Mitä?

Mitä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 10:55

Haluaisin monella tapaa saada elämäni nyt luistamaan paremmin kuin koskaan aiemmin on pitkällä tähtäimellä luistanut, mutta minun täytyy muistaa etten ole tervehtynyt mielenterveydeltäni hoitosuhteeseeni nähden, vaikka kuinka vakuuttaisin heille muuta. Olen silti vain yksi skitsofreeninen potilas tai asiakas, jolla on muitakin ongelmia, kuten alkoholin haitallinen käyttö.

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2021 klo 10:21

Am I man loves me or loves me gay, more on the grounds that I am bad in English grammar?

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2021 klo 10:27

You don't know what a man's clothes are!

Et sinä tiedä mikä on miehen vaatetus!

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2021 klo 10:52

When the man took off his clothes, the woman had to dress that way, but I didn’t bother to do that!

Miehen riisuessa vaatteitaan, naisen piti pukeutua tuolla tavalla, mutta en viitsinyt tehdä noin!

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2021 klo 11:14

Maybe I'm stupid, but I imagine my cat to think that the man and the woman then went to bed together!

Ehkä olen tyhmä, mutta kuvittelen kissani olevan sitä mieltä että sitten nainen ja mies menivät yhdessä sänkyyn!

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2021 klo 16:47

En silti oleta että kissani ei saisi lojua valitsemallaan paikalla repo rankana, vaikka siitä tulisi minulle tukala paikka, jota ei olisi ihan helppoa purkautua, varsinkin istumalla paikoillaan. 🏢

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2021 klo 06:36

Ei siitä tule mitään, kuin en osaa kirjoittaa mitään, joka ei liity mihinkään.  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2021 klo 07:04

En taida tykätä olla huvila ja huussi tv ohjelma.  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 03:47

Noilla on pienempi osoite, kuin noilla, minkä kokoinen osoite on noilla, jos on samankokoinen osoite kuin minulla pitää juoda rommia.  😀😈 Nojatuolissa istuen pitäisi kyetä juomaan viinaa, että ymmärtäisi naapureitaan paremmin, ja pystyisi ottamaan huomioon missä naapuri asusti. 👿 kunnes sohvalla istuen voisi kiinnostua tv ohjelmista. 🙏 Pitäs´ottaa kännit!  😀🌛🌜🌝

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 05:09

Minussa asui 😈 pirullinen 👿 ihminen, joka peloitteli, säikytteli, naapureitaan 😀 ja esitti hyvätahtoista naapuria 🌛🌜 sivultapäin edessäpäin, ja katseli tarkoin reagtioita egoonsa.

Olen inhonnut monia miehiä, ja saanut aikasiksi monenlaista 👿😈 tuhoa. Naisia olen kohdellut kaltoin, mutta  😀 hyväksyttävästi edessäpäin, takanapäin olen ollut kuin amor, viinipullo kädessä. tehden tuttavuutta, ihmisen perusolemuksen kanssa ja miettien ja pohtien menneitä ja tulevia, olen ollut olut tuoppien varjoissa.  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 06:43

Ollut on olutta, mennyt on menneisyyttä. 😈👿 Sen minkä mukanaan vie ihminen, 😀 hänelle suotakoot, minä en naapureista piittaa. Olen vain ihminen, joka itseänsä varten vajoaa alaspäin, sieltä ei minua nosteta ylöspäin, jos en itse nouse. Minua hörppivät, ja parjaavat naapureita myöten, kunnes joku keksii raittiin ihmisen, 😁 joka on joskus kauan sitten juonut menneisyyttä, ja joka ei enää ole juonut olutta, menneisyyden kunniaksi vuosiin, 😀👿 ja alkaa juopumaan siitä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 07:35

Piti ottaa noin alkoholia tai lääkettä että kuka on veljen puoliso, ja synnyttikö hän nuo kaksi poikaa? Eikä sitä olisi saanut häiritä naapurit, eikä muiden lasten lasten kannatus! 😀😈

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2021 klo 21:23

Minulla on vähän järjestely ongelmia, enkä oikein keksi mitä voisin vielä tehdä kaiken tämän lisäksi. Musiikki estelee minun ajatuksien juoksua sopivasti. Siitä seurauksena väsymys tulee vartalooni, miten piristävää mahtaa olla seksuaalisuus. Onkohan kuin Amfetamiinia?

Käyttäjä kirjoittanut 14.02.2021 klo 15:36

Laitoin jo radion kiinni, ja keitin vettä ajatuksenani oli juoda muru kahvia. Olen viime ajat kuunnellut radiota melkein aamusta iltaa ja silti jokin kaikessa siinä radio ohjelmassa ei tunnu minusta hyvältä, aina on jotain liikaa tai jotain vain liian paljon, silti koetan ymmärtää mikä on kaiken tarkoitus. Ei ole vieläkään selvinnyt minulle. Jotain ostettavaa sen kuvittelisin silti olevan, jotain vain joka auttaa jaksamaan huomiseen asti, vielä tänään.  😁😈🙏🙋

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 07:44

Minä otan kissasiluetti tatuoinnin jossa on maata alla.  😁😸🙏👌👍 Ja minulla on ongelmia postin tulossa luukusta, ja jonotuksen kanssa. Nyt en ole tilannut lisää kirjoja.

Pitääkö kuunnella ympäri vuorokauden radiota, ja jättää 😴 nukkuminen kokonaan pois.

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 10:14

Hei hyvä ett maatakin jalkojen alla 🙂 kissat tykkää balanssista. Miten ois jos annat radiossa olla virran päällä, mutta säädät äänen niin pienelle, että kuulet mitä unet sulle puhuu? suosittelen hyvää lepoa 👍