Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä totoroo aloittanut aikaan 13.10.2011 klo 03:30 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita, jotka kärsivät maailmanlopun pelosta? Erityisesti vuoden 2012 pelosta? Itselläni on helluntailainen tausta, ja voin sanoa, että on uskonnollinen kasvatus sekoittanut päätä ja vaurioittanut mielenterveyttä. Enää en ole k.o. lahkoon yhteydessä, mutta satuin lukemaan joitain nettikeskusteluja, ja törmäsin näihin maailmanloppujuttuihin. Sen jälkeen en ole saanut niitä pois päästäni,…

Käyttäjä lapinkero aloittanut aikaan 06.12.2011 klo 01:57 kohteessa Aikuisen elämää

päivä joka minä verta vuota itselleni teen pahaa 😐

Käyttäjä Paniikkihäiriöinen aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 18:46 kohteessa Aikuisen elämää

Hei 🙂 Olen sairastanut paniikkihäiriötä 90-luvun alusta lähtien, käynyt ryhmä- ja yksilöterapioissa. Vuodesta 2006 olen syönyt lääkettä, joka on tähän mennessä auttanut aika hyvin. Tämä vuosi on ollut vaikea, edellisessä työpaikassa tuli epäonnistuminen ja minut savustettiin ulos. Vaihdoin työpaikkaa, joka on ihan erilainen maailma, kuin aiemmissa työpaikoissa – olen ikään…

Käyttäjä sasse2 aloittanut aikaan 29.12.2011 klo 22:01 kohteessa Aikuisen elämää

olo on tosi yksinäinen,hauras,pelokas ja ahdistunut.sain tänään tunnin kriisiapua terveyskeskuksella,mutta ahdistus on jatkunut.mun mies on selvinpäin ihana ja hellä,mut humalassa vaarallinen.jouduin yöllä pakenemaan vähillä vaatteilla karkuun ja soittamaan poliisit.tänään sovittiin että mies lähtee vapaaehtoisesti laitoshoitoon käsittelemään asiaa ja minä muutan uuteen asuntoon.pelottaa yksin jääminen ja yksin nukkuminen kauhean paljon.ihan ahdistaa…

Käyttäjä avunhuutoja aloittanut aikaan 26.08.2011 klo 04:30 kohteessa Aikuisen elämää

Minut raiskattiin keväällä ja eilen kävin vihdoin hiv-testissä. Hiviä minulla on syytä pelätä, sillä tämä raiskaaja on kuulemma entinen huumeidenkäyttäjä. En oikeastaan enää edes jaksa uskoa, että tulos olisi negatiivinen. Enkä tiedä, miten selviän tästä viikon kestävästä tuloksien odottelusta. Kamalinta on se, kun minulla ei ole ketään kenelle puhua tästä.…

Käyttäjä ekaenkeli aloittanut aikaan 26.12.2011 klo 04:09 kohteessa Aikuisen elämää

Taas heräsin painajaisiin n. 3h unien jälkeen, unilääkitys on aika raskas ja silti kävi näin. Olen traumatisoitunut monista asioista ja kärsin pelko/ahdistustiloista sekä unettomuudesta. Olen pitkällä sairaslomassa nyt, jolle ei loppua näy. Pelkkä eläminen on raskasta saati sitten työssä tai koulussa käyminen. Painajaisissa pahinta on se kun herää hiestä märkänä…

Käyttäjä aloittanut aikaan 15.12.2011 klo 14:19 kohteessa Aikuisen elämää

Voisitko ajatella, että viettäisit baarijoulun? Et ehkä joisi viinaa tai joisit, jos siltä tuntuisi. Olisit muiden seurassa ja kuuntelisit musiikkia. Jos olet uskovainen, ajatteletko, että baarijoulu on syntistä?

:/

1
Käyttäjä mw- aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 18:54 kohteessa Aikuisen elämää

Sain keskeytyneen keskenmenon 11+3 jonka otin tosi rankasti koska lapsi oli todella toivottu en tiedä enää mitä teen halutaa todella paljon lasta mulla oli taas kuukautiset myöhässä yli viikon mut tänään mulla on tullu vertapyyhkieesä en siis kunnolla vuoda jos en ole raskaana niin miksi en vuoda kunnolla! oon itkeny…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 20:33 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tänään multa lipsahti mun pelko, josta tuli terapiassa kerrottua. Reilu puoli vuotta olen lasten kanssa asunut täällä keskustassa. Keväällä ajattelin, että ihanaa on, kun on paljon lenkkimahdollisuuksia. Mullepa iski jarru päälle😋ELKO. En uskaltanut lähteä lenkille yksin. Ja niin on edelleen. Mulla ei ole ongelmaa mennä kauppaan tai töihin. Mutta…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 11:16 kohteessa Aikuisen elämää

Toivotan kaikille tukinetin käyttäjille hyvää ja leppoisaa joulua! Jouluna ei voi olla aina yhtä ihmeellistä kun postikortissa, mutta toivottavasti joulunne sujuu ilman riitoja, kyyneliä ja muuta ikävää. Siis ainakin siedettävää joulua! Ja kannattaa muistaa, että nyt on pimeys syvimmillään ja talvipäivän tasauksen jälkeen lähdetään kulkemaan kohti lisääntyvää valoa. Valon ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: