Kävin täällä vähän aikaa sit kertomassa että elämä on alkanu tuntua hyvältä

Kävin täällä vähän aikaa sit kertomassa että elämä on alkanu tuntua hyvältä

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 12.07.2011 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Luuska kirjoittanut 12.07.2011 klo 19:17

Anteeksi siitä! Ja eipä se kauaa kestänyt. Oikeesti, voin sanoo, että jos elämä on perseestä niin ei se siitä paremmaksi muutu. Jos joskus muka sattuu olemaan muutama hyvä päivä, niin sieltä kuulkaas tullaan alas ja kovaa. Eikä pätkääkään kiinnosta miten ihana mun tulevaisuus voi olla.. En vaan tykkää olla elossa ja se on monta kertaa huomattu! :C

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 13.07.2011 klo 09:22

Hei.
Olen huomannut saman joten pelkään nykyisin edes olla tyytyväinen saati onnellinen kun se päättyy kuitenkin kyyneliin ja epätoivoon. Joskus vaan tekisi niin hyvää hyppiä riemusta, kuten joskus ennen... Tunnen heti syyllisyyttä jos kerron että asiat on hyvin.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 13.07.2011 klo 17:15

Olen nyt ajatellut luopua ponnisteluista hyvän elämän saavuttamiseksi. Tunsin jo pikkulapsena itseni vääränlaiseksi, lapsuus oli pelkäämistä, opiskelu ja työelämä kamalaa kivireen vetämistä, sitten tuli parantumaton sairaus, ja vanhuus kolkuttaa ovella. En jaksa enää yrittää, sillä vaikka olen koko elämäni yrittänyt kaikin voimin, tulosta ei tule, aina tulee takapakkia. Jos jotain hyvää on tullakseen, otan vastaan, omat ponnistelut saavat nyt turhina jäädä. Tämä on nyt meikäläisen vilosohvia. Ehkä jäljellä oleva elämä on helpompaa yrittämättä. Lopetan turhan kirjoitteluni tännekin. Kiitos tukijoille ja hyvää jatkoa.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 18.07.2011 klo 12:59

Desper!
Sisua meissä suomalaisissa on, vaikka elämä potkii!
Minä en sinua unhoda kuitenkaan.
Ymmärrän kyllä tuon mitä kirjoiti että haluat lopettaa kaiken yrittämisen.
Elämä on muutakin kuin suorittamista.
Saat ottaa vastaan kun tulet vastaanotetuksi.
Valoa!

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 18.07.2011 klo 20:27

Nymphalis Antiopa kirjoitti 13.7.2011 9:22

Hei.
Olen huomannut saman joten pelkään nykyisin edes olla tyytyväinen saati onnellinen kun se päättyy kuitenkin kyyneliin ja epätoivoon. Joskus vaan tekisi niin hyvää hyppiä riemusta, kuten joskus ennen... Tunnen heti syyllisyyttä jos kerron että asiat on hyvin.

Tunnistatko mistä se sun syylliseksi itsen kokeminen nousee?
Jolla onni on, se onnen jakakoon... vaikka vanha kansa sanoi jotenkin toisinpäin.
Elämä on tuonut kehitystä.
NykyIhmisellä on enemmän tietoa ja mahdollisuutta ymmärtää itseään mikä vähentää kateutta johon käsitän tuon onnen kätkemis-asian viittaavan.
On lupa kokea tyytyväsiyyttä ja iloa, onneakin jos elämä niitä onnenmuruja suo.
Onni on ytimeltään pieniä ilonpisaroita, kuten joku joskus tiivistänyt.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 19.07.2011 klo 09:33

Olipas aika näsä-viesti tuo mun äskeinen:/