Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 12:58

Kävin tilaamassa kaavat housuihin ja maksoin ne myös. Saan kahden viikon kuluessa kaavat, tulee tekstiviesti kuin ne voi noutaa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 17:36

Katsoin että unettomuus on haittavaikutuksia Trevicta 525 MG injektiostani, jonka sain eilen. Nyt olen ottanut selvää vähän lääkkeestäni jälkikäteen, koska kärsin viime yönä unettomuudesta. Olisi pitänyt huomata aiemmin ettei se sovi minulle. 😁 Maanantaina, otan yhteyttä psykiatriini. 😁 Säälin itse itseäni, koska lääke vaikuttaa 3 kk.tta kehossani. 😁 Toivottavasti saan unen päästä kiinni ensi yönä, pitää ottaa ketopinoria 25MG 3 tabl. 😁 Entisen 1 tabl.n sijasta, silloin oli pienempi annos trevictaa. 😁

Unettomuus ei ole ainut haittavaikutus minulla.😁 Lisäksi on sydämmentykytys, verenpaineen nousu. mahaoireet. 😁 Ja nenänvuotaminen, ja silmienvuotaminen joka on ollut jo edellisellä annostuksella trevictaa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 18:27

Kamala olo.

Miten jaksan lähteä ystäväni kanssa Tallinnan Risteilylle nyt Lauantaina? Meidän piti viettää aikaa siellä yhdessä, ja käydä katsomassa eri paikkoja, ja kauppoja. 😂

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2020 klo 17:42

PELKO

Etteivät NAAPUREIDEN ongelmat olekkaan NAAPUREIDEN ongelmia, vaan että joudun puuttumaan NAAPUREIDEN ongelmiin, kuin olen NAAPUREIDEN Ympäristöekspertti. 😁

Nämä MYSTISET ONGELMAT ovat huoltoyhtiön suurinpia työllistäjiä, kuin ei ole lunta. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2020 klo 20:05

Oikeastaan ihan kivaa päästä vähän tuulettumaan Tallinnan Risteilylle. Saa taas taivastella maailman monimutkaisuutta ja moniselitteisyyttä, ja tutustua mahdollisesti johonkin uuteen näkökantaan, asiaan, paikkaan ja henkilöön. 😁🙏😁 Meitä on kaksi matkustajaa, joilla on yhteistä moniselitteiset psyk. vaivat ja näkökannat. Matkustamme yhdessä, emmekä ota 🙏 turhia huolia, emmekä alkoholia. Meillä on menomatkalla ruokailu tilattu ja maksettu. 😁 Ja minun pitäisi saada vähän rahaa tältä tyttöystävältäni, kuin olen tilannut ja maksanut laskun. Maissa menemme käymään kaupoissa, ja siihen uppoaa rahaa. Olen ajatellut että ... 🙏😁

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2020 klo 05:39

En nukkunut kovin hyvin yöllä. Heräsin 2.30 ja 4.00 aikaan sitten nousin ylös. Näin unta siitä etten valinnut oikein perustein miesystäviäni. 😁 Minulla oli kello soimassa kello 7.00, siitä jäi kummallinen olo. 😁🙏👭 Mietin; Miten lienee on tuo raittiina pysyminen? 👭🙏😁😂

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.01.2020 klo 11:41

Hei, Pikemiten! Miten Tallinnan reissu sujui? En ole käynyt siellä vuosikymmeniin! Pääsisinköhän käymään siellä jonkun kanssa? Tekisi mieli katsomaan käsityökauppoja... muun muassa...

Mä nukuin viime yön ihan hyvin. Nyt tosin väsyttää jo/taas. Menen ehkä nukkumaan.

Käyttäjä keskustelua kirjoittanut 19.01.2020 klo 08:57

Kiva kun jaksat piristää 👍

Tulittehan ehjinä ja omin jaloin kotisatamaan?😬😂🤗

Tsemiä taas sorvin ääreen palaamiseen ☀ taitaa tulla aurinkoakin viikolla!

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2020 klo 10:15

Hei JP ja Keskustelua. Tallinnan Reissu meni hyvin. Otin maissa tatuoinnin, käteeni mustan ruusun, siitä tuli ihan nätti. Nyt minulla on Amor selässä suomessa otettu, Musta perhonen tai lepakko harteissani Turkissa otettu, ja tämä musta ruusu kädessäni Virossa otettu. 😁🙏

On kummallinen olo, ihan kuin olisi krapula, vaikka olimme ihan selviä matkalla. 🙏 Ehkä alan taas tänään lukemaan jotain hyvää kirjaa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2020 klo 16:49

Minulla on kamala olo, kuin en käynyt eilen illalla suihkussa, enkä tänä aamunakaan. Pitää illalla käydä suihkussa. 😂

Olen polttanut paljon tänään tupakkaa. 😂

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2020 klo 16:56

Olen taas innostunut lukemaan. En tiedä viitsinkö laittaa kirjan sivuun ja lähteä ulos tapaamaan ystäviäni nyt illalla. Olen vähän laiminlyönyt heidän tapaamistansa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2020 klo 17:49

Tänään on ollut hyvä päivä. 😁 Minulle soitti haastattelija, ja suostuin haastatteluun. Hän teki paljon kysymyksiä alkoholista ja tupakasta, sekä matkustamisesta. Vastailin hänelle. 😁 Tuli mieleeni kaikenlaista. 😁

Saan ehkä 2 kissaa, jotka luovutetaan allergian takia. 😁 Silloin minulla olisi 3 kissaa. 😺😸😹

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2020 klo 09:09

Tänään tulin kouluun liian aikaisin, kuin opettajilla on kokous aamusta.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 22.01.2020 klo 11:19

Pikemiten kirjoitti:
Kävin tilaamassa kaavat housuihin ja maksoin ne myös. Saan kahden viikon kuluessa kaavat, tulee tekstiviesti kuin ne voi noutaa. 😁

Meinaatko ruveta housuja ompelemaan? 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2020 klo 16:07

Hei Joie. Meinaan ommella 2 housut. Minulle sopivan pituiset.