Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 11:59

En viitsi enää nykyisin lähteä kappelille messuun. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 14:13

Haluaisin mahdollisimman monia asioita tapahtuvan elämässäni, mutta mitään ei oikeastaan tapahdu. Monina päivinä olen ollut kyllästymispisteessä kaikkeen, ehkä olisi aika katsoa itse mitä voisin kaikelle tehdä, mutta viitsinkö?

Minulla on maalauspohja ja öljyvärit, mutta en ole saanut aloitetuksi.

Minulla on kaavat, kankaat, ja langat, mutta en ole saanut aloitetuksi.

Minulla on lankaa, kudin, ja virkkauskoukkuja, mutta en ole saanut aloitetuksi.

Minä voisin katsoa TVtä ja kuunnella Radiota, mutta en ole saanut aukaistuksi. jne.

Tekemistä olisi vaikka millä mitalla, voisin siivota, pestä pyykkiä, silittää pyykkiä. jne. Mutta en saa aloitetuksi. Missä vika? Olenko vain laiska? Onko minulla ns.psykkinen mielentila, joka kieltää minua tekemästä mitään? Voisimpa ratkaista tämän pulmani nyt pois mieltäni rasittamasta...💃...👫...👬...👭... Menen huomenna leffaan ystäväni kanssa, katsomaan Heinähattua ja Vilttitossua...👭... ja koululaista...🕴...

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 21:00

Illalla hoidin psyykettäni, mutta taisin tehdä pienen (?) itselleni kestettäväksi! Normaalit ihmiset ovat toisinaan kovin rasittavia, hienosti suorittettujen elämiensä kanssa, joissa ei tapahdu koskaan mitään häiritseviä ilmiöitä!  😁🙏😈

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 10:51

😁😁 Aamulla hoidin psyykettäni, lähinnä pysyvän hiljaisuuden saamiseksi aisteihini! 😁 Normaalit ihmiset saavat aistini-lähes-sekaisin järjestelemällä asioita oikeille paikoillensa!

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 12:16

Mietin pitäisikö syödä ennenkuin lähtee leffaan vaiko leffan jälkeen vasta? 👭...🕴...Leffa!

Leffan jälkeen pitää 😁 käydä kaupassa ja ostaa ruokaa viikoksi (15e) siinä on katsomista mitä ostoskoriin laittaa! Muuten menee mukavasti päivä kerrallaan! Sain taas yhteydenoton veripalvelusta, että menisin verenluovutukseen, sille olisi tarvetta, yritän ehtiä huomenna!

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 18:58

Kyllä nyt maistuisi punaviini kuukautisten kunniaksi. On ollut jo monta päivää punaviinin maku suussa ja kuukautisvuotoa. Odottelen milloin lakkaa maistumasta. Ehkä siihen menee vielä aikaa. Samalla soimaa minua, etten kelpaa miehelle, paitsi silloin kuin minulla on ollut jo kuukautiset ja punaviiniä. Kukahan kuvittelen oikein olevani... Prinsessa ruusunen. 😁👿

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 13:06

Kauna jota tunsin koska itsetuntoani oli loukattu, johtui suurimmaksi osaksi siitä, etten hyväksynyt omaa asemaani ja sen edellytyksiä, vaan halusin saada ansaitsemaani enemmän rahallista etua KELAsta ja Kaupungilta sosiaaliavustusta, 😀🙏 mutta en saanut.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 13:57

Kauna jota tunsin koska itsetuntoani oli loukattu, johtui suurimmaksi osaksi siitä etten hyväksynyt omaa asemaani ja sen edellytyksiä, vaan halusin omaisiltani enemmän rahallista etua kuin minulle olisi kuulunut. 🙏

Vanhempani pitivät puolensa ihan kiitettävän hyvin, mutta antoivat silti periksi kuin oli kysymys siitä olinko veljeni. 🙏

Veljeni antoi periksi helpommin kuin vanhempani, vaikka kysymys olisi ollut siitä; Kuinka järjestin aikatauluni!  🙏

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 16:07

Minkä tähden mielessäni pyörii yhtenään " minä uusiudun, teenkö kohta jo lapsen? "

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 19:47

Näin aloin haluamaan lasta: Minulle tuli tunne, etten ole yksin vartalossani!

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2020 klo 13:14

Tänään olen ollut polttamatta tupakkaa. Hyvä minä. Yritän säästää vähän rahaa risteilyä varten samalla, että saan ostettua laivalta ruokaa ja syötyä laivalla. Matkustan ystäväni kanssa Tukholmaan ja takaisin. 22.3-24.3.2020. Joten on aikaa säästää vähän rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2020 klo 17:24

Miten kestän tämän; Olen yrittänyt selittää monta päivää miesystävälleni että yritetään tehdä lapsi, mutta hän haluaa tietää miksi en ole tehnyt lasta jo aiemmin.😀🙏😀

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 08:59

Kauna jota tunsin koska seksuaalisuuteeni oli puututtu, ja itsetuntoani oli loukattu, johtui suurimmaksi osaksi siitä etten ollut kypsä tekemään päätöksiä lisääntymiseni suhteen, ja minulla oli tapanani nähdä muiden naisten tekevän lisääntymispäätökset, koska ajattelin etteivät sellaiset asiat kuulu minulle naisena, koska en ole tyypillinen nainen.  😀🙏😀

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 09:58

Vuosikausia kuvittelin ettei minun naisellisuuteni ole äidillistä laatua, ja etten tee vääryyttä kenellekään, vaikka en synnyttäisikään terveitä ja ihmisennäköisiä lapsia, jotka pyörisivät jaloissani, kunnes kasvaisivat aikuisiksi.  😀🙏😀/ 👿🙏😈

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2020 klo 20:49

Muistin juuri ex-miesystäväni sanoneen; ethän sinä tykkää minusta!

Juuri nyt kuin olen käsitellyt lapsettomuuden aiheita ja mahdollisuuksista haluta tehdä lapsia.

Ilmeisesti vähän viallisia. Ex.