Mitä?

Mitä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 10:55

Haluaisin monella tapaa saada elämäni nyt luistamaan paremmin kuin koskaan aiemmin on pitkällä tähtäimellä luistanut, mutta minun täytyy muistaa etten ole tervehtynyt mielenterveydeltäni hoitosuhteeseeni nähden, vaikka kuinka vakuuttaisin heille muuta. Olen silti vain yksi skitsofreeninen potilas tai asiakas, jolla on muitakin ongelmia, kuten alkoholin haitallinen käyttö.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2021 klo 17:47

Ystäväni toi minulle kotoani vaatteita.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2021 klo 14:26

Ongelmia tuottaa se että ei voinut poistua osastolta!

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2021 klo 07:59

vaihdoin eilen huonetta! Nyt on rauhallista huoneessa! Näen välillä muita potilaita ja hoitajia!

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2021 klo 16:25

Pääsin pois tänään sairaalasta, Kissillä ei ikävä vain helpota kovin helpolla! Se oli 2 viikkoa yksin kotona, mitä ystäväni kävi ruokkimassa Kissin ja piti huolta kodistani, poissa ollessani!

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2021 klo 18:32

Ajattelen olevani kunnossa, mutta en ole ihan varma asiasta! Minulla ei ole harha-asteja!

Hyvää viikonloppua kaikille!

 

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2021 klo 10:33

On sunnuntai. Huomenna pitää ottaa yhteyttä edunvalvontaan, jotta saan käyttövarani määräajallisesti oikein. Ja ylihuomenna on mentävä psyk.polille lääkärin ja sh.hoitajan vastaanotolle.

Varasin ajan tatuointiin, joka tulee kalliksi (250€).

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2021 klo 08:26

Ajattelin tällä viikolla käyväni peruuttamassa tatuointi varaukseni!  Kissi nukkuu parvekkeen tuolilla, sen se kevät sille teettää, se viihtyy parvekkeella!

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2021 klo 14:00

Epähuomiopäivä tänään, olen muninut kaikki epähuomiossa tänään, kaupassa käynti, maski, ja veikkauspelit.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2021 klo 11:46

Kävin psyk.polilla tapaamassa lääkäriäni ja sh.hoitajaani. Nyt olen lähdössä ulos.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2021 klo 11:29

Päivä on alkanut mukavasti kuin uudistin keväisen ilmeen tietokoneeseeni vaihtamalla tausta kuvia.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2021 klo 14:00

Siivosin parvekkeeni viime kesän kukkasista ja pyyhin pöytätilat ja lakaisin lattian. Lopulta näytti ihan hyvältä, kevätkesällä hommaan parvekekukkasia.

Sisällä piti siivota, kuin kissillä on karvanlähtöaika.

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2021 klo 13:29

Aurinko paistaa, ja ulkona on kaunis keväinen päivä.

Alkoikohan kevät todella jo, vai onkohan vain muutamia keväisiä päiviä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2021 klo 09:14

Ulkona on sumua.

Heräsin aamulla aikaisin ja kävin uudelleen nukkumaan sohvalle. Sellaista on sattunut viimeaikoina usein.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2021 klo 14:18

Ostan torista pyöräilykypärää. Polkupyörän ostan ystävältäni viikonloppuna.

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2021 klo 09:02

En ole saanut haaveilla pitkään aikaan koskettavani miestä kädellä hyväilevästi, johtuu varmaan siitä etten haaveile tyydyttävästä seksuaalisuudesta kovin intiimisti, vaan pikemiten vain koskettelemisesta käsin alastonta vartaloa alastomana, pikemiten jonain muuna henkilönä kuin itsenäni, kuin näkisin unta. Kohteen ollessa yksi henkilö, haaveilu on mahdollista, mutta usein siinä on monta henkilöä yhtenä henkilönä, jolloin tulee mieleen että tilanne vaatii taiteellisuutta ja elossa oloa siitä huolimatta että taiteellisesti asioita esitetään. Oikeastaan haaveilu on romanttista, eikä sille saisi tehdä rajoja, mutta henkilöiden sietokyvylle on tietysti omat rajoitteet, varsinkin yksinäisillä henkilöillä, jotka eivät tutustu muihin henkilöihin sen tähden etteivät tiedosta seksuaalisuutensa menneen liian pitkälle muiden haaveiluiden siivin. En tiedä kuinka ratkaisisin tämän ongelman ihan suomalaisin voimin ja suomenkielellä tulkittuna. Henkilökohtaiset haaveilut saattavat olla siitä kiinni. Olisikohan suomessa artistia joka pystyisi tulkitsemaan tuon suomeksi kuten esim. Eppu Normaali.