Mitä?

Mitä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 10:55

Haluaisin monella tapaa saada elämäni nyt luistamaan paremmin kuin koskaan aiemmin on pitkällä tähtäimellä luistanut, mutta minun täytyy muistaa etten ole tervehtynyt mielenterveydeltäni hoitosuhteeseeni nähden, vaikka kuinka vakuuttaisin heille muuta. Olen silti vain yksi skitsofreeninen potilas tai asiakas, jolla on muitakin ongelmia, kuten alkoholin haitallinen käyttö.

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 11:37

En mene naapuriin radio ohjelman johdattamana. Ovesta rappuun ja hissiin ja alas ja ovesta pihalle. 😁  Takaisin rappuun ovesta ja hissille ja hissillä ylös ja ovesta sisään.  😁 👌👍💖

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2021 klo 12:14

Suunnitelmiin tulee muutoksia kokoajan kuin radiosta tulee kappale jossa lauletaan; vastaa yhteen kysymykseen, eikä sinulle riitä tämä, että olet minun kanssa. Tulee mieleen oliko niitä 2 miestä jotka halusivat seksiä. Toisinaan vajoan alas ajatuksiini, eikä minua tavoita sieltä kukaan oikein kunnolla. Miten nousisisin sieltä ylös taas.  😁😴👣🏢🏬🕐⭐🎼🎵🎵

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2021 klo 13:05

Vanhana muisteleminen on hankalaa, kuin ajatuksiin tulee paljon muistoja joita ei saisi heti järjestymään. Se vaatii kärsivällisyyttä ja keskittymiskykyä. Pitäisi kyetä ajattelemaan ⭐🎼🎵 yksi asia ensin, vaikka muistot ovat edessä, ⭐🎼🎵 eikä takanapäin.

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2021 klo 18:17

Nyt kuuntelen radiota josta tulee musiikki kokemuksia 😁😴⭐🎼🎵🎵 jossa on hyvin organisoitu saundi. Kivaa kuunnella radiota, kuin ei tarvii kokoajan ymmärtää elämää suurempia kysymyksiä, saatipa vastata niille väärällä kielellä, etteivät edes naapurit ymmärtäisi minua oikein. 😁😴🙏

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2021 klo 00:03

Kuka nyt puuttuisi palaveristä, ja minkä tähden on tärkeätä ettei minulla ole seksuaalisuutta ja että olen raittiina, vaikka voisin juoda kuinka paljon. 😁😴🙏👫🙋

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2021 klo 17:07

Muistan kuinka pelasin shakkia isäni kanssa saaressa, ja isäni voitti minut shakissa, mutta miten saisin tuon suuttumiseni siitä poistettua, sitä on vaikeata tietää etukäteen koska kuohahtaa ylitse muiden. Käskijän asemaan, alistumisen sijaan kohtaloonsa nähden. 😁😴👌

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2021 klo 18:32

Olen pelannut muitakin pelejä, joiden kuiden muiden kanssa, mutta en tarkalleen muista mitä pelejä ja keiden muiden kanssa. Onko sillä jotain vain väliä mitä on pelannut?  😁😴🌟🌙🎼🎶

Entä sillä kenen kanssa on pelannut mitä pelejä ja missä, vai onko pelannut vain yksinään pelejä, ja missä?  😁😴🌟🌙🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2021 klo 10:46

Miten en ajatuisi reagoimaan 😁 noihin 😴 fiiliksiini aina uudestaan ja uudestaan niin etten tietäisi mitä todellisuudessani tapahtuu ja mitä ei todellisuudessani tapahdu, eikun tietäisin mitä ennusmerkit tarkoittavat kohtalossa. 😍 Ja olenko tyytyväinen tulevaisuuteeni. 😎 Sitä musiikkia tuli radiosta kokoajan 👿😈 entä nyt...tuleeko sitä musiikkia vielä radiosta...Kela?

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2021 klo 12:59

Aika kuluu eteenpäin hitaasti mutta varmasti. 😸 Lal lal laa 🎵 Naisellisuuden salaisuudet vain eivät ota selvitäkseen...🎼🎶...kotimaassa...🎼🎶...naiselle, pitää matkustaa ulkomaille, näin se elämä on kokonaisempi...🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2021 klo 16:27

😂😴😹 Minulla on hyvä ryijy seinällä, jonka veljeni laittoi sinne ammattitaidolla, mutta minä haluan että on muitakin huonekaluja huoneistossa.

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2021 klo 14:34

Jos kohtalo ei etene näin se menee toisella tavalla, mutta millä tavalla pilvet muodostuvat taivaalle. 😁😴🙏🏃 Nämä hahmot tulevat jostain sieltä!

Nämä pilvet muodostuvat sieltä jostain naiseksi, joka on miehen heila!  😁😴🙏🏃👯

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2021 klo 10:09

Mitä? Olen menossa kierrätyskeskukseen työharjoitteluun jotta saisin koulutodistukseni. 💬✋ Ja minun pitää mennä aikaisemmin aamulla psykiatrille 👌 lääkereseptin hakuun kelasta.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2021 klo 14:51

Mitä? Suunnittelin tulevaisuudessa matkustavani Turkkiin toukokuun alussa, mutta en ole vielä maksanut kuin varausmaksun  🛫✈ mutta en tiedä riittävätkö rahani matkaan  🚍

Ja naiset suunnittelevat matkaa maalle kesällä viikonlopuksi 🚔🚘 pitäisi päästä naisten mukaan matkalle, ja ottaa jotain vain ⛪ siihen taloon mukaan ja riittävätkö rahani matkaan!

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2021 klo 07:41

Missä ei voisi sataa vettä ⛅ ja olla silti kaunis päivä, joskus elämän aikana? 🌛🌜🏊⛹🎣⚽

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2021 klo 13:00

Sateella saattaa olla ☔⚡ saattaa olla ukkosen ilma!