Mitä?

Mitä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 10:55

Haluaisin monella tapaa saada elämäni nyt luistamaan paremmin kuin koskaan aiemmin on pitkällä tähtäimellä luistanut, mutta minun täytyy muistaa etten ole tervehtynyt mielenterveydeltäni hoitosuhteeseeni nähden, vaikka kuinka vakuuttaisin heille muuta. Olen silti vain yksi skitsofreeninen potilas tai asiakas, jolla on muitakin ongelmia, kuten alkoholin haitallinen käyttö.

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2021 klo 11:39

Piti lakata haaveilemasta ja tehdä jotain todellista ja todistettavasti tapahtuvaa. En tiedosta onnistuuko tuo ollenkaan, kuin haaveet jäivät noin vajaavaisiksi, eikä vajaavaiset harrasta seksuaalista haaveilua. Ehkä alan taas maalaamaan tauluja, tällä kertaa kosketuksesta.

Tilasin musiikkia ÄX stä; Egotrippi ja Seksihullut. Saa nähdä saanko kuunnella musiikkia radiosoittimestani, jossa on myös CD osasto. Joskus musiikki 😮💓👄🎼🎵🎵🎵 ei ole ihan valmista kuunneltavaksi  🎶🔉äänitettynä, toivottavasti kaikki musiikki käy minulle!

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2021 klo 12:44

Eikö seksihullut siedä Heteroseksuaalisia haaveiluita keski-ikäisten henkilöiden ollessa kysymyksessä? Kuten Karvainen Keski-ikäinen alaston mies on hyvin seksikäs, ja niitä ei ole jokaiselle tarjottavana omaksensa?

Kaikkinainen haaveilu keski-ikäisestä karvaisesta seksikäästä miehestä on ongelmallista sinänsä, koska henkilön henkilöllisyyden peittää hämärä, ja en uskalla ruveta hänelle henkilöllisyyttä keksimään. Kuitenkin olen tietoinen siitä etten saisi suosia keski-ikäisiä karvaisia seksikkäitä miehiä ihannekuvina miehisestä miehestä, vaikka olen sitä mieltä keski-ikäisistä karvaisista seksikkäistä miehistä, mutta olen vain keski-ikäinen sinkku nainen. Suomenkieli on toivotonta romantiikan haaskausta, mutta täytyy pärjätä sillä kielellä jota käyttää yleensä.

Toivottomaksi tunnen itseni koska olen neito ikäinen, enkä ole vielä kyennyt haaveilemaan itse itseäni avioliittoon. Yksikään haavekuvani ei ole kestänyt todellisuutta, joka on supi suomalainen miehen köriläs, jolta voi odottaa ettei hän usko vastakaikuun muuta kuin henkilökohtaisella tasolla. Miehet nyt ovat sellaisia, kukaan ei lähesty ketään kenenkään muiden puolesta terveesti.

Huh huijaa. Mitenhän minä tästä jatkaisin eteenpäin. Nämä pois tuollaiset huiputukset huitaisut, käyvät voimilleni aina kuin naisellisuudessani piti jo ilmetä henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2021 klo 13:06

Syleilyyn. Joo, se tässä nyt on niin ihanaa, kuin tuo ilma ottaa syleilyyn, ja tässä sitä sitten ollaan, yhtä yksinään kuin aina ennenkin, mutta tuntuu kovin paljon siltä kuin halattaisiin ja saattaa pusunkin ilmalta saada, 😁👫👬👭💓💋🏬🎼🎵🎵🎵 ja sitten voisi laittaa jotain musiikkia soimaan.

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2021 klo 11:36

Hyvää huomenta. Tänään sataa vettä, joten ystäväni tuskin tuo polkupyörääni tänään.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 3 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2021 klo 21:01

Pikemiten kirjoitti:
Syleilyyn. Joo, se tässä nyt on niin ihanaa, kuin tuo ilma ottaa syleilyyn, ja tässä sitä sitten ollaan, yhtä yksinään kuin aina ennenkin, mutta tuntuu kovin paljon siltä kuin halattaisiin ja saattaa pusunkin ilmalta saada, 😁👫👬👭💓💋🏬🎼🎵🎵🎵 ja sitten voisi laittaa jotain musiikkia soimaan.

 

Mitä se sun musiikki ois, jos laittasit soimaan? Voicessa juuri Juhan tiimistä eräs laulaa Chydeniuksen laulua.  Hempeääkö soittasit?

📯🎵🎺🎷🎻🎶🎵🎺🎹

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2021 klo 08:54

keskustelua kirjoitti:

Pikemiten kirjoitti:
Syleilyyn. Joo, se tässä nyt on niin ihanaa, kuin tuo ilma ottaa syleilyyn, ja tässä sitä sitten ollaan, yhtä yksinään kuin aina ennenkin, mutta tuntuu kovin paljon siltä kuin halattaisiin ja saattaa pusunkin ilmalta saada, 😁👫👬👭💓💋🏬🎼🎵🎵🎵 ja sitten voisi laittaa jotain musiikkia soimaan.

 

Mitä se sun musiikki ois, jos laittasit soimaan? Voicessa juuri Juhan tiimistä eräs laulaa Chydeniuksen laulua.  Hempeääkö soittasit?

📯🎵🎺🎷🎻🎶🎵🎺🎹

Luultavasti jotain melodista ja herkkää instrumentti musiikkia.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2021 klo 10:09

Erotan kehoni eri osia toisistaan todellisuudessa paremmin kuin mielikuvituksessa 🎼🎶🎶 erottaisin! Muutenkin minun on vaikeata hillitä 🎼🎶🎶 mielikuvitukseni juoksua 🏃 🚶🕴💈 ja palata todellisuuteen mielikuvitusmaailmasta, jossa kaikkinainen liikkuminen ajatuksissaan on mielikuvituksenlentoa, jos ei 💃tanssi musiikin tahdissa!

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2021 klo 19:53

Huomenna psyk.polille sh. hoitajan juttusille. Tämä päivä on mennyt mukavasti, toivottavasti huominen menee yhtä mukavasti. Hyvää pääsiäistä. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2021 klo 10:41

Hyvää pääsiäsitä sullekin Pikemiten  🌿

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2021 klo 08:59

Olen monta päivää kuunnellut musiikkia youtubesta, sellaista musiikkia mitä ei itselläni ole. Olen tullut siihen johtopäätökseen ettei se musiikki ala ja lopu normaalisti, siten kuin sitä kuunnellaan, koska sitä ei omisteta. 😁😫😈👿👹👺💀👻

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 10:20

Kuuntelen radio-bassosta musiikkia, ja tulee näin aamusta paljon musiikkia pulloista joissa on toivomisen varaa. Ja välillä mainoksia. Pysykää himoissa, älkää lähtekö ulos autoilemaan.