Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.01.2020 klo 22:22

Unettomuus on syvältä. Vaikka illalla nappaan pari rauhottavaa, silti herään öisin. Kädet puuduksissa. Toivottavasti sun unettomuus alkaa helpata.

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2020 klo 15:03

Olen nukkunut nyt hyvin ketopinorin voimalla.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 24.01.2020 klo 08:55

Pikemiten kirjoitti:
Hei Joie. Meinaan ommella 2 housut. Minulle sopivan pituiset.

Oi, hienoa! Millaiset housut niistä tulee? Onks sulla jo kankaat?

Minulta ei onnistuisi housujen ompelu, vaikka ompelukone kaapista löytyykin. 😅 Yhdet housut olen elämässäni väsännyt, kun yläasteen käsityötunneilla oli pakko, ja se oli yhtä tuskaa. Muut oli jo aikaa sitten siirtyny seuraaviin käsitöihin, ja mä vaan tappelin niiden housujen kanssa viikko toisensa perään. 😂 Eikä varmaan olleet kertaakaan päällä sen jälkeen, kun ne viimein tuli valmiiksi.

Silti houkuttaisi joskus opetella vielä ompelemaan vaatteita. Neulominen sujuu multa paljon paremmin, vaikka kovin vähän sitäkin on tullut viime vuosina harrastettua. Mulla on jotenkin huono geometrinen hahmottamiskyky. On vaikea käsittää niistä kaavoista, mikä kappale tulee mihinkin kohtaan vaatetta, mitkä saumat pitää ommella kiinni ja mitä EI voi ommella kiinni, jos haluaa esim. saada housut jalkaan. 😂

Tosi hyvä, että olet saanut nukuttua. 👍 Toivottavasti jatkossakin menee yöt hyvin!

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2020 klo 11:23

Hei joie. On minulla kankaat, mutta kaavoja en ole vielä saanut. Niistä tulee löysät housut, jossa on kuminauhat vyötäröllä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2020 klo 10:49

Olenko näin laska, etten viitsi siivota, enkä käydä pesulla. Suunnittelen kaikenlaista muuta, josta ei välttämättä tule kuitenkaan mitään. 😁🙏

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2020 klo 12:12

Sain käytyä suihkussa ja pestyä hiuksen ja itseni lisäksi myös hampaani. 😀

Siivosin ja petasin petini.😁 Nyt odotan milloin minulle tuodaan 2 kissaa. 😺😸

Luen romaania sitä odotellessani. 🏰

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2020 klo 15:25

Hei.

Uudet kissat saapuivat, ja nyt on vähän sähköinen fiilis, mutta mitään tappelua ei ole vielä tullut. Kyräilevät toisiansa ja murisevat vähän. Uudet kissat majoittuivat sängyn alle, ja sieltä katselevat toisiansa, vanha kissa on pöydän alla. Taitaa jatkua aika kauan tämä tilanne. 🙏

Huomenna taas kouluun. Saan ehkä oltua huolehtimatta, miten kissat pärjäävät koko päivän keskenänsä kotona. 🙏 Mitenhän nyt saan nukuttua yöni. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2020 klo 19:26

Onnea vaan uusille uuteen Kotiin... Ovatko pentuja, sopeutuvaisia, vai laittavatko ranttaliksi yön? *jää nähtäväksi...😺😹😸    😻=sinä kissojen Emo

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.01.2020 klo 09:41

Hei, Pikemiten! Miten kissa-arki on alkanut sujumaan? Meillä oli aikanaan koira, ja kissa tuli hoitoon. Olisi jäänyt pitempäänkin, mutta ne kyräilivät toisiaan nin paljon, että vain koira jäi... Kissasta oli luovuttava.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2020 klo 13:53

Hei. Uudet kissat leikkii piilosta, ne vähän pelkää vanhaa kissaa, joka on söpö tyranni. Vähän sähisevät kuin kohtaavat toisiansa, muuten ihan rauhallista. Söpöjä nuo uudet kissat.

Onneksi oli tämä vanha kissa joka ymmärtää minua, sain yöllä nukuttua vähän, ja päivällä keskityttyä koulutehtäviini. Saa nähdä ymmärtävätkö nämä papu ja nappi minua tulevaisuudessa paremmin kuin nyt ymmärtävät.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2020 klo 17:48

Onneksi antavat vanhan kissan nukkua rauhassa. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2020 klo 21:29

Mitenhän ensi yö menee. Toivottavasti saan nukkua rauhassa. Kissat ovat levänneet koko illan ja saapa nähdä alkaako touhuaminen heti kuin menen nukkumaan. Toivottavasti EI. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2020 klo 06:55

Nukuin hyvin yöni, ja aamulla heräsin ennen kellon soimista. Minä syötin kissat, joista 2 söi aika huonosti, vanha kissa ja yksi uusi kissa, toinen uusi kissa söi muiden edestä, siitä tulee lihava tolla menolla, eikö sillä ole itsesuojeluvaistoa syömisen suhteen kehittynyt ollenkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2020 klo 14:48

Nyt keksin tämän syömä homman alulle, ja sain kissin taas syömään, mutta vielä ois nappi jota en tiedä miten se syö ruokaansa. Saisivatkohan noi kissat, papu ja kissi houkutelluksi napin syömään ruokaa. 😺😸+ 😸

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.01.2020 klo 18:35

Enpä olisi arvannut, että kissojesi syömisessä tulee ongelmia. Ovat tosi mielenkiintoisia. En nyt parempaakaan sanaa keksi...

Kuulostaa kivalta kun uudet ovat sopeutuneet jo noin, että antavan vanhan ja arvokkaan nukkua, ja sinunkin!