Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä Elena2 aloittanut aikaan 12.10.2011 klo 10:37 kohteessa Aikuisen elämää

Taidan myöhästyn tästä viesti ketjusta. Mutta ajattelin kertoa hieman oma tarina. On ollut joskus krooninen virtsarakon tulehdus, siis kuuri oli estokuurin päällä, pyörryin joka kerta kun kävin vessassa tulehduksen aikana. Oli myös krooninen poskiontelotulehdus, se vielä on päällä 16vuotta. No tässä ennen kun 30v meni rikki, työtapaturmassa selkäni satutin 2007…

Käyttäjä ElämänValo aloittanut aikaan 08.10.2011 klo 00:51 kohteessa Aikuisen elämää

Tähän ketjuun voisi koota keinoja miten voi sukeltaa omaan alitajuntaan selvemmin ja tajuta sen pohjalta, että millaiset arvot ovat sinulle tärkeitä sekä mitkä asiat tekevät sinut AIDOMMIN onnelliseksi. Keinoja varmaan on monia ja tässä niistä yksi: Kerää lehtiroskiksesta erilaisia lehtiä, joissa on paljon tunne pohjaisia juttuja (kuvia, sanoja ja otsikoita)…

Käyttäjä väsynyt5 aloittanut aikaan 06.10.2011 klo 16:27 kohteessa Aikuisen elämää

Sain elämäni ensimmäisen ajan psykiatrian poliklinikalle ja aika on sosiaalityöntekijälle. Jännittää aivan hirveästi. Mitä siellä tehdään? Miten tähän ensimmäiseen kertaan kannattaa valmistautua?

Käyttäjä timuk aloittanut aikaan 05.09.2011 klo 23:04 kohteessa Aikuisen elämää

onko täällä tämän lääkkeen käyttäjiä ois kiva kuulla auttaako lääke ja miten?

Käyttäjä Hiirulainen aloittanut aikaan 19.10.2010 klo 09:09 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka turhauttavaa Mietin tässä mitä kirjoittaisin, laulunko vai runonko pienen? Valtavaa ahdistustani kun purkamaan alan, niin mihin tungen tämän tuskan salan? Äidin huuto, ahdistus ja tuska painaa, pian olen tämän kuorman alla vainaa. Tuntuu kuin elämä olisi upottava suo, uutta tuskaa se yhä uudelleen luo. Välillä luulee ylös nousevansa, mutta…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 17.11.2008 klo 21:10 kohteessa Aikuisen elämää

Olen elänyt perinteisen parisuhteen miehen kanssa, lapset nyt jo aikuisia. Erosin nelikymppisenä monen syyn pakottamana. Syvin syy oli itseen liittyneessä mysteerissä, kiinnostuksessa ja kaipauksessa naisen syliin. Lapsuudessa koettu insesti vaati tulla käsitellyksi. Sen käsittelyn myötä olen tiedostanut, miksi en kykene luottamaan mieheen enkä antautumaan niin kuin hyvässä suhteessa antaudutaan kun…

Käyttäjä Edams aloittanut aikaan 07.10.2011 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen istumatyössä ja istun kaikki arkipv 8h joka päivä. Ongelmana on se, että uuvun työssä ja siellä pitää kaikki tehdä tiptop kuntoon eli ei saa olla uupunut, EI SAA tehdä YHTÄ virhettäkää tai muuten huudetaa/valitetaan jo. Näin pääsi käymää, että minulle valitettii kun tein yhden virheen ja olen ollut jo…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 05.10.2011 klo 18:43 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin aloittaa keskustelun siitä, miten alkukantainen asenne vieläkin Suomessa on ihmisiä kohtaan, jotka hakevat apua. Avun saaminen on sitten eri asia, mutta tarpeen syntyminen avun hakemiselle on minusta merkki siitä, että halua selviytyä psyykettä vaurioittavista tekijöistä yhteiskunnassa. Ei avun hakemisen syy tarvitse ola muuta kuin esim. se, että nuoren itsetunto…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 03.10.2011 klo 19:07 kohteessa Aikuisen elämää

Kaamos lähenee ja pimeys syvenee ilta illalta. Nyt markkinoidaan kaamosmasennukseen korvavaloa. Uutta keksintöä pidetään korvassa vain kymmenisen minuuttia päivässä ja sen väitetään torjuvan pimeydestä johtuvaa väsymystä ja matalaa mielialaa. Onko kellään kokemuksia tästä uudesta viisastenkivestä? Laite maksaa noin parisataa, joten ostopäätös vaatii hieman harkintaa.

Käyttäjä saheisa aloittanut aikaan 16.08.2011 klo 21:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 20-vuotias nainen. Kärsin jännittämisestä ja panikoin päivittäin. Eniten työpaikalla, kaupassa käydessä ja julkisilla paikoilla liikkuessani. Olen epävarma ja minulla on huono itsetunto. Näin lyhyesti. Olen käynyt psyk.sairaanhoitajan luona muutaman kerran juttelemassa. Hän ehdotti minulle mielikuva ja rentoutus harjoituksia. Onko näistä harjoituksista kenelläkään kokemusta? Voiko näistä saada apua ”pahaan oloon”?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: