Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2020 klo 19:40

Kaikella on tarkoitus.

Voimavara jaksaa eteenpäin. Tulla vastaan puolitiehen. Olla läsnä kuin tarvitaan.

Rakastaa kuin rakastetaan. Jakaa elämänsä toisen kanssa. Kulkea rinnalla.

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 06:47

Miesystäväni varoitti minua, käski minun varoa vähän itseäni, kuin hän on kanssani. Tarkoittiko hän noita ajatus-harha-aistimuksiani, vai minua itseäni? Pikemiten minä?

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 18:20

Missasin ystäväni synttärit, ja nukuin pommiin, kuin olin niin väsynyt koulupäivän jälkeen. Nyt illalla vapautui sitten aikaa tavata miesystäväänsä, joka tulee kohta paikalle. Olen vähän levoton kuin en tiedä miten minun piti varoa itseäni, ja minulla on ollut taas sivupersoona ongelmia, kuin mietin asiaa tulen johtopäätökseen, etten ainakaan ulkomaille kaipaa nyt.

Toivottavasti ilta menee hyvin yhteen suunnitelmieni kanssa, ja minusta tulee onnellinen nainen, eikä kaikkinaiset sivupersoonat tai ajatus-harha-aistimukset pilaa illan kulkua. 😀😀

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 21:07

Ei onnistunut tämäkään ilta, ehkä kyse oli siitä että olen ollut pitkään selibaatissa, enkä saisi muuttaa mieltäni sen tähden ettei mikään tunnu onnistuvan minulta sellaisenaan nykyisin, ja nyt ei onnistunut mieheltäkään. 😀🙏😀/ 😈👿

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 25.02.2020 klo 09:00

Pikemiten kirjoitti:
Mitä rakkaus on?

Elämä on lyhyt, riko sääntöjä, anna nopeasti anteeksi.

Suutele hitaasti, rakasta totisesti, naura rajoittamattomasti.

Äläkä koskaan kadu mitään, mikä sai sinut hymyilemään.

Ehkä voit pyytää miesystävääsi selittämään tarkemmin mitä hän tarkoitti. Kuulosti vähän huolestuttavalta.

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2020 klo 19:51

soroppi kirjoitti:

Pikemiten kirjoitti:
En usko että on tarpeen kysyä miesystävältäni, mitä hän tarkoitti varoittaessaan minua hänen kanssansa olemisen vaaroista, todellisuudessa hän on kovin määrätietoinen henkilö, ja persoonallisuudeltansa ystävällinen henkilö. Ehkä hän tarkoitti mielenterveys ongelmiani ja hoitosuhdettani, ja varoitti minua luottamasta omaan kärsivällisyyteensä näissä asioissa. Onhan se huolestuttavaa, kieltämättä. Kaikki järjestyy kuitenkin jotenkin.

Ehkä voit pyytää miesystävääsi selittämään tarkemmin mitä hän tarkoitti. Kuulosti vähän huolestuttavalta.

 

Käyttäjä kirjoittanut 26.02.2020 klo 06:01

Unohdin ostaa maitoa ja margariinia, maito loppui eilen, margariini loppuu tänään. Eilen menin hakemaan toisesta kaupasta leipää, joten sitä on vielä.

Pitää imuroida lattiat koulun jälkeen, jos jaksaisin, olen ollut vähän uupunut koulun jälkeen ottanut monen tunnin päikkärit.

Eilen kävin saunassa, voi että teki hyvää. Nyt aamupalalle ja valmistautumaan koulupäivään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.02.2020 klo 09:26

Joudutpa nousemaan aikaisin! Ei mikään ihme, että joudut ottamaan päikkärit! Onko koulussa vielä kuinka rasittavaa?

Mulla on loppuviikko vapaata. Se tuntuu tosi hyvältä. En jaksaisi nyt mitään muuta. Jos saisin vähän edes siivottua.

 

Käyttäjä kirjoittanut 26.02.2020 klo 14:24

Huomasin tänään koulussa etten jaksa keskittyä tehtäviin montaa tuntia peräjälkeen. Pakko pitää taukoja ja lähteä pois puolelta päivin. Mitenhän minun käy työssäoppimisessa. 😀😈

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2020 klo 18:42

Sovin tänään että ensi viikon tiistaina tulee lähihoitaja auttamaan minua siivouksessa.

Saa nyt nähdä odotanko ensi viikkoon asti siivouksen kanssa, makuuhuone, olohuone+ keittiö(miten käy kylpyhuoneen kanssa?).

Koulussa teen tehtäviä tietokoneella. En jaksaisi paljoa enää kotona kirjoitella, kuin en osaa 10 sormijärjestelmää vieläkään, vaan kirjoittelen 1 sormisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 28.02.2020 klo 14:01

Aurinko paistaa, vaikka on viileää, saattaa olla pakkasta. On se ihan erillainen tunne kuin on auringonvaloa ilmassa. Häikäisi bussissa matkustaessa. Bussissa oli nuori nainen jolla oli suorakaiteen muotoinen paketti kainalossaan, ja kuin sen huomasin, tuli mieleeni ALKOn lahja-paketit. Siitä seurauksena alkoi kamala kailotus päässäni, että olenko käynyt ALKOssa ja olenko ollut Laivalla. Sitä kesti kunnes ajattelin, ettei minun kanssani voi bussissa edes matkustaa samaan aikaan..."jos on alkoholia mukana"... Loppu matka meni sitten paremmin.

Käyttäjä kirjoittanut 29.02.2020 klo 10:12

Ajattelen edelleen etten kyennyt edes tyydyttämään itseäni, saati siitä vielä miesystävääni. Jostain syystä minun piti luopua ensitilassa selibaatistani, ettei tää miesystäväni rakastelisi minun kanssani sitä, kuin en usko hänen olevan uskonnollisesti kanssani samaa mieltä. 😺

En todellisuudessa koe halukkuutta seksuaaliseen kanssakäymiseen sillä tavoin kuin ennen koin, mutta en kaipaa yhtään tuota tyydyttämätöntä ensitilaani, jota oli "jostain vain syystä" ihan liian vaikeata tyydyttää kunnollisesti seksuaalisen kumppanin kanssa, jota vertasin tuohon "itsetyydytykseeni" aina ihan liiallisesti. Kuvittelin seksin olevan kuin jatkojohto, jossa sähkövirta kulkee. 😺

En tahtoisi takaisin tuohon ensitilaan, jossa olisi pitänyt käyttää "hieromasauvaa eli dildoa." 😺

Käyttäjä kirjoittanut 29.02.2020 klo 12:35

En kaipaa myös tuohon ensitilaan, jossa mietitään; voiko minua naida miesystäväni, koska olen naimaton. 😺 Enkä todellisuudessa hänen naima henkilö, koska en ole nyt avioitunut hänen kanssaan. 😺 En silloin ole virallisesti lupautunut mihinkään suhteeseen, eikä minua sido siihen velvollisuus. 😺 Toisin kuin lemmikistä huolehtimiseen. 😺

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.02.2020 klo 15:38

Tänään on karkauspäivä, ja tiedustelin miesystävältä, meneekö hän naimisiin kanssani. Ei vastannut kysymykseeni eikä luvannut edes hamekangasta! Hiivatti! 😉

Käyttäjä kirjoittanut 29.02.2020 klo 17:17

Hei JP. Kosi huomenna uudestaan!