Sakira kirjoitti 8.6.2017 14:3
Eilen oli hyvä päivä. Paitsi että syöminen meni siinä suhteessa överiksi että kaloreita tuli liikaa. Tänään sitten taas kova kontrolli päällä eikä ees ruokahalua. Mä kontrolloin syömistä koska haluaisin painon tippuvan ja huonosti menneen päivä jälkeen syön tosi vähän että saan jotenkin homman tasoittumaan. Tällä hetkellä syön kyllä vain terveellistä ruokaa. Herkkuihin ei onneksi rahat riitä.
Viime yönä sain ahdistus kohtauksen tai ehkä jopa paniikkikohtauksen. Heräsin keskellä yötä huonoon oloon ja olin aivan märkä hiestä. Oli pakko nousta pois sängystä kävelemään ja hengittelemään. Pari tuntia meni ennenkuin uskalsin takaisin sänkyyn ja sittenkään en oikeastaan enää saanut unta.
Otin rauhoittavaa ahdistukseen ja ihme levottomuuteen ja nyt yritän ottaa pienet päivälevot jos tältä meteliltä pystyn. Aamulla tein hengitysharjoituksiakin ja oikeastaan ne onnistui ihan hyvin. Tai ainakin kohtalaisesti.
Hei, Sakira. Mullla on suurena toiveena painon tippuminen, mutta suuunta on nyt ihan toinen. Söin äsken salaatin, mutta otin sitten leipä levitteellä ja juustolla, eli se siitä keveydestä...
Olen suunnitellut tekeväni munakoisoa uunissa viipaleina, siihen päällle öljyä, tomaattia ja fetaa. Mausteeksi mustapippuria ja suolaa, ja jos olisi basilikaa niin sitä...
Mä oon herännnnnnnyt useampana yönä ihan hiessä. En muista nähneeni mitään pahoja unia enkä ole ollut normaalia ahdistuneempi, mutta jostain se tulee. Vai onko jo vaihdevuodet alla 45 v. ?
Mulla on sukurasitteena voimakkaasti 2-tyypin diabetes. Ja kun on yksi pitkäaikaissairaus, pitäsi kropasta pitää huolta. En vain jaksa. Viitsi, halua... en minä tiedä...😟
Nyt herkutelen jälkiruokana mangopiimällä...