Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 17.11.2011 klo 20:29 kohteessa Aikuisen elämää

Eikö ole näin, että lahjakkuutta on monenlaista? Yhdet osaavat jo lapsena piirtää, toiset ovat hyviä liikunnassa, kolmannet kemianeroja, neljännet musikaalisesti lahjakkaita. Älykäs ja utelias ihminen haluaa kokeilla elämässään monenlaista. Minusta tervettä on, että jos huomaat, että et enää osaa sitä, mitä osasit joskus, tajuat, että on kyse vain normaalista unohtamisesta.…

Käyttäjä Jari J. aloittanut aikaan 09.11.2011 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Millainen kokemus ihmisillä on työuupumuksesta? Oletteko saaneet hoitoa ainoastaan työuupumukseen vai onko teillä pyritty selittämään syy uupumukselle? Entä kuntoutuminen? Kuinka kauan kuntoutuminen kesti lääkärin mielestä, entä omasta mielestänne? Minkälaisia oireita teillä oli? Ymmärsikö lääkäri/psykiatri heti alussa että kyseessä on työuupumus? Kuunneltiinko teitä?

Käyttäjä RikkiMennyt aloittanut aikaan 12.11.2011 klo 19:57 kohteessa Aikuisen elämää

Heips!En nyt keksi muuta paikkaa minne kirjoittaa. Löytyiskö täältä ketään jolla kokemusta Voxra masennuslääkkeestä?Onko kukaan toipunut ton lääkkeen avulla? Mulla kyseistä lääkettä mennyt jo 5 viikkoa annoksella 150mg.Ensimmäisinä päivinä oli hieman pääkipuja,ahdistuneisuus paheni jne.Parin viikon käytön jälkeen piristyin yhtäkkiä kummasti,mutta sitä hyvää oloa kestikin vain muutaman päivän. En tiedä sit…

Käyttäjä hande aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 11:30 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä kuinka paljon ns. vähemmistön edustajia ? Tarkoitan siis mitä tahansa. Kuinka olette kohdanneet arjen ? Itse kuulun ns. ”seksuaalivähemmistöön” ja olen siitä onnellisessa asemassa, että läheiseni hyväksyvät minut, mutta ulkopuoliset eivät aina todellakaan niin tee, vaikka eletään vuotta 2011 ! Joskus asia lyö vasten kasvoja ja kovaa. Siihen…

Käyttäjä jokuminä84 aloittanut aikaan 15.11.2011 klo 16:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen 27-vuotias avioliitossa oleva ihminen ja minulla on paha olla. Minulla on ollut iso riita puolisoni kanssa, ja tuntuu että muutkin asiat ns. ”kaatuvat päälle”. Tuntuu että olen uupunut, mutta haluaisin toipua. En tiedä miten toimia parisuhteessa, jossa tuntuu että puolisolle on työ, omat menot ja bänditreenit etusijalla elämässä.…

Käyttäjä nannah24 aloittanut aikaan 03.11.2011 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

Mun elämä on tällä hetkellä yhtä kaaosta… Ja nyt vihdoin myönsin itselleni että olisin ulkopuolisen avun tarpeessa… Olen huononitsetunnon omaava ihminen.. Kun joku sanoo pikkasenkin negatiivista niin meen ihan sekaisin…. Mun elämää siis jokapäiväistä elämää häiritsee se että mä ajattelen liikaa… pyöritän kaiken maailman asioita mielessäni kuten esim. mitä se…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 15.11.2011 klo 18:32 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin aloittaa keskustelun siitä, miten tietämättömiä vieläkin ollaan vuonna 2011 syömishäiriöihin sairastuneiden persoonallisuuksista verrattuna esim. alkoholisimiin tai huume- riippuvuuteen sairastuneen persoonaan. On käsittämätöntä, että vieläkin on ensinnäkin ennakkoluuloja syömishäiriöitä kohtaan. Toisille syömishäiriöstä on muodostunut selviämiskeino tässä huipputuloksia ja tehokkuutta vaativassa yhteiskunnassa. He ovat yleensä juuri niitä persoonallisuuksia, jotka ovat todella…

pulassa

13
Käyttäjä apatia aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:35 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko tämä oikea paikka avautua, mutten oikein löytänyt muutakaan paikkaa joka olisi tuntunut oikealta. Yritin itsemurhaa vähän aikaa sitten ja epäonnistuin. Sen seurauksena vietin useamman viikon sairaalahoidossa, niin somaattisella puolella kuin mielenterveyspuolellakin. Nyt olen ollut sairaalasta ulkona reilun viikon ja ensimmäinen avokontaktini on huomena. Itsetuhoajatukset ovat edelleen mukana…

Käyttäjä pakkasaamu aloittanut aikaan 10.11.2011 klo 08:17 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa kaikille! Selailin masiksesta kertovia nettisivuja ja löysin tänne. Olen kolmen lapsen äiti, sairastuin nuorimmaisenin ollessa vuosikas. Siitä on jo kohta kuusi vuotta. Takana lääkitystä, sen yritin lopettaa kesällä kun oli niin hyvin kaikki. Ei onnistunut. Kelan kolmivuotinen terapia on myös käyty. Välillä on ollut hyviä pitkiä kausia, kunnes taas…

Käyttäjä hande aloittanut aikaan 02.11.2011 klo 20:12 kohteessa Aikuisen elämää

En ole koskaan aiemmin myöntänyt itselleni, etten enää jaksa. Olen koko ikäni ollut työssä, opiskellut kolme ammattia siinä ohessa ja yrittänyt harrastaa ja pärjätä. Onko pakko pärjätä ? Eikö elämä ole elämistä varten ? Miksi aina pitäisi tavoitella jotain uutta, eikä nauttia jo olemassa olevasta ? Nyt päätin antaa periksi.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: