Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.02.2020 klo 08:35

Tänään aamusta meno. Huomenna aamusta meno. Ylihuomenna aamusta meno. Ihan liikaa aamusta monoja! Mä tarttisin enemmän unta. Mutta kun menin eilen nukkumaan jo kymmeneltä, eikä sekään riitä...

Oletko tällä hetkellä tupakkalakossa? Mun äiti pääsi tupakasta irti vanhoilla päivillään. Hän oli pitkään sairaalassa, josta ei päässyt tupakalle, ja alkoi sitten sysödä nikotiini-pastilleja. (Niitä hänellä menee kyllä ihan liikaaa!) Ja nyt hän ei polta. En tosin suosittele sinulle pitkää sairaalassa oloa! 😉

Mitä sinulle muuten kuuluu?

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 09:58

Hei Pike Hei JP

Minä aikoinaan pääsin tupakasta niin, ostettuani askin taas kerran vaikka halunnut taas kerran lopettaa.. sen askin käytin niin, tupakoinninhalun tullessa otin tupakan ja ... pilkoin sen murusiksi. Tupakka kerrallaan kunnes lakkasin ostamasta askiakaan.

Noista aamumenoista.... ei onnaa. Nykyään herääminen vie aamupvän, kai sitä on vaan tullut levollisemmaksi itseä kohtaan. Tai oikeus alkaa ja olla ja elää mukavuusalueella lisääntynyt?

Taas mennään jo keskellä viikkoa, tai vaikka ollaan tai mitä tahansa vko kelläkin onkaan...

 

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 17:26

Hei. Mun kissalla on karvat lähteneet mahasta, ja takajaoista sisäpinnalta. Johtui varmaan siitä että kissani nuolee liikaa itseänsä, kutisee varmaan. Vaihdoin varmuuden vuoksi kissanhiekan merkkiä. 😁🐈

Minulla menee ihan mukavasti, ensi viikko lomaa koulusta, tänään katsoimme vastuu open kanssa vähän mitä teen talviloman jälkeen. 🖐😁 Ei kaikki menekään niinkuin kuvittelin, vaan minun työkokeiluni alkaa vasta 25.3. Ja pääsen risteilylle...Jihuu...Jippii!

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2020 klo 15:59

Vielä yksi päivä koulua ennenkuin alkaa loma. Olen kamalan väsynyt, minulla oli suomenkieltä tänään koulussa, ja yritin liikaa keskittyä. Sain sen suoritettua.😁

Nyt olen saanut pakolliset kielet suoritettua. 😁

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 13.02.2020 klo 21:44

Hei, joko sait sen vankkurikirjan luettua loppuun? Mä aloin lukemaan kertomusta eläkkeellejääneestä toimittajasta, jonka entiset työkaverit jotka yrittävät painostaa kirjoittamaan elämänkerran, tai romaanin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.02.2020 klo 10:41

Hyvää ystävänpäivää

Käyttäjä kirjoittanut 14.02.2020 klo 12:55

Hei soroppi. En ole saanut sitä vankkuri kirjaa luettua vielä loppuun. Ajattelin että luen sitä kuin minua kiinnostaa riittävästi seksi, siinä on niin paljon seksiä, etten usko sen loppuvan heiltä koskaan. 😁 Kiva kuulla että olet kiinnostunut lukemisesta. Hyviä lukuhetkiä. 😁

Hyvää ystävänpäivää saloka, ja kaikki muut. 😁 Meillä oli tänään ystävänpäivä etkot eli juhlat. Oli hyvät tarjoilut. Koulu ruoka ei maistunut. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 09:13

Ihanaa kuin on lomaa, nyt voin unohtaa koko koulun ja muut koululaiset loman ajaksi... toivottavasti... etten ole tehnyt noin suurta vaikutusta... enkä ala pohtimaan muiden vaikutuksia...

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 12:46

Unohdan kaikki huolet, varsinkin ne jotka eivät koske minua!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.02.2020 klo 15:34

Mainitsit edellisessä viestissäsi huolista. Onko sinulla itseesi liittyviä huolia paljonkin?

Mä pesen pyykkiä ja astianpesukonekin pyöri kertaalleen. Olisi sinne astioita mahtunut paljon enemmänkin. Ainakin alakoriin, mutta yläkori oli lähes täynnä. Niin mulla useimmiten onkin...

Nukuin tunnin päikkärit.

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 18:18

Hei JP. Olen miettinyt pääni täydeltä tänään EX-miesystävääni, joka tiesi ja sanoi kokoajan 2 vuoden ajan jolloin seurustelimme, etten pitänyt hänestä. Kuitenkin hän aina soitti ja tuli  😁käymään kuin kiukuttelin itsekseni ettei häntä ole näkynyt. Hän oli hyvin loukkaantunut ja aina väkivaltainen seksuaalisesti. En alunperin halunnut olla hänen kanssaan, mutta hän kykeni kääntämään sanat " EI KÄY" sanoiksi " KYLLÄ KÄY" minun suussani, kuin meidän piti keskustella siitä " HALUAISINKO SEKSIÄ" hänen kanssaan. Minut oli helppoa saada muuttamaan mieltäni siihen aikaan. Äitini oli seksin kannalla, vaikka aina huusin tuskaani. 🙏      " ONNEKSI SE ON MENNYTTÄ!" Hän kehitteli suunnitelmaa: Miten kaikki ne miehet joita en halunnut, olisivat hänen kanssaan seksuaalisesti, tai välillisesti vaikuttaisivat siihen että hänellä olisi onnea miesten suhteen, tai naisten suhteen, joista hän välitti koska ei saanut parempaa seuraa. Jota monet ns. HETERO-MIEHET pitävät helvetillisenä puuttumisena elämäänsä. 🙏    Ja jonka tähden olen meinannut saada turpiini, jopa seksuaalisen suorituksen aikana mieheltä, koska en ollut mies, en voinut asiaa ns. YMMÄRTÄÄ!

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.02.2020 klo 19:57

Huh, no onpas vastenmielisen kuuloinen kaveri. Onneksi hän kuuluu vain menneisyyteen tätä nykyä, jos oikein ymmärsin?

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 21:04

Kohtasin tupakalla ollessani naisen joka oli paennut juopunutta pahoinpitelijäänsä yöhön, hän pummasi minulta tupakkaa, ja sanoi pelkäävänsä miehen lähtevän peräänsä, joten lupasin olla ulkona hänen kanssansa. Hän soitti hotelliin ja tilasi taksin. Hän halusi ostaa tupakka askini ja annoin sytyttimeni myös. Ehdotin turvakotia, mutta hän halusi hotelliin. Odotin ulkona hänen kanssaan kunnes taksi tuli, ja hyvästellessäni hänet huomasin, hän vapisi. Siitä jäi kummallinen olo. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 07:45

Nyt olen ilman tupakkaa, ja minulla alkoi kuukautiset viime yönä, minulla on vähän huonoa tuuria kuin vaihdevuodet ovat kadonneet johonkin muualle. Ehkä se johtuu noista  💋💌kirjotuksistani tänne tukinettiin.

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 09:28

Kävin R-Kioskilla hakemassa tupakkaa, ja tulin vakuuttuneeksi siitä, etten minä ollut se henkilö, jolle olisi pitänyt alkaa kuukautiset. 👿🙏💋💌👀 Vaan sillä oli jotain tekemistä ihmisten kanssa joita olin sattumalta tavannut viime aikoina, ja lisääntymisen kanssa näissä olosuhteissa. Toivottavasti kaikki järjestyy. 💋💌👀👌🖐