Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.02.2020 klo 21:34

Mitä ajatelet lasten saamisesta nyt? Tuntuuko se ajankohtaisemmalta? Mulla oli jonkun päivän vauvakuuume, mutta se taitaa olla jo ohi. En voisi saada enää lasta, olen sen verran lähellä 50 v. jo. On tyydyttävä tuohon yhteen tyttöön, joka jo voisi saada omia lapsia. Mä voisin olla jo mummo! Onneksi en vielä ole!

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 10:56

Hei. Olen itse vähän yli 50 vuotias, ja minulla oli vaihdevuodet jo, kuin tämä iski ja tuli kuukautiset. Ehkä haluan vielä kokeilla onnea, en usko että siitä on haittaa. Monet tekevät vielä tässä iässä lapsen. 😡

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 12:18

Kateus nostaa päätään kuin lukee muiden kirjoituksia, olisinpa minäkin visuaalisesti noin lahjakas henkilö, ( tulisin tärkeäksi muille kuin kykenisin selittämään kaikenmaailman asiat muutamilla lauseillani, ja minun kommentointiani arvostettaisiin, ja mielipidettäni kysyttäisiin) olisin kaiken keskipisteenä.  😡

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2020 klo 16:55

Yksinäni olen päivät pitkät, kuin en ole ollut koulussa, loma loppuu, ja ensi viikolla kouluun.

Jännittää, tuo kouluun menoni. Mitähän tulevaisuus tuo tullessansa?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.02.2020 klo 19:30

Pikemiten kirjoitti:
Kateus nostaa päätään kuin lukee muiden kirjoituksia, olisinpa minäkin visuaalisesti noin lahjakas henkilö, ( tulisin tärkeäksi muille kuin kykenisin selittämään kaikenmaailman asiat muutamilla lauseillani, ja minun kommentointiani arvostettaisiin, ja mielipidettäni kysyttäisiin) olisin kaiken keskipisteenä.  😡

Onneksi sulla on muita hienoja ominaisuuksia, jotka on sulle ihan uniikkeja ja joita ei keneltäkään muulta löydy. Anteeksi jos olen aiheuttanut kirjoituksillani mielipahaa!

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 07:38

Hei soroppi.

Asiasta voi olla montaa mieltä, mutta et varsinaisesti pahoittanut minun mieltäni, tulin vain kateelliseksi kuin olit visuaalisesti lahjakas. 😀🙏😀

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 11:42

Miesystäväni on kiireellinen, eikä jouda tapaamaan minua, vaikka olisi kysymys seksistä. En pistä pahakseni, kuin ei minua huvita nyt enää kokonaiset ja puolikkaat seksuaaliset suhteet, joita minulle tarjoutuisi, jos miesystäväni ei olisi niin kiireellinen. 😀🙏😀/ 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 13:24

Kuin minulle käy...hänelle ei käy...kuin hänelle käy...minulle ei käy...ja näin tämä meidän suhde käy ajassa eteenpäin...

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 19:07

👿😡😈 Voimavarani ovat rajalliset, en kykene tekemään ihmeitä. Minulta ei saa hyviä tunteita ja ahaa-elämyksiä, vaan olen normaalista ihmisestä kovin moniselitteinen ja monimutkainen selitys yksinkertaisesta asiasta. En osaa käsitellä ihmis-suhteita, enkä ymmärrä normaalilla tavalla lapsia. Minusta saa enemmän ongelmia, kuin hyviä asioita. Minulla on hyviä ominaisuuksia tullut iän myötä, joita minulla ei ollut nuoruudessani, kuten ystävällisyys ja kärsivällisyys. Olen ongelmieni mittainen, ja alati liikkeessä, jopa levätessäni. En nuku normaalilla tavalla, vain vältellen seksiä, joka vie minulta helposti yöunet. Minulla on paranoidi skitsofrenia, joka tarkoittaa etten saisi katsella päiväunia-valveilla, saatipa kuunnella päiväunien-valve-selostuksia. Sitä varten on TV ja Radio, jos kaipaan viihdettä, viihde ohjelmat ovat toisenlaisia, kuin paranoidit-skitsofrenia antaa ymmärtää ajatus-harha-aistimuksillansa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 20:46

Kuuntelin Radiota, sieltä tuli musiikki-viihdettä, paranoidi-skitsofreniani sai siitä kimmokkeen näyttää minulle mielikuva-harha-aistimuksia, joita katselin enkä tykännyt esityksestäni, mutta en voinut sille mitään. Nämä asiat jätän Jumalan luoman näkyvän ja näkymättömän maailman ratkaistaviksi, ovatko ne hyviä vai huonoja asioita. Näin käy viihteen kanssa, joka kerta, tämä näkyvä ja näkymätön maailma ovat kokonaisvaltaisesti olemassa olevina kuin yritän unohtaa hetkeksi kaiken viihde-musiikkiin. Näen näkyjä jotka tekevät viihde-musiikista kantaaottavaa kaikkeen siihen mitä maailmassa tapahtui sillä hetkellä,  mitä on muualla päin maailmaa. Täällä on kevät-talvi ja ilta, ulkona on myrsky. 👿😡😈

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.02.2020 klo 21:31

Onko siellä päin myrskyny? Täällä tulvii joet ja satamat ym. Myrskypuuskat iskee peltikattoon ja tekee ukkosen ääntä, pelkään ukkosta. Myrskyn pitäisi yöllä vielä yltyy ja se pelottaa. Mahanko saada nukuttuu yhtään ensi yönnä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2020 klo 09:31

Hei saloka. Nyt aamulla paistaa aurinko, eilisestä ei näy mitään. Kuuntelen Radiota, sieltä tulee viihde-musiikkia. 👣🌝🎼🎵🎶

Onneksi kevät-talvella harvemmin on syksy ja ukkosta. 🎼🎵🎶💧⚡

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2020 klo 14:12

Taivas meni pilveen, kohta rupee taas satamaan vettä. 🛫💧

Olen tehnyt muistiinpanojani, mutta en ole täysin tyytyväinen lopputulokseen. Minä en tunne itseäni. Olen riippuvaisuuden kautta muovautunut tälläiseksi. En viihdy itseni kanssa, joka on noin erikokoinen kuin minä, ja ajattelee noin erillälailla kuin minä, ja on noin eri-ikäinen kuin minä, ja toimii noin erillälailla kuin minä. Kuvittelen hänet lähtemään itsestäni pois kokonaan. Lähteekö hän? Vai kuvittelinko hänet pois itsestäni kuin lapsen kohdusta? Miksi he asettuivat tähän olemaan itse? 😀👭👬👫🕴💃

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2020 klo 18:05

Mitä rakkaus on?

Elämä on lyhyt, riko sääntöjä, anna nopeasti anteeksi.

Suutele hitaasti, rakasta totisesti, naura rajoittamattomasti.

Äläkä koskaan kadu mitään, mikä sai sinut hymyilemään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.02.2020 klo 18:37

Mikä ihana runo! Kiitos, kun jaoit sen...