusmaailmaan. Valoa pimeään aina kaivataan, paitsi yöllä nukkuessa. Nämä ovat myöhemmin vaikeita aikoja, joiden aikana olen kirjoittanut tänne. En nyt enää näe kunnollisesti tilannettani. Mihin se johtaa?

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2021 klo 16:18

Nyt toimii puhelin, en tajunnut miksi tuli 2 sim-korttia, ja laitoin ne puhelimeeni jolloin se ei toiminut. Kävin telia liikkeessä ja sain kuulla ettei 2 sim-korttia tarvitse puhelimeen. sitten kävin syömässä ja kampaajalla. Tulin kotiin ja muistin että se toinen sim-kortti saattoi olla tablettiini. Se jäi telialle.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2021 klo 23:48

Väsymys häipyi johonkin ja olen pirteä kuin päivällä. Ongelma on se että on yö.

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2021 klo 02:07

En ole vieläkään saanut nukuttua yhtään. Taitaa mennä loppu yö valvoessa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2021 klo 08:22

Sain vähän nukuttua aamu kolmen ja seitsemän välillä. Nyt pitää lähteä sädehoitoon. Soitin psyk.pol.lle.

 

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2021 klo 08:56

Tsemiä!

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 13:19

Minulla on oikeus olla olemassa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 17:57

Päivät kuluvat hitaasti mutta varmasti. Aikasiksi saa kaiken minkä viitsii aloittaa. Jotkut teot on hyvä tehdä, mutta on paljon mitä ei kannata kokeillakaan. Minun on parasta katsoa vähän muiden tekemisiä tarkempaa, eikä keskittyä niin paljoa itseeni.

Joidenkuiden muiden tekemisistä on vaikeata saada selkoa. Jos ei tiedä jotain vain tiettyä henkilötä joka on tehnyt jotain vain sellaista mitä ei katsota hyvällä, tai on laitonta.

Joidenkuiden muiden ja tiettyjen henkilöiden tekemiset, siirtymiset paikasta toiseen, ja muut konstailut kiinnostavat aika tavalla, kuin on joutunut huomion keskipisteeksi, kuin ei reagoi oikealla tavalla tiettyjen henkilöiden toilauksiin ja juhlimisiin, joita naapuristoni pitää minun tuttavinani ja ystävinäni, sekä välillä erehdyksissä minuna itsenäni.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 18:39

Oikeastaan joidenkuiden muiden ja minun välinen ero on suuri ja pysyvä. En elä sellaista elämää jossa olisi paljon merkitystä muilla ja muiden tekemisillä ja tekemättä jättämisillä. Kaiken teen enemmän ja vähemmän itse, tai jätän tekemättä. Monin tavoin olen tullut tietoiseksi siitä että olen silti ympäristö expertti taloyhtiössämme.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 21:14

Olet itsellinen immeinen, sinut elämän kanssa - siihen jokainen elämän aikana pyrkii. Yksineläminen ei vaikuta sulle olevan ongelma, joskus jopa suuri vahvuus. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2021 klo 12:33

keskustelua kirjoitti:
Olet itsellinen immeinen, sinut elämän kanssa - siihen jokainen elämän aikana pyrkii. Yksineläminen ei vaikuta sulle olevan ongelma, joskus jopa suuri vahvuus. 👍

Näin saattaa olla, keskustelua.

Nyt olen vain asiasta sitä mieltä, etten aina voinut turvautua siihen mitä itse olen, teen, ja kuinka olen tekemättä. Olen ollut huolimaton itseni hoitamisen suhteen, ja laiminlyönyt itseäni, ja hoitamistani. Minun pitäisi käsittää etten voi jatkaa näin loputtomiin. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2021 klo 18:14

Elämäni on sekaisin omaa saamattomuuttani ja joidenkuiden muiden henkilökohtaisesti tehtyjä tekoja ja töitä. Rakkauselämäni on sekaisin omaa saamattomuuttani ja joidenkuiden muiden erinomaisuutta seksuaalisesti. Voinko nyt olla oma itseni ja onnellinen yksinäisyydestäni, mielenmaltistani, ja melankoolisesta olotilastani?

Minun on vakeata päättää. Mitä haluan?

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 11:17

Todella vaikeata päättää asioita, joiden pitäisi olla helposti päätettävissä, ja nykyinen rahatilanteeni ei oikein suosi mitään kalliita päätöksiä. Olen maksujeni kanssa pahassa tilanteessa, mutta yritän selvitä säikähdyksellä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 16:07

Huomenna pitää käydä lataamassa bussilipulle euroja, käydä postinautomaatilla hakemassa paketti, ja ruokakaupassa. Pitää myöskin pestä pyykkiä pesulassa, ja suihkussa aamusta. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 21:46

Pikemiten kirjoitti:
Elämäni on sekaisin omaa saamattomuuttani ja joidenkuiden muiden henkilökohtaisesti tehtyjä tekoja ja töitä. Rakkauselämäni on sekaisin omaa saamattomuuttani ja joidenkuiden muiden erinomaisuutta seksuaalisesti. Voinko nyt olla oma itseni ja onnellinen yksinäisyydestäni, mielenmaltistani, ja melankoolisesta olotilastani?

Minun on vakeata päättää. Mitä haluan?

 

Samoja kysymyksiä voisin kysyä iteltäni.. Jotenkin olen alkanut tottua tähän, ettei kukaan ole tulossa häsläämään tähän, mikä tuntuukin ihan mukavalta ajatukselta. ...en tiedä sitten kun kissasta aika jättää. Mikä sitten tois motiivia elämiseen ja tahtomiseen tehdä jotain mielekästä?

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 08:11

Olisi aloitettava päivä käymällä suihkussa. Mistä olenkaan saanut vastenmielisyyden käydä pesulla? Kuin on peseytynyt on yleensä parempi olo, kuin ennen sitä. Silti tuntuu tuskastuttavan vaikealta mennä pesulle. Eikä täällä ole muita kuin kissani ja minä, jotenkin häpeän riisua vaatteet pois, ja olla alasti suihkussa. Mistähän moinen johtuu?