Aikuisen elämää

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä maxell5 aloittanut aikaan 28.09.2011 klo 10:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluan nyt kertoa täällä työpaikkakiusaamisesta, joka alkaa olla sietämätöntä töissä. Tätä on kestänyt jo neljä kuukautta ainakin. Yritin käydä psykologilla mutta hän oli kiinnostunu vaan asuinpaikastani ja muista asiaan kuulumattomista asioista. Se jäi siihen kertaan. Olen niin rikki joka kerta saa töihin lähteä hirveässä jännityksessä. Kun pääsen työpaikan pihaan…

Käyttäjä takiainen aloittanut aikaan 27.09.2011 klo 09:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kolkyt ja risat perheenäiti, kouluttautunut sosiaalialalle ja kesällä avioitunut ihanan miehen kanssa. Päällepäin asiat näyttävät olevan hyvin. On katto pään päällä, auto ja työpaikka. Todellisuudessa olen jo monta vuotta taistellut kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa ja ollut sairauslomakierteessä, jonka vuoksi töiden teosta ei ole tullut mitään, vaikka työpaikka on vaihtunut monta…

Käyttäjä Ääriviivat aloittanut aikaan 21.09.2011 klo 10:58 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa kaikille… *syvä huokaus* kuinka kirjoittaminen voikaan tuntua näin vaikealta! Tässä sekava lyhyt pätkä jonka ehkä saan aikaiseksi. Olen jo hurjaa vauhtia iältäni kolmeakymppiä lähestyvä ja tunnen itseni lapseksi typerine ongelmine. Vuosia jatkuneet sos.pelot ja suurilta osin kyseisten pelkojen jatkumosta johtuva masennus ja ahdistus. Ensimmäistä kertaani kirjoitan yleiselle palstalle ongelmistani…

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 04.06.2011 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tälle palstalle ennenkin kirjoitellut erilaisista asioista liittyen naisasioihin, miehisyyteen, jne. Eli olen edelleen 22-vuotias ja tilanne on paljon pahempi kuin se aikoinaan oli. Kirjoitin silloin siitä, ettei minulla ollut naisystävää, koska en ole naisten mieleen. Edelleenkään ei ole samasta syystä. Minulta puuttuu fiksuutta, älykkyyttä, ulkonäköä, jne. Ja kun niitä…

Käyttäjä repukka aloittanut aikaan 21.09.2011 klo 17:22 kohteessa Aikuisen elämää

Etsiskelen terapeuttia, koska nykyinen lopettaa. Olen käynyt nyt puolisen vuotta kognitiivisessa terapiassa, mutta se ei oikein tunnu etenevän. Sikälikin vaihto voi olla ihan perusteltua. Hahmotan hyvin ongelmani ja tuntuu, ettei kognitiivinen terapia tuo asiaan mitään uutta. Kiinnostaisikin kokeilla hieman analyyttisempää suuntausta. Olen yrittänyt netistä tutkia, mitä eroa on kognitiivis-analyyttisella ja…

Kiitos

6
Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 20.09.2011 klo 14:22 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kiittää teitä, ketä eilen (ma) jaksoi kannustaa mua chatissa. Olen todella ihmeissäni ja iloinen, että niin moni yritti. Miettisin eilen ja tänään, miten pystyn kiittää teitä kaikkia, enkä tiedä onnistuuko tämäkään. Moni ihmetteli syömättömyyttä. En osaa siihen sanoa sellaista järkevää syytä. Yksi asia johti toiseen ja se kolmanteen ja…

Käyttäjä kuunkuiskaaja aloittanut aikaan 21.09.2011 klo 09:40 kohteessa Aikuisen elämää

Hei olen kohta viisikymppinen nainen,olen joutunut olemaan sairaslomalla ja tuntuu että masennus iskee,kun mieli synkkenee tuntuu että elimistökin alaa jämähtää paikoilleen ja aineenvaihdunta ym. hidastuu,en tiedä onko tämä vain mun kuvitelmaa mutta siltä ainakin tuntuu,kohta tämä alkaa olla kotonakin koettelemusta,tuntuu ettei mieskään ymmärrä mun tunteitani,haluaisin siltäkin lisää huomioo,oon tällainen raukka…

Käyttäjä R-uuth aloittanut aikaan 18.09.2011 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää

Menin kohtalaisen nuorena naimisiin, minä vielä opiskelin ja exäni oli ollut jo jonkun vuoden vakituisessa työssä. Samassa firmassa missä isänsäkin oli ja mummo ennen heitä. Elettiin sitä 80-lukua silloin. Valmistuttuani sain vakituisen työn, mutta miehen mielestä toin talouteemme ihan liian vähän rahaa. Ihmetteli aina sitä työn määrää mitä työpäivän aikana…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 18.09.2011 klo 15:51 kohteessa Aikuisen elämää

Ihana pirteä sunnuntaiaamu. Nautin näkymästä ikkunasta ja haaveilen ulkoilusta. Miksi se on vain niin hankalaa saada itsensä liikkeelle. No onneksi kuitenkin neidin kanssa kävimme kävelyllä kera koiran. Kaipaan ihmissuhdetta, mutta olen kuin jostain romaanista.. luen romanttisia kirjoja ja haaveilen jostain joka tulisi elämääni. Mutta kukapa tahtoisi keski-ikäistä ylipainosta 3 lapsen…

Käyttäjä Vee2 aloittanut aikaan 29.08.2011 klo 11:13 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme avioliitossa oleva pariskunta. Yhdessä olemme olleet jo yli 20v. Alkuaika oli ensin sitä, että itse ihastuin en suoraan rakastunut, mutta pidin erittäin hyvänä kaverina. Takana oli nuoruuden rakkaus, joka katkesi pettämiseen. Me kuitenkin kasvoimme yhteen! Lapsen saimme 5v seurustelun jälkeen ja menimme naimisiin. Nyt lapsia on 3. Olemme rakentaneet…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: