Aikuisen elämää

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kadonnut henkilö aloittanut aikaan 26.12.2010 klo 20:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nimimerkkini mukaisesti tavallaan kadonnut neljä tai viisi vuotta sitten. Pyöritin yritystä joka monen yhteensattuman summana meni päin petä. En vaan itse tajunnut tilannetta vaan jatkoin sitkeästi töiden kanssa kunnes oli jo myöhäistä. Siitä seurasi niin kova shokki että jätin kaiken,firma,asunto ym normaalit asiat. Mihinkään kortistoon en kuulu enkä työvoima…

Käyttäjä Tanna aloittanut aikaan 17.12.2010 klo 17:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 31-vuotias nainen ja ongelmanani on se ettei minulla ole ystäviä..ja ystävillä tarkoitan pidempää kaveruussuhdetta, vuosia kestävää. Lapsena olin koulukiusattu ja silloin jo luovutin ystävien suhteen. Opiskelujen aikana uusia tuttavuuksia on ollut monia mutta ei sellaista ystävää jonka kanssa viettää aikaa ja kertoa syvimmistä tunnoista. Töissä on niinsanotut työkaverit mutta…

Käyttäjä Jimbo2 aloittanut aikaan 14.12.2010 klo 13:18 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mitä tästä tästä kirjoituksesta tulee, vai tuleeko mitään.. Olen aika huono ja keskittymiskyvytön kirjoittamaan, mutta yritetään.. En edes tiedä miksi kirjoitan. Kai vaan haluan nämä omat (tyhmät) ajatukset julki, siinä toivossa että joku ne jaksaisi lukea. Olen ollut pienestä lähtien sellainen, jota on ollut helppo kiusata tai syrjiä.…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 08.01.2010 klo 13:42 kohteessa Aikuisen elämää

Elin vuoksikymmeniä siten, että kukaan ei minuun koskenut eikä minulla juuri ollut seksisuhteita. Pieni vauva kuolisi varmaan siihen, että häneen ei koskettaisi. Mutta miten me muut ihmiset voimme, joihin kukaan ei koskaan koske. Äitini haluaa toisinaan halata minua, mutta se on minulle vaikea paikka, sillä suhteemme ei ole kovin hyvä…

Käyttäjä Maisa83 aloittanut aikaan 08.12.2010 klo 09:56 kohteessa Aikuisen elämää

Haen kohtalotovereita. Reilu pari viikkoa sitten aloin huolestumaan painoni putoamisesta. Paino on pudonnut 13 kuukaudessa n. 18 kiloa. Olen syönyt ajoittain liian vähän siihen nähden, että olen imettänyt nyt reilun vuoden ikäistä vauvaani. Painan n. 7 kiloa vähemmän kuin ensimmäisessä neuvolassa. Raskauskiloja tuli reilusti. Kun sitten vielä tunsin oikeassa kyljessä…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 16.12.2010 klo 17:16 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tärisen vieläkin. Tönäisin vahingossa avolyhdyn hyllyltä alas, jossa oli isompi tuikku. Se karkasi karkasi laatikkoon, muttei sammunutkaan. Onneksi katsoin. Verhot olivat hyvin lähellä. Se olisi ollut menoa. Poltin itseäni hiukan.Huh. Olen kerran paennut palavasta autosta. Olkaa hyvät ihmiset varovaisia kynttilöiden kanssa! Pahin painajainen on, jos koti palaisi! Mulle iskee…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 07.12.2010 klo 22:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme kaksi henkilöinen perhe eikä meillä ole rahaa jouluksi. Mistä voisimme kysyä joulu ruoka avustusta tai ruoka korttia? Entä jakaako lähellä keski-pohjanmaata kukaan ruokakasseja?

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 03.12.2010 klo 09:01 kohteessa Aikuisen elämää

En oikeasti tiedä mistä aloittaa, ongelmaa on ongelman päälle ja kaikki on pelkkä sekava vyyhti. Ahdistunut olen ollut niin kauan kuin muistan. Nyt on kuitenkin ollut jonkin aikaa, muutamia kuukausia kai, niin että päällimmäinen tunne on ollut masennus eikä ahdistuneisuus. Olen saanut BDI-testistä yli kuuttakymmentä pistettä ja näin. Ja se…

Käyttäjä f1x aloittanut aikaan 14.12.2010 klo 01:05 kohteessa Aikuisen elämää

Taitaa olla ensimmäinen kerta kun virtuaalisesti avaudun, mutta enpä nyt näe parempaakaan vaihtoehtoa enään. Elikkä asiaan: Olen aina ollut ujo, mutten ole kärsinyt mistään esiintymispeloista, enkä sosiaalisten tilanteiden peloista ja aina olen uhkaavissakin tilanteissa pystynyt pitämään puoleni. 1,5 vuotta sitten kuitenkin sattui ikävä välikohtaus nakkikioskilla, jossa en suostunut eräälle tuntemattomalle…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 08.12.2010 klo 21:48 kohteessa Aikuisen elämää

terapeuttini suositteli että hakisin sairaslomaa, vaikka olen siis työttömänä työnhakijana. vointi on ollut sen verran huono ja ahdistunut,että hädin tuskin pystyn huolehtimaan itsestäni,kodista ja lapsista. joten en ole työkykyinen. lääkäri kirjoitti mielestäni oikein hyvän lausunnon Kelaan, vaan Kela on sitä mieltä että olen työkykyinen!☹️ Kyllä itku tuli lukiessani päätöstä…. itse…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: