Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

KÀyttÀjÀ Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elÀmÀÀ
KÀyttÀjÀ kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😼 En saa nukkuttua. PÀÀni tĂ€yttyy menneisyyden riidoista isĂ€ni ja Ă€itini kanssa. Olen kuin vĂ€kivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiÀ, tapahtuisi minullekin sillÀ tavoin, sanoo vaistoni, ja elÀmÀnkokemus puoltaa sitÀ linjaa.

En tiedÀ mitÀ pitÀisi tehdÀ? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikÀ saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 16.01.2020 klo 12:58

KĂ€vin tilaamassa kaavat housuihin ja maksoin ne myös. Saan kahden viikon kuluessa kaavat, tulee tekstiviesti kuin ne voi noutaa. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 16.01.2020 klo 17:36

Katsoin ettĂ€ unettomuus on haittavaikutuksia Trevicta 525 MG injektiostani, jonka sain eilen. Nyt olen ottanut selvÀÀ vĂ€hĂ€n lÀÀkkeestĂ€ni jĂ€lkikĂ€teen, koska kĂ€rsin viime yönĂ€ unettomuudesta. Olisi pitĂ€nyt huomata aiemmin ettei se sovi minulle. 😁 Maanantaina, otan yhteyttĂ€ psykiatriini. 😁 SÀÀlin itse itseĂ€ni, koska lÀÀke vaikuttaa 3 kk.tta kehossani. 😁 Toivottavasti saan unen pÀÀstĂ€ kiinni ensi yönĂ€, pitÀÀ ottaa ketopinoria 25MG 3 tabl. 😁 Entisen 1 tabl.n sijasta, silloin oli pienempi annos trevictaa. 😁

Unettomuus ei ole ainut haittavaikutus minulla.😁 LisĂ€ksi on sydĂ€mmentykytys, verenpaineen nousu. mahaoireet. 😁 Ja nenĂ€nvuotaminen, ja silmienvuotaminen joka on ollut jo edellisellĂ€ annostuksella trevictaa. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 16.01.2020 klo 18:27

Kamala olo.

Miten jaksan lĂ€hteĂ€ ystĂ€vĂ€ni kanssa Tallinnan Risteilylle nyt Lauantaina? MeidĂ€n piti viettÀÀ aikaa siellĂ€ yhdessĂ€, ja kĂ€ydĂ€ katsomassa eri paikkoja, ja kauppoja. 😂

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 17.01.2020 klo 17:42

PELKO

EtteivĂ€t NAAPUREIDEN ongelmat olekkaan NAAPUREIDEN ongelmia, vaan ettĂ€ joudun puuttumaan NAAPUREIDEN ongelmiin, kuin olen NAAPUREIDEN YmpĂ€ristöekspertti. 😁

NĂ€mĂ€ MYSTISET ONGELMAT ovat huoltoyhtiön suurinpia työllistĂ€jiĂ€, kuin ei ole lunta. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 17.01.2020 klo 20:05

Oikeastaan ihan kivaa pÀÀstĂ€ vĂ€hĂ€n tuulettumaan Tallinnan Risteilylle. Saa taas taivastella maailman monimutkaisuutta ja moniselitteisyyttĂ€, ja tutustua mahdollisesti johonkin uuteen nĂ€kökantaan, asiaan, paikkaan ja henkilöön. 😁🙏😁 MeitĂ€ on kaksi matkustajaa, joilla on yhteistĂ€ moniselitteiset psyk. vaivat ja nĂ€kökannat. Matkustamme yhdessĂ€, emmekĂ€ ota 🙏 turhia huolia, emmekĂ€ alkoholia. MeillĂ€ on menomatkalla ruokailu tilattu ja maksettu. 😁 Ja minun pitĂ€isi saada vĂ€hĂ€n rahaa tĂ€ltĂ€ tyttöystĂ€vĂ€ltĂ€ni, kuin olen tilannut ja maksanut laskun. Maissa menemme kĂ€ymÀÀn kaupoissa, ja siihen uppoaa rahaa. Olen ajatellut ettĂ€ ... 🙏😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 18.01.2020 klo 05:39

En nukkunut kovin hyvin yöllĂ€. HerĂ€sin 2.30 ja 4.00 aikaan sitten nousin ylös. NĂ€in unta siitĂ€ etten valinnut oikein perustein miesystĂ€viĂ€ni. 😁 Minulla oli kello soimassa kello 7.00, siitĂ€ jĂ€i kummallinen olo. 😁🙏👭 Mietin; Miten lienee on tuo raittiina pysyminen? 👭🙏😁😂

KÀyttÀjÀ Jardin Prive kirjoittanut 18.01.2020 klo 11:41

Hei, Pikemiten! Miten Tallinnan reissu sujui? En ole kÀynyt siellÀ vuosikymmeniin! PÀÀsisinköhÀn kÀymÀÀn siellÀ jonkun kanssa? Tekisi mieli katsomaan kÀsityökauppoja... muun muassa...

MÀ nukuin viime yön ihan hyvin. Nyt tosin vÀsyttÀÀ jo/taas. Menen ehkÀ nukkumaan.

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 19.01.2020 klo 08:57

Kiva kun jaksat piristÀÀ 👍

Tulittehan ehjinĂ€ ja omin jaloin kotisatamaan?đŸ˜ŹđŸ˜‚đŸ€—

TsemiĂ€ taas sorvin ÀÀreen palaamiseen ☀ taitaa tulla aurinkoakin viikolla!

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 19.01.2020 klo 10:15

Hei JP ja Keskustelua. Tallinnan Reissu meni hyvin. Otin maissa tatuoinnin, kĂ€teeni mustan ruusun, siitĂ€ tuli ihan nĂ€tti. Nyt minulla on Amor selĂ€ssĂ€ suomessa otettu, Musta perhonen tai lepakko harteissani Turkissa otettu, ja tĂ€mĂ€ musta ruusu kĂ€dessĂ€ni Virossa otettu. 😁🙏

On kummallinen olo, ihan kuin olisi krapula, vaikka olimme ihan selviĂ€ matkalla. 🙏 EhkĂ€ alan taas tĂ€nÀÀn lukemaan jotain hyvÀÀ kirjaa. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 19.01.2020 klo 16:49

Minulla on kamala olo, kuin en kĂ€ynyt eilen illalla suihkussa, enkĂ€ tĂ€nĂ€ aamunakaan. PitÀÀ illalla kĂ€ydĂ€ suihkussa. 😂

Olen polttanut paljon tĂ€nÀÀn tupakkaa. 😂

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 20.01.2020 klo 16:56

Olen taas innostunut lukemaan. En tiedĂ€ viitsinkö laittaa kirjan sivuun ja lĂ€hteĂ€ ulos tapaamaan ystĂ€viĂ€ni nyt illalla. Olen vĂ€hĂ€n laiminlyönyt heidĂ€n tapaamistansa. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 21.01.2020 klo 17:49

TĂ€nÀÀn on ollut hyvĂ€ pĂ€ivĂ€. 😁 Minulle soitti haastattelija, ja suostuin haastatteluun. HĂ€n teki paljon kysymyksiĂ€ alkoholista ja tupakasta, sekĂ€ matkustamisesta. Vastailin hĂ€nelle. 😁 Tuli mieleeni kaikenlaista. 😁

Saan ehkĂ€ 2 kissaa, jotka luovutetaan allergian takia. 😁 Silloin minulla olisi 3 kissaa. đŸ˜ș😾đŸ˜č

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 22.01.2020 klo 09:09

TÀnÀÀn tulin kouluun liian aikaisin, kuin opettajilla on kokous aamusta.

KÀyttÀjÀ Joie kirjoittanut 22.01.2020 klo 11:19

Pikemiten kirjoitti:
KĂ€vin tilaamassa kaavat housuihin ja maksoin ne myös. Saan kahden viikon kuluessa kaavat, tulee tekstiviesti kuin ne voi noutaa. 😁

Meinaatko ruveta housuja ompelemaan? 🙂

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 22.01.2020 klo 16:07

Hei Joie. Meinaan ommella 2 housut. Minulle sopivan pituiset.