Mitä tarkoitan?

Mitä tarkoitan?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.11.2020 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2020 klo 19:13

Tunteet ovat ajatuksien mitta, ajatukset ovat elämäntilanteiden avaajat. Muistot ja nykyhetki ovat ennen tulevaisuutta. Muistoille ei pidä antaa liikaa painoa, ettei vajoa alas mielikuvitusmaailmaan. Valoa pimeään aina kaivataan, paitsi yöllä nukkuessa. Nämä ovat myöhemmin vaikeita aikoja, joiden aikana olen kirjoittanut tänne. En nyt enää näe kunnollisesti tilannettani. Mihin se johtaa?

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2020 klo 11:29

Nyt sain tiedon matkatoimistostani että tilanne kunnossa, varausmaksu oikealla paikalla.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2020 klo 06:21

Tänään hoidetaan kilpirauhasta heti aamusta. Saa nähdä mitä tapahtuu kuin minulla on nuha. Yritän taas olla polttamatta tupakkaa, syön nicotinelliä.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2020 klo 11:57

Mukavaa tätä päivää kaikille.

Aloin vaihtamaan puhelinoperaattoria, saa nähdä onnistunko?

Mainostivat että 2 viikossa onnistuu, eikä tarvitse itse tehdä mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2020 klo 16:50

Joudun tekemään jotain itse jos meinaan saada uuden operaattorin.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2020 klo 19:37

"Karmea mielentila." sano mun sanoneen.

Ymmärrän ettei voisi olettaa joidenkuiden muiden olevan ja tekevän just´sillain kuin minulle sopii, ja just´silloin kuin minulle sopii, mutta olenko kyennyt hyväksymään tämän elämän tosiasian. En juuri tänään, kuin minun pitäisi kyetä hyväksymään se.  ✋

Olen menettää hermoni kuin ystäväni ei vastaa minulle mesingerissä niin nopeasti kuin minusta hänen pitäisi vastata.  ✋✋

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2020 klo 11:24

Menen ystäväni kyydissä tänään hakemaan tietokonepöytää jonka ostan torista.

Kävin selvittämässä sotkua puhelinliittymäni operaattorin vaihdosta, saa nähdä kuinka asia hoituu Telialta. Saan samalla 2 vuodeksi puheliliittymän kohtuulliseen hintaan.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2020 klo 18:40

Veljeni kävi kylässä, annoin hänen mukaansa joululahjat. Menen sitten jouluaattona hänen luoksensa syömään.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2020 klo 09:35

Tänään menee bussilippuni vanhaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2020 klo 10:50

Kauheata. En ole käsittänytkään aiemmin kuinka automaattisesti toimin.  Huomaan että olen lähdössä ulos tupakalle, minulla on takki päällä ja avaimet kaulassa, olen avaamassa ulkoovea, ja muistan, ettei minulla ole edes tupakkaa. Toimin vain automaattisesti. Miten tämän automation saa pois päältä, kuin se tulee päälle aina kuin saan valmiiksi jotain vain.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2020 klo 17:17

Olen elänyt yli varojeni. Minun piti säästää rahat vuokranmaksuun mutta en tiedä säästyvätkö. Ehkä jos en polta yhtään askia tupakkaa, mutta en ole ihan varma.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2020 klo 09:03

Jännittää vähän lähteä menemään veljelleni käymään ensin bussilla, sitten metrolla, ja sitten junalla.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2020 klo 16:40

Kävin laittamassa bussilipulleni rahaa että pääsen liikkumaan. Täällä on tosiaan ankeeta nyt kuin olen ollut polttamatta tupakkaa, jää aikaa aika paljon kaikelle muulle. Ostin chilli pähkinöitä ja huomasin kaipaavani punaviiniä niiden kanssa. Hyvää joulua kaikille.  😀🌲❄

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2020 klo 12:36

Kiitos samoin sulle Pikemiten 💗🌲😃🚌 toivon matkasi menestyy, virkistyt ja saadaan sanoa Tervetuloa takaisin 😎🙋

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2020 klo 13:46

Tänään tulee yksi tyyppi ostamaan matkalaukun minulta, myyn sen samaan hintaan kuin ostinkin. Ihan hyvä niin. Saan vähän rahaa takaisin kaikesta. Minulla on silti lentolaukku jota voin käyttää, jos on tarvetta. En tarvitse kahta matkalaukkua.

Kiva kun kirjoitit keskustelua. Voin sanoa vain etten ole kauan poissa, käväisen vain kylässä.

Tänään ostin taas tupakkaa kuin kävin kaupassa.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2020 klo 06:50

Matkalaukun myynti meni pilalle. Ei ollut vaihtorahaa.