Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2020 klo 13:45

Olin koulussa. Lähdin ruokailun jälkeen kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2020 klo 07:55

En mennyt tänään kouluun, minulla on lääkärinaika, peräsuolivaivoja. 😀 Ja huomenna on hammaslääkärinaika, joten en mene huomennakaan kouluun. 😁

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.02.2020 klo 12:23

Tuntuuko kouluun meno ja siellä olo rankalta? Eli oletko tyytyväinen, ettei paikalla tarvitse olla? Mä jätin eiliseltä yhden käynnin pois. Olin nukkunut niin huonosti, etten sitä olisi lainkaan jaksanut ja halunnut. En ehkä olisi muuutenkaan mennyt. Otan tämän alkuviikon levon kannalta.

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2020 klo 03:43

On yö.

Näin unta haista, joka vahti rantaa, eikä päästänyt uimaan. Niin kauan se ui siinä rannassa, että alkoi jo tuntua jaloissa, etten menisi veteen.

Ja JP. Rankkaa on kuin en nuku yöllä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2020 klo 14:32

Kävin hammaslääkärissä, reikiä ei ollut, mutta hammaskiveä joudun käymään poistamassa, ja hampaita pitää pestä 2 kertaa päivässä.

Eilen olin lääkärissä ja sain lähetteen peräsuolitähystykseen. Saa nähdä mihin sitten pitää mennä operaatiota varten.

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2020 klo 07:32

Nukuin hyvin. Kohta pitää lähteä kouluun. Minulla on Äidinkieltä koulussa, pitää tehdä tehtäviä koneella. Saapa nähdä saanko mitään aikaisiksi. 😆

Toivoisin että saisin tehtäväni tehtyä tänään, mutta en ole varma siitä että onnistun. 😆

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2020 klo 18:16

Olen tänään laittanut tietokonettani muka siihen kuntoon että voin tehdä läksyjä sillä. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2020 klo 07:26

Tänään 9-15 koulua. Onneksi on viikonloppu edessä. Hyvää viikonloppua vain kaikille. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2020 klo 08:28

Vielä ensi viikko koulua, ja sitten viikon loma.

Loma viikolla lähden ystäväni kanssa Tallinnan risteilylle. En ole saanut vielä säästettyä rahaa sitä varten.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.02.2020 klo 11:53

Hei, Pikemiten! Olin reissussa pari päivää... Aiotteko olla ystäväsi kanssa Tallinnassa vain päiväseltään, vai yövyttekö matkan aikana?

Onko sulla useinkin unettomuutta? Ymmärsin niin tuosta jostain aiemmasta viestistäsi. Mä saan nukuttua yleensä aika hyvin, jos otan sekä melatoniinia että unilääkettä. Mulla menee 6 mg melatoniinia yössä. Jos nuo jää ottamatta, voi myös uni jäädä vähiin.

Löysin kivoja astioita Ikeasta. Tykkäätkö sinä käydä isoissa kaupoissa? Mulla tekee aika usein vaikeaa... Eivätkä pienemmätkään kaupat ole helppoja käydä. Tarvitsen usein ahdistusta lievitttäviä lääkkeitä, ja silti voi olla hankalaa.

Mukavaa viikonloppua sinulle!

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2020 klo 17:22

Hei JP. Emme menekään Tallinnan risteilylle, peruutin matkan tänään, minulla ei ole rahaa.

Nukun aika kehnosti ilman " Ketopinoria 25mg." En oikeastaan saa unta ilman sitä, koska sitä minulle " psyyke " suosittelee, kuin rukoilen rauhallisia yö-unia. 😁🙏

Onhan se pieni vaiva, nousta ylös, hakea " Psyyke-lääke " ja mennä uudestaan nukkumaan.

 

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2020 klo 12:24

Jumalan äärettömyyteen pyrkimiselle este! Ruumiillisuuteen pyrkiminen eliniäksi! Hengellisyyden tavoitteleminen ruumiilliselle muodollisuudellensa eliniäksi! 😁🙏

Kiittäminen, ja kiitollisuus jokaisesta päivästä! 🙏😁

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2020 klo 17:46

Saa nähdä kuinka menee sopimus työharjoittelusta, menisin mielummin ke, to, ja pe työharjoitteluun, jos ei minua joka päivä tarvitse. Alku viikko koulussa ma, ja ti. 😁🙏

Voisin harkita että kävisin kesäkuuhun asti. 🙏😁 Se selviää parin viikon kuluttua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.02.2020 klo 21:30

Harmittiko matkan peruuntuminen?

Mä jaksoin käydä suihkussa ja pestä hiukset. Nyt on masentunut olo. Ehkä olen taas vain väsynyt? Huomenna on yksi hoitoon liittyvä juttu. En kehtaisi lähteä kotoa pois ilman hiusten pesua. Ei muusta niin näe, onko pesemätön...

 

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2020 klo 18:13

Hei Jardin Prive. Ei minua paljoa harmita, koska olen jo käynyt siellä sen ystäväni kanssa. Ja olen kuitenkin lähdössä toisen ystäväni kanssa risteilylle. Tosiaan en tiedä kuinka sen saan järjestymään kuin minulla alkaa uusi työharjoittelu jakso. 😁