Mitä?

Mitä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 10:55

Haluaisin monella tapaa saada elämäni nyt luistamaan paremmin kuin koskaan aiemmin on pitkällä tähtäimellä luistanut, mutta minun täytyy muistaa etten ole tervehtynyt mielenterveydeltäni hoitosuhteeseeni nähden, vaikka kuinka vakuuttaisin heille muuta. Olen silti vain yksi skitsofreeninen potilas tai asiakas, jolla on muitakin ongelmia, kuten alkoholin haitallinen käyttö.

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2021 klo 08:46

Kaikenkaikkiaan ilmat ovat talviset, on lunta, on pakkasta, niinkuin talvella pitääkin olla.

Sisällä on silti lämmintä, niinkuin sisällä pitää olla. Eilen kävin suihkussa, mutta hampaidenpesu on jäänyt pois kokonaan. Pitää pestä pyykit kunhan muistaa ja mitähän se oli mikä muu piti muistaa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2021 klo 19:18

Olen saanut sitkeän nuhan, kuin olen käynyt ulkona tupakalla tälläisellä ilmalla. Mitä muuta siitä voisikaan odottaa.

Minulla on tullut ongelma siitä etten muista varata pesulaa pestäkseni pyykit.

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2021 klo 15:57

Ulkona sataa vettä, on kamalan liukasta. Tein ruuaksi " Hawajinpataa", siihen tuli jauhelihaa, riisiä, herne-maissi-paprikaa, ananasmurskaa, lihaliemikuutio, suolaa, ja pippuria. Oli hyvää.

Menen kohta pesemään pyykkiä talon pesulaan (vuoro 16-18).

Laitoin uuniin sulamaan voitaikinalevyjä, paistan tähtitorttuja illalla.

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2021 klo 20:41

Kaunaharhat; Harhat tuntemastani kaunasta, joiden yhteinen piirre on voimakas vihan tunne auktoriteettejä ja vanhempia kohtaan. Ja tuon voimakkaan vihan tunteen aikaansaamat teot, ajankanssa anteeksi antamattomat teot, joita ei voinut hyvittää edesmenneille henkilöille.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2021 klo 09:50

Minulla on ollut monta yritystä kartoittaa itsetuntoani, joka on nollassa, silti saamatta mitään järkevää aikasiksi. Erehdyn aina henkilökohtaisuuden kanssa kuvittelemaan että minä olen nimenomaan tälläinen tai sellainen, enkä loppujen lopuksi ole tyytyväinen itsestäni kuvittelemaani kuvaan koska en ole sen näköinen.

😀😸

Yritän aina kartuttaa itsetuntoani, ja saada se nousemaan kuvittelemallani tavalla vähän ylemmäksi, mutta se ei tunnu kielellisesti koskaan kovin järkevältä. Ja lopulta yleensä luovun aikaansaannoksistani.

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2021 klo 17:14

😀😸👌 Mikään ei ole niin rasittavaa kuin kiroileva mies, joka käyttää voimasanoja potenttiaalinsa jatkeeksi.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2021 klo 09:28

Taidan lopettaa tupakan polton kuin ei enää maistu millään.  😀👌  Tosin Saattaa olla itseaiheutettua. 👋  Koska en odota mitään, enkä ole...

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2021 klo 11:43

Minun on mahdotonta tajuta miksi joku muu on humalassa. Hyvä että tajuan miksi joku on selvänä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2021 klo 20:22

Minulla on aika 10.2.2021 klo. 08.00 sairaanhoitajalle.

Minulla on aika 09.03.2021 klo. 08.15 psykiatrille

Minun on puhuttava asioista joita tulee mieleeni siitä mitä on tapahtunut minulle todellisuudessa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2021 klo 09:25

Oikeastaan todellisuudessani ei ole tapahtunut mitään, olen vain istunut kotona, kuunnellut ääniä ja kirjoitellut tukinettiin.

Kävin tosin koululla.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2021 klo 10:57

En minä ymmärrä. Miten harhasta on mahdollista todellisuudessa saada mies itsellensä?

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2021 klo 18:44

Oikeastaan kaikki on hyvin, mutta jotkut asiat saisivat olla vieläkin paremmin.  😀👌

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2021 klo 09:55

Älä kirjoita vielä! Mitä? 😀👌

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2021 klo 11:09

Olenko minä mies kuin en minä synnytä?

En ole!  😀👌

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2021 klo 13:14

Miten en laita kenenkään muiden päähän ajatuksia, vaikka puhuisin, tai tekstaisin heille!  😀👌 Naapureiden ajatukset eivät saisi olla selviä minulle!  Pitikö heidän olla kännissä vai minun olla kännissä!  👌