Eikö seksihullut siedä Heteroseksuaalisia haaveiluita keski-ikäisten henkilöiden ollessa kysymyksessä? Kuten Karvainen Keski-ikäinen alaston mies on hyvin seksikäs, ja niitä ei ole jokaiselle tarjottavana omaksensa?
Kaikkinainen haaveilu keski-ikäisestä karvaisesta seksikäästä miehestä on ongelmallista sinänsä, koska henkilön henkilöllisyyden peittää hämärä, ja en uskalla ruveta hänelle henkilöllisyyttä keksimään. Kuitenkin olen tietoinen siitä etten saisi suosia keski-ikäisiä karvaisia seksikkäitä miehiä ihannekuvina miehisestä miehestä, vaikka olen sitä mieltä keski-ikäisistä karvaisista seksikkäistä miehistä, mutta olen vain keski-ikäinen sinkku nainen. Suomenkieli on toivotonta romantiikan haaskausta, mutta täytyy pärjätä sillä kielellä jota käyttää yleensä.
Toivottomaksi tunnen itseni koska olen neito ikäinen, enkä ole vielä kyennyt haaveilemaan itse itseäni avioliittoon. Yksikään haavekuvani ei ole kestänyt todellisuutta, joka on supi suomalainen miehen köriläs, jolta voi odottaa ettei hän usko vastakaikuun muuta kuin henkilökohtaisella tasolla. Miehet nyt ovat sellaisia, kukaan ei lähesty ketään kenenkään muiden puolesta terveesti.
Huh huijaa. Mitenhän minä tästä jatkaisin eteenpäin. Nämä pois tuollaiset huiputukset huitaisut, käyvät voimilleni aina kuin naisellisuudessani piti jo ilmetä henkilökohtaisia mieltymyksiä.