Mitä tarkoitan?

Mitä tarkoitan?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.11.2020 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2020 klo 19:13

Tunteet ovat ajatuksien mitta, ajatukset ovat elämäntilanteiden avaajat. Muistot ja nykyhetki ovat ennen tulevaisuutta. Muistoille ei pidä antaa liikaa painoa, ettei vajoa alas mielikuvitusmaailmaan. Valoa pimeään aina kaivataan, paitsi yöllä nukkuessa. Nämä ovat myöhemmin vaikeita aikoja, joiden aikana olen kirjoittanut tänne. En nyt enää näe kunnollisesti tilannettani. Mihin se johtaa?

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2020 klo 10:02

En ole varma edes joulun vietosta. Ehkä en vietä joulua ollenkaan.

Mielestäni olen aika hyvin jo toipunut leikkauksesta, mutta en ole vielä ihan terve. Minulla on iso mustelma mahassani, ja tikit, jotka lähtevät pois itsestään. Seksiä ei saisi harrastaa kuukauteen leikkauksesta, ja kantaa ei saisi mitään painavaa 2 viikkoon leikkauksesta.

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2020 klo 15:26

Olen käynyt kaupassa, vaikka en olisi saanut niin tehdä. Olen käyttänyt rahaa aika tavalla, ja nyt minun pitää säästää, että saan rahat riittämään. Ostin lentolaukun, joka on mieleiseni.

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2020 klo 16:16

Varasin matkan Turkkiin toukokuussa 2021.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2020 klo 19:50

Minä joudun sädehoitoon tammikuussa. Lääkärini soitti minulle tänään. Kaikki oli hyvin ja sitten vielä tämä sädehoito varmuuden vuoksi.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2020 klo 08:17

Tilasin ruokaa kaupasta, tulee tänä aamuna, aamupäivästä.

Minun pitää soittaa muutama puhelu, ja käydä hakemassa kinttilänjalat yhdestä paikasta.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2020 klo 08:42

Hei hienoa! Hoitotaho haluaa varmistaa, että matkasi jatkuu, esteitä elämältä poistetaan sädettämällä. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2020 klo 10:33

Kauppa kävi tuomassa tuotteet jotka tilasin.

Ei ollut paljoa, mutta riittää pitkälle.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2020 klo 18:07

Nöyryys on oppimiskykyä ja totuudelle avointa mieltä. Olen tuuminut etten tarvitse kuin luottamusta, ollakseni luottamuksen arvoinen, mutta huomaan ettei se niin ole.  😁👍

Ollakseen luottamuksen arvoinen pitää olla erehtymätön. Jos huomaan käyttäväni rahoja joita minulla ei vielä ole, olen sivuuttanut yhden erehdyksen. Mitä tulee eteen erehdyksestä? Voinko ohittaa näitä merkkipaaluja monia? Olenko lopulta haalimassa pilvilinnoja kokoon?

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2020 klo 08:01

Ei se helpota oloani, etten ollut kotonani kuin peruuttamani tilaus tuotiin. Mietin jälkeenpäin että näpertelin jotain siellä netissä, ja painoin nappia kuljetus, enkä perunut sitä.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2020 klo 09:40

Mitä olen puhunut psykiatrisessa hoidossa. Olen ottanut esille hallusinaatiot eli aisti-harhat.

Minulla on aisti-harhoja, ja kuulen puhetta ajatuksissani, ja näen hahmoja ympärilläni. En varsinaisesti ole psykoosissa, mutta minulla on herkkä itsetunto.

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2020 klo 17:51

Laittaisinko tekokuusen joulukoristeisiin jouluksi.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2020 klo 09:22

Maanantai, ilmapiirissä asioita joita en tavoita, tuntuvat henkisenä painona. Olisiko kyse siitä että tilasin matkan jonka maksamisessa oli ongelmia, sain sen kuitenkin maksettua. Niiden pitäisi reagoida siihen lähettämällä minulle postia.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2020 klo 13:48

Uudistin mittaturva vakuutustani keskittäen samaan paikkaan. Saa nähdä kuinka se tehoaa. Olen halunnut tehdä nämä muutokset vakuutukseeni jo aikaisemmin. Itse en ole kyennyt sitä päättämään aiemmin, nyt saan hoitaa itse raha-asiani.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2020 klo 14:06

Miten matkustaa yksinään ulkomaille ilman psyykkistä rasitetta, joka olisi mielellään matkustanut itse ulkomaille, jos se joskus olisi mahdollista hänelle.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2020 klo 09:55

Nyt on jännät paikat. Voiko luottaa matkatoimistoon vai ei. Maksoin matkan varausmaksun huolimattomasti, enkä tiedä saivatko matkatoimistossa korjattua mokani.