Mitä tarkoitan?

Mitä tarkoitan?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.11.2020 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2020 klo 19:13

Tunteet ovat ajatuksien mitta, ajatukset ovat elämäntilanteiden avaajat. Muistot ja nykyhetki ovat ennen tulevaisuutta. Muistoille ei pidä antaa liikaa painoa, ettei vajoa alas mielikuvitusmaailmaan. Valoa pimeään aina kaivataan, paitsi yöllä nukkuessa. Nämä ovat myöhemmin vaikeita aikoja, joiden aikana olen kirjoittanut tänne. En nyt enää näe kunnollisesti tilannettani. Mihin se johtaa?

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 12:30

Kävin pesulla. Menin lataamaan bussilipun, kävin hakemassa postin automaatista paketin, ja kävin ruokakaupassa. Menin ja tulin bussilla samalla lipulla. Tulin kotiin ja soitin kouluun vastuuopettajalleni, opettajani soittaa minulle viikon loppu puolella tai ensi viikolla. Menen helmikuussa työharjoitteluun. Sitä ennen pitää mennä koululle tekemään tehtäviä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 17:45

Nyt saa tämä lekottelu olla ohitse. Huomenna siivoan kämpän. Tänään sain irrotetuksi katosta koukun joka oli siellä ilman lupaa, ja viime huoneisto-tarkastuksessa annettiin pois otettavaksi. Nyt sain kuin sainkin sen pois katosta.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 10:46

Odottelen lähihoitajaani ja 4-vuotis tarkastuksen tekijöitä, kumpi tulee ensiksi.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 14:27

Lähihoitajani kävi, siivosimme.

Ulkona tuiskuaa lunta kamalalla voimalla. Se tunkeutuu parvekkeelleni lasituksen raoista.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2021 klo 09:58

4-vuotis tarkastuksen mies kävi katsomassa ja kuvaamassa asuntoani. Ei löytynyt vikaa tai korjattavaa. Kaikki oli kunnossa. Hän laittoi vähän öljyä parvekkeen oven lukkoon, kun oli kuulema vähän jäykkä. Ja otti parvekkeesta kuvan jossa kävi ilmi että parvekkeella on lunta.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2021 klo 11:14

Minun pitää lähteä viimeisen kerran sädehoitoon kohta puoliin. En ole oikeastaan kovin hyvässä kunnossa, nenä vuotaa. Ei huvita yhtään lähteä tuollaiseen ilmaan kävelemään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.01.2021 klo 11:23

Voimia

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2021 klo 13:02

Hei toivotaan että jää viimeiseksi sädetykseksi, ettei tämän jälkeen enää tarvi sädettää. Lämpimästi päälle 👍

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2021 klo 17:31

😁 Kiitos saloka ja keskustelua.

Tänään on ollut kummallinen päivä. Ensin lumituiskua, ja sitten pakkasen kiristymistä. Olen syönyt hapankorppuja. Ne ovat ihania.

Minun piti soittaa ystävälleni, mutta en ole saanut aikasiksi. Ehkä voin antaa olla yhden päivän ajan. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2021 klo 12:23

Hyvä sinä.👍

Minua hirvittää tuo aamutvn ennuste; seuraavat pari vkoa hurjaa pakkasta hrrrr❄☃❄❄❄

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2021 klo 19:21

Ulkonahan jäätyy aivan, kuin käy siellä. Ja jotkut jättävät ulkooven auki, niin että koko rappu kylmenee. hrrr. ❄❄❄

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2021 klo 20:16

Sain yhdeltä ystävältäni 2 kukkaa, jotka hän oli varannut minua varten, kävin tänään hakemassa ne, olivatpa hyvin pakatut.

Huomenna pitää katsoa että jos viitsisin pestä jo pyykkiä talomme pesulassa. 👍