Kuinka turhauttavaa

Kuinka turhauttavaa

Käyttäjä Hiirulainen aloittanut aikaan 19.10.2010 klo 09:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Hiirulainen kirjoittanut 19.10.2010 klo 09:09

Kuinka turhauttavaa

Mietin tässä mitä kirjoittaisin,
laulunko vai runonko pienen?
Valtavaa ahdistustani kun purkamaan alan,
niin mihin tungen tämän tuskan salan?
Äidin huuto, ahdistus ja tuska painaa,
pian olen tämän kuorman alla vainaa.
Tuntuu kuin elämä olisi upottava suo,
uutta tuskaa se yhä uudelleen luo.
Välillä luulee ylös nousevansa,
mutta se onkin jokin kavala ansa;
takaisin sitä vaan tipahtaa
ja turha nouseminen on aloitettava uudestaan.
Kuinka turhauttavaa!

Tällaisen tuotoksen sain eilisiltana aikaiseksi. 😳 Alkuperäinen versio on kirjoitettuna päiväkirjaan peilikirjoituksella, kun en oikeen luota siihen, etteivät vanhempani voisi uteliaisuudesta päiväkirjaani vilkaista. Kuitenkin peilikirjoituksen lukeminen ei käy heiltä näppärästi, joten jos he haluavat tuon sieltä lukea täytyy heillä olla joku hirveä tarve lukea minun päiväkirjaani. 😐 Joka tapauksessa halusin jakaa tuon runon teidän kanssanne.

Hiirulainen

Käyttäjä kirjoittanut 19.10.2010 klo 13:59

Sievä runo joka minulle kyllä sai aikaan vääränlaisia tunteita.
Äitiä tuli ikävä ja sen huutamista.
Ihmissuhteista pitäisi osata erota tarpeeksi ajoissa ettei liiaksi toista vahingoita.

ps. mitä tarkottaa peilikirjotus?

Käyttäjä Hiirulainen kirjoittanut 20.10.2010 klo 16:01

Joo kaipa mun pitäis osata erota äidistä... lentää ulos pesästä, mut en oo varma kykenenkö siihen, pelkään yksin olemista. Ja peilikirjotus no vastaa sitä et laittasit tekstin peilin eteen... eli kirjotetaan oikeelta vasemmalle ja kirjamet niinku väärin päin eli b=d 🙂 Kirjotan tolleen, jos en haluu et muut ku minä pystyy lukee sen... tai ei ainaskaan riitä vain pieni uteliaisuus vaan täytyy todella tahtoa lukea teksti... tai käyttää peiliä apuna. Itse siis kykenen kirjoittamaan ja lukemaan sitä suht näppärästi. Ahdistus ei vaan tunnu lakkaavan nyt millään, onneksi huomenna taas polikäynti. Haluaisin vaan nukkua ja nytkin tulin hetki sitten töistä ja illalla vielä on menoa. ☹️

Hiirulainen

Käyttäjä menninkainen kirjoittanut 20.10.2010 klo 20:32

hassua... vastikään kirjoittelin suosta minäkin, en tänne, ihan omia juttuja vain, mutta kuitenkin. Eri asiat kyseessä mutta loppujen lopuksi niin samaa. Ymmärrän kai mitä tarkoitat, niin turhauttavaa aina yrittää uudestaan ja uudestaan. Itse alan jo uskoa että yrittäminen ei edes kannata, toivottavasti sulla riittää vielä voimia taistella vastaan. Tsemppiä ☺️❤️

Käyttäjä Hiirulainen kirjoittanut 21.10.2010 klo 10:34

Kiitos menninkainen tsemppauksesta. En kyllä todellakaan tiiä kuinka kauan jaksan vaan yrittää yhä uudelleen ja uudelleen. Rauhottavat on ihan kivoja ku saan hetkeks aikaa ajatukset niin puuroks etten kykene ajattelee enkä tekee mitään, mut ku sit pitää päästä heti nukkuu ku en pysy ees hereillä, ni ota niitä nyt et jaksat töissä tai sillee. No joo elossa edelleen ja tänään polille.

Hiirulainen

Käyttäjä helemi kirjoittanut 21.10.2010 klo 11:19

Jos osaa kirjoittaa myös vasemmalla kädellä, niin peilikirjoitus onnistuu sillä paremmin.

Käyttäjä Hiirulainen kirjoittanut 22.10.2010 klo 09:16

No helemi oon molempikätinen ja sen takii multa kai onnistuu kirjottaminen mitenpäin hyvänsä. 😀 Valitsin kuiteski pienenä kirjotuskädeks oikeen, mutta huomasin jossain vaiheessa et suoritan tiettyjä toimintoja vasemmalla ja opettelin myös kirjottamaan (opin tosi nopeesti ja nyt vasemmalla kädellä kirjotan siistimmin... oikee kyl edelleen nopeempi ku käytän sitä enemmän). Ja se on totta että vasemmalla kädellä kirjoittaessa looginen suunta ois oikeelta vasemmalle. 🙂 Ihanaa ku masennuslääke vaihettiin: pääsen vihdoinki ylös sängystä ilman tuskaa!! (Mulla siis ei ollu ongelmii heräämises ennen ku alotettiin toi lääke.) Muuten olo ei kyl oo yhtään sen parempi. 😭

Hiirulainen

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 10.10.2011 klo 00:59

menninkainen kirjoitti 20.10.2010 20:32

hassua... vastikään kirjoittelin suosta minäkin, en tänne, ihan omia juttuja vain, mutta kuitenkin. Eri asiat kyseessä mutta loppujen lopuksi niin samaa. Ymmärrän kai mitä tarkoitat, niin turhauttavaa aina yrittää uudestaan ja uudestaan. Itse alan jo uskoa että yrittäminen ei edes kannata, toivottavasti sulla riittää vielä voimia taistella vastaan. Tsemppiä ☺️❤️

Yrittäminen kannattaa aina!
J.Donner tv-mainoksesssa sanoi niin lukemisesta, mutta 'yrittänyttä ei (niin vain) laiteta' ei ainakaan ihan mihin tahansa!
Tsemppiä<3