Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä syoppo aloittanut aikaan 29.06.2011 klo 13:50 kohteessa Aikuisen elämää

vuosia jatkuneen pillerien popsinnan jälkeen. tosi varovasti jätettiin lääke pois asiantuntijan valvonnassa… mut silti pyörryttää jo neljättä viikkoa, olen itkuinen ja päässä pyörii ja syöpötyttäää. suutun sekunnissa ja sitten itken. nämä rajut oireet tuli yllätyksenä. pitäisi töissäkin olla..huh huh onko kenelläkään kokemuksia milloin alka helpottaa? vaikeaa peitellä oireita töissä ja…

Käyttäjä housecat aloittanut aikaan 02.07.2011 klo 23:49 kohteessa Aikuisen elämää

”Sosiaalisten tilanteiden pelko on psykiatrian ja muiden mielenterveysammattien diagnoosi, joka viittaa voimakkaaseen pitkäaikaiseen sosiaaliseen ahdistuneisuuteen ja joka aiheuttaa voimakasta ahdistusta ja toimintakyvyn heikentymistä ainakin eräissä arkielämän alueissa.” https://www.terapiaa.fi/Ahdistus/sosiaalinen_fobia.htm Millaisia parisuhteita teillä muilla sosiaalistentilanteiden pelkoisilla on? esim. miten kumppaninne suhtautuu tähän ja minkä luonteinen hän itse on? Entä mitä ongelmia tämä…

Käyttäjä dinah52 aloittanut aikaan 01.07.2011 klo 17:52 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kauhulla lukenut psyykelääkkeitten käyttäjien kokemuksia, itse monen monia käyttänyt ja toisia kokeillut. Nyt olen alkanut hakea lisää tietoa jo senkin takia, että moni kokee itsensä jopa paljon sairaammaksi lääkkeen aloitettuaan. Ja kaikille ne eivät toivotulla tavalla tehoa. Itse olen nyt aloittanut kokeilun, itselläni 😳 Melatoniinia oli ensisin, ja uskallan…

Käyttäjä elinasarianna aloittanut aikaan 04.07.2011 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

Miten tämä elämä voi olla näin monimutkaista varsinki parisuhde. Ollaan oltu yli 10-vuotta yhdessä ja luulin että tässä ihan tosissaan seurustellaan ja mennään naimisii kun sopiva ajankohta löytyy. Ollaan avoliitossa ja nyt kun haluaisin virallistaa suhteen mies kiemurtelee ja välttelee koko puheenaihetta. Otin asian tosi raskaasti tuntuu kun suhteelta putoaisi…

Käyttäjä kivahko aloittanut aikaan 01.07.2011 klo 21:28 kohteessa Aikuisen elämää

…Aattelin et kaikkien tarvii kuulla tää biisi aina välillä. 🙂

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 20.06.2011 klo 17:13 kohteessa Aikuisen elämää

Kesä, ihanaa aikaa eikö?? Mutta minulla katkeruus ja viha nostaa päätään. Inhoan perheitä ja onnellisia ihmisiä.. Meillä ei ole kuin minä ja lapset… Kuinka saada lapsille onnellisuutta ja hyviä muistoja kun äiti on kaikkea muuta. Ympärillä pyörii perheitä, naimisiinmenoja, perheitä jne… Minä siellä seassa yritän selviytyä lasten kanssa keskenään, epäonnistuen…

Käyttäjä Ade aloittanut aikaan 25.06.2011 klo 17:00 kohteessa Aikuisen elämää

Kuten otsikko kertoo,oon ko. ongelmien kanssa paininut jo usean vuoden ajan=(tai oikeastaan ihan lapsuudesta lähtien.Lapsena olin koulukiusattu+äidillä oli päihdeongelma,jonka takia lähti usein baariin ja jäin sit yksin kotiin odottelemaan,hirveät pelot ja ahdistukset päällä että äiti ei enää palaa,tai sängyn alla on joku yms. mitä nyt lapsilla yleensäkin on. Lapsuus oli…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 24.06.2011 klo 15:52 kohteessa Aikuisen elämää

Tumma hahmo seisoo ovella ja paine on kohti maata, kyyneleet tunkervat silmiin. Monikohan kolkuttaa tänään turhaan tätä samaa ovea? No, päivä päivien joukossa… Kohta ohi tämäkin.

Käyttäjä Lee aloittanut aikaan 27.06.2011 klo 06:27 kohteessa Aikuisen elämää

Olen positiivinen luonne, terve ja minulla on ystäviä ja kiinnostavia harrastuksia. Olen aina pystynyt näkemään asioiden positiiviset ja koomisetkin puolet, minulla ei ole koskaan ollut tylsää ja olen aina sopeutunut tilanteisiin ja löytänyt jotain uutta muualta jos seinä tulee vastaan. Olen pidetty ihminen ja uskollinen ystävä. Onnellinen periaatteessa. Nyt alkaa…

Käyttäjä elinasarianna aloittanut aikaan 25.06.2011 klo 09:24 kohteessa Aikuisen elämää

Elämäni on ollut kriisissä kohta 2-vuotta. Tosin nyt alkaa oleen tunne että tästä selvitään. On tapahtunut niinpaljon asioita joita ei ole kerennyt käsitteleen. Lasten lähtö pesästä. Siihen alkaa tottuu nuoria ei pyöri nurkissa enää kovin usenin. Hyvä että itsenäistyvät. Kyllä ne vuodet yksinhuoltajan ajoittain oli raskaitakin, mutta hyvää elämää kuitenki.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: