Mitä tarkoitan?

Mitä tarkoitan?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.11.2020 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2020 klo 19:13

Tunteet ovat ajatuksien mitta, ajatukset ovat elämäntilanteiden avaajat. Muistot ja nykyhetki ovat ennen tulevaisuutta. Muistoille ei pidä antaa liikaa painoa, ettei vajoa alas mielikuvitusmaailmaan. Valoa pimeään aina kaivataan, paitsi yöllä nukkuessa. Nämä ovat myöhemmin vaikeita aikoja, joiden aikana olen kirjoittanut tänne. En nyt enää näe kunnollisesti tilannettani. Mihin se johtaa?

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2020 klo 10:57

Tänään menen ystäväni kanssa kierrätyskeskukseen katsomaan löytyisikö tuolia tietokonepöytääni (minulla on ollut tavallinen tuoli). Etsin rullatuolia.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2020 klo 15:09

Sain ostettua rullatuolin. Punaisen. Se on hyvä istua.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2020 klo 10:51

Tänään menen veljelleni syömään ja käymään kylässä. Siellä on yleensä pöydät täynnä herkkuja. Tulee muitakin vieraita.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2020 klo 18:35

Oli kivaa olla veljeni perheen parissa, pitivät minun lahjoistani, ja sain ihania lahjoja.

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2020 klo 19:18

Kävin veljeni kanssa hautausmaalla viemässä kynttilöitä vanhempieni haudalle. Sitten tulimme luokseni ja tarjosin kahvit, katsoimme tv tä. Ja he lähtivät kotiinsa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2020 klo 22:05

Hienoa tuo yhteys sulla veljen kanssa. En osaa kuvitella tuota samaa oman veljen kanssa. Etäisyyttä on, ei pelkkää välimatkaa, vaikka sitäkin. En tiedä, voiko mikään muuttua kosksan.

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2020 klo 10:25

Jouluna me pääsemme lähemmäksi toisiamme keskustelua. Meillä on perinne kokoontua joulupöytään, ja käydä hautausmaalla yhdessä.

Miten viettäisin tapaninpäivän?

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2020 klo 09:44

Sunnuntai. Joulu on jo ohi. Paluu arkeen on alkanut. Vielä on uusi vuosi edessäpäin.

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2020 klo 11:48

Vaihdan puhelinliittymäni operaattoria, se vähän lykkääntyy, muuten hyvä juttu. Posti ei kulje kovin nopeasti näin vuoden lopussa. Ehkä vuoden alussaa kulkee paremmin.

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2020 klo 20:36

Nyt pitäisi vielä kyetä vaihtamaan netti liittymää, vaikka on edunvalvonnassa. Se kyllä teettää työtä, mutta onnistuessaan säästäisin pitkän euron. Kannattaa yrittää, jos edunvalvontani pitkämielisyys kehittyisikin sille asteelle että saisin palvelua.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2020 klo 20:01

Minun mielestäni olen ollut kärsivällisempi kuin on ollut edes tarpeellista. En hyväksy tilannetta joka on kehittymässä pysyväksi, mutta annan arvoa työlle jota tilanne saa aikaan.

Käyttäjä Harmaatirppa kirjoittanut 30.12.2020 klo 02:57

Eipä taida edunvalvontaa kauheasti kiinnostaa asiakkaiden tilanne. Menevät siitä mistä aita on matalin. Pidä puolesi edunvalvonnan kanssa. Pienituloiselle jokainen euro on tärkeä. Täytyykin muistaa laittaa ensi vuoden kalenteriin milloin pitää omat sopimukset kilpailuttaa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2020 klo 13:01

Sain vihdoin elisa netin toimimaan. Oli vain seikkailu sähkökaapilla.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2020 klo 11:27

Nyt näyttää asiat olevan menossa parempaan suuntaan. Saa nähdä kuinka puhelimeni siirto uudelle käyttöjärjestelmälle onnistuu, kuin vaihdan operaattoria 5.1.

Onko hyvä että luovuin dnasta, kuin oli aika tyytyväinen saamaani palveluun, eikä puhelinyhteyteni pätkinyt. Tosin aika kallista se oli, mutta niin on muutkin.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2020 klo 12:53

Hyvää uutta vuotta kaikille.

Vietän sitä ystäväni kanssa, pommacin ja tacochipien kanssa.