Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2020 klo 19:11

Ei sitten, siitä tuli vain kamala takaa-ajo-kohtaus. Kissi ajo nappia takaa. Ei siitä tullut syömiset mieleen, sen paremmin kuin juomisetkaan, peloissaan karkuun juoksua se oli. Nyt on ollut pari tuntia rauhallista, mutta jaloissani pyörimiset herättävät Kissin huomiota. Se jo tsiigaili mitä siltä oikein odotetaan, ja kävi uudestaan nukkumaan. Minulla on tunne että kävelen kissan päälle, sellainen on kuin takaa-ajo-kohtaus Kissille. Se on niin tarkka minun jaloistani ollut jo vuosia. 😺😸+😸

Muuten menee mukavasti. Olin tänään prismassa hyllyttämässä tuotteita, se on koulun työharjoittelupaikka. Olemme siellä aina tiistaisin järjestelemässä hyllyjä. Kotiinpäin tullessa kävin kaupassa, ja ajoin bussilla kotiin. 👿 Olen lukenut vähän kirjaa. Ja välillä istunut vain tietokoneen ääressä, tai puhelimen kanssa. 😈 Huomasin liian myöhään että tänään olisin päässyt saunaan. Nyt täytyy tyytyä suihkuun. Minulla kävi lähihoitaja tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2020 klo 14:23

Jardin Prive kirjoitti:
Enpä olisi arvannut, että kissojesi syömisessä tulee ongelmia. Ovat tosi mielenkiintoisia. En nyt parempaakaan sanaa keksi...

Kuulostaa kivalta kun uudet ovat sopeutuneet jo noin, että antavan vanhan ja arvokkaan nukkua, ja sinunkin!

Kaikki on oikein hyvin...uudet tekevät vanhaan vaikutuksen...oikeastaan jo minuun vaikutuksen...

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2020 klo 19:07

Heti kuin häly loppui kissojen ympäriltä, vanha omistaja halusi kissat takaisin sinne mistä ne tulivat meille, koska ne stressaavat vanhaa kissaani liiaksi, ja menin siitä valittamaan heille. Huomenna illalla tulevat hakemaan ne kissat pois. Odotellaan huomiseen iltaan, saa nähdä alkaako se hälinä taas häiritä meitä, kuin eivät hoida omaa psyykettänsä. 😁😸+ psyk. pol.

Sain jo ajatuksellisen hiljaisuuden aikasiksi, ja nyt työskentelen uuden ajatuksellisen hiljaisuuden parissa. Ihmis-suhteet pitävät ääntä, vaikka ihmiset ovat ihan hiljaa.+ psyk.pol.

Muuta asiaa on se että huomenna on koulussa etäpäivä jos ei ole YTOJA, minulla on äidinkielen YTOT eli yleisen tutkinnon osat. Saa nähdä saanko ne valmiiksi huomenna.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2020 klo 20:56

Papu ja Kissi ystävistyivät, mutta nyt tulee eron hetki. Nappia ei Kissi hyväksynyt oikeastaan.

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2020 klo 05:54

Kissi ei siedä että sitä matkitaan, kissillä on nälkä, mutta kissi ei valita. 😁😸 Illalla haetaan noi kissat pois. 😺😸 Sitten jäädään Kissin kanssa kahdestaan, laitan Kissille sitten ruokaa.

Ruokahalut tuntuu karkaavan kuin on olevinaan liiantärkeä, ja haisee pahalta kaikki mitä syö.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.01.2020 klo 07:56

Hei. Minkälaisesta vaikutuksesta puhut? Onko kissoilla "arvojärjestys" keskenään?

Olen noussut pari tuntia sitten. Väsyttää, mutta en saa enää unta. :/

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2020 klo 14:39

Kissi on saanut tarpeekseen noista kissoista. Onneksi ne tullaan hakemaan kohta. Täällä oli aika esitys päällä kuin tulin kotiin. Kissi on selvästi mustasukkainen minusta. Kamala rähinä, kuin muut kissat halusivat huomiotani. Ymmärrän Kissiä, se on minulle rakkaampi kuin muut.

Arvojärjestys on tietysti tärkeä, mutta sitä ei kohta enää tarvitse. Rakkautta ja huolenpitoa ei mikään voita. En haluaisikaan joutua enää tämän kaltaiseen tilanteeseen Kissin kanssa. 😁😸

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2020 klo 19:38

Kissa on pelkkä kissa. Ihmeen hyvää tekee huomata kuinka kissi piristyi, nuoreni silmissä, kuin ne nuoret kissat lähtivät pois, ja mummotus loppui. Hyvänolon lähde kissi. 😁😸

Sain tänään haettua kaavat housuihini, ja nyt pääsen ompelemaan viikonloppuna.

Sain myös haettua uuden passini jumalanseläntakaa lähikaupasta, tuli hätä matkalla, kuin housut kastuivat aloin pelkäämään pahinta. Olenko minä "joku mies" vai mistä olikaan kyse?Passiin oli taas merkitty sukupuoli F.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2020 klo 13:21

Sukupuoli F niinkuin Femail. 😁 💓🙏

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 08:59

Hain eilen ystävältäni tupakka-askin, ja huomasin sen sisältävän kevyt savukkeita. Nämä ovat kuin suodatettuja karvakauluksella. Ennen poltin vain suodatettuja villasukilla. On siinä suuri ero. 😁🙏👿

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 01.02.2020 klo 13:54

Hyvä että oli mahdollisuus antaa kissanpennut takaisin, jos vanha rouva (vai onko Kissi herra?) ei ollutkaan valmis hyväksymään uusia asukkaita. Millainen sää siellä on, aiotko käydä viikonloppuna ulkona?

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 17:42

Hei soroppi. Kissi on naaras. Ja olen onnellinen että kissojen palauttaminen ei tuottanut vaikeuksia. Minulla meni tunteet sykkyrälle niiden kanssa.

Täällä on satanut vettä ja räntää viime päivät. Millaiset ilmat siellä on ollut?

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 09:32

En sitten saanut ommelluksi viikonloppuna yhtään, en viitsi ottaa ompelukonetta esiin. 🚽👖

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 17:59

Huomenna yritän olla polttamatta tupakkaa, ehkä aamulla vedän vielä viimeiset sauhut, riippuen siitä säästyykö tänään yhtään tupakkaa huomiseksi. Uusia yritän olla ostamatta.

Minulla on 2 viikkoa aikaa säästää vähän rahaa. Jos ei onnistu, pitää pyytää edunvalvonnasta. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2020 klo 03:22

On yö.

Näin unia että olin hautausmaalla jossain Maragasgarilla, naisen kanssa joka jutteli vainajille kuin ei ollut muitakaan puhekavereita, siinä minä leijuin kuin henkiolento, ja tämä nainen esitteli minulle vainajiaan. Ei ollut käynyt ketään kylässä moniin vuosiin, eikä tajunnut perustaa edes hotellia, ja alkaa passaamaan turisteja, joita varmaan tulisi paikalle. Yöuneni siinä menivät menojansa, kuin en ollut edes vainaja.