Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Santelimanteli aloittanut aikaan 08.02.2012 klo 10:23 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikea ero on takana, tosin siitä on jo kymmenisen vuotta. Pahimpaan eroprosessin aikaan olin todella ahdistunut ja hain apua masennuslääkkeistä. Niiden voimalla jaksoin pahimman ajan yli. Oli taistelua toimeentulosta ja elannosta, taistelua työpaikasta, huollettavana kaksi lasta. Aika normaali tarina. Nyt on uusi turvallinen kumppani, lapset omillaan mutta jääneet ilman opiskelupaikkaa,…

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 30.07.2011 klo 22:21 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa taas kaikille ! Toivottavasti voitte ainakin siedettävän hyvin. Olisin kysynyt tuleeko teille koskaan sellaisia hetkiä tai olotiloja että otatte vähän ylimääräisiä lääkkeitä ? Ei siis itsetuhotarkoituksessa, vaan lievittämään toivottomalta tuntuvaa ahdistuneisuutta, tai kenties ärtymystä, vihaa tai masennusta ? Tulee mieleeni ylimääräisen rauhottavan ottaminen; tai kenties särkylääkkeen vaikka särky ei…

Käyttäjä meimei aloittanut aikaan 05.02.2012 klo 20:42 kohteessa Aikuisen elämää

En arvaa kertoa työnkuvaani. Elävien olentojen hengestä ei kuitenkaan ole kyse. Mutta tein virheitä, joita yritin selvittää ja vahingossa sotkin kolme tärkeää dokumenttia. En kuitenkaan kertonut mitä tein, vaan salailin asioita, valehtelin, koska sekoittamani dokumentit olivatkin alkuperäinen enkä löytänyt backupia. Lisäksi jouduin paniikkiin kun yksi dokumenteista oli joistain kohti vajavainen.…

Käyttäjä ikiongelmainen aloittanut aikaan 02.02.2012 klo 21:45 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on elinikäinen (58) vuotta kestänyt räpistely irti yksinäisyydestä ja toisten ihmisten seuraan kelpaamattomuudesta. Olen hakenut apua kaikkialta, tehnyt/suorittanut paljon konkreettista mm. kaksi korkeakoulututkintoa ja erilaisia harrastuksia. Mikään ei ole auttanut. 14 v. sitten yritin kaksi kertaa itsemurhaa epäonnistuen siinä. Olen yrittänyt mennä ihmisten pariin esim. harrasteryhmiin, mutta jälleen tänään…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 01.12.2008 klo 14:34 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka olette löytäneet oman tapanne olla avuksi jollekin toiselle? Kaikillahan ongelmia on, elämän kokemuksesi voi olla avuksi jollekin toiselle jotain vastaavaa kokeneelle? Jos vaivojansa valittaa, on vaivojensa vanki, askel eteenpäin olisi toiminta – auttaessaan saa ainakin sen paremman mielen. Mutta mistä löytää se paikka, tai tapa,jossa sinut hyväksytään mukaan auttamaan?…

Käyttäjä Unreal aloittanut aikaan 19.04.2011 klo 20:24 kohteessa Aikuisen elämää

Kuolontiellä kulkevalle kaikki kaunis katoaa Yön varjot raiskaavat päivänvalon taivas päälle putoaa Välähdys on elämämme Aika tietää kuolemaa Se hiljaa hiipii voimat kerää taudit kylvää tuhoaan Verestä ja kyyneleistä kasvoi siivet vihan On aika nousta vapauteen unohtaa aika menneisyyden Niin verestä ja kyyneleistä kasvoi siivet vihan… Kuinka tähän on tultu…

Käyttäjä ninak2 aloittanut aikaan 06.02.2012 klo 11:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen uusi taalla ja vasta viimeaikoina alkanut etsia vastauksia oireisiini. Olen jo nelikymppinen ja lapsena ja nuorena menettanyt vanhempani seka isovanhempani. Olen ollut ujo ja arka mika on vaikuttanut opiskeluihini (jaaneet kesken pelatessani mm. esitelmien ja lopputoiden pitamista). Nuorena kaytin paljon alkoholia jolloin uskalsin etsia seuraa. Alkoholin olen onneksi…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 06.02.2012 klo 13:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 41 vuotias nainen. Perheeseeni kuuluu aviomies ja kaksi teini-ikäistä lasta. Lemmikkeinä meillä on koira, käärme, lisko ja hamsteri, joista kaksi viimeistä asuu lasten huoneissa. Olen jo vuosia sairastanut masennusta ja muitakin sairauksia. Olen nyt neljättä vuotta poissa työelämästä. Nyt jälleen sairauspäivärahalla. Viimeisimmät diagnoosini olivat määrittelemätön persoonallisuushäiriö ja krooninen, vakava…

Käyttäjä kuunkuiskaaja aloittanut aikaan 03.02.2012 klo 08:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tehnyt samalla työnantajalla töitä n.10 vuotta,olen pian 50v. ollut aina tunnollinen työntekijä,jos työaika ei ole riittänyt olen käyttänyt omaa aikaani,pääasia että kaikki on ollut siistiä ja kunnossa ennekuin olen töistä lähtenyt,olen kokkina isolla yrityksellä,tehnyt siis todella raskasta työtä kovassa kiireessä,nyt sairastuin olen joutunut olemaan sairaslomalla kohta kolme kuukautta kun…

Käyttäjä LilyMay aloittanut aikaan 12.08.2011 klo 12:22 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lopen uupunut taistelemaan perintäfirmojen kanssa, en jaksaa enää ☹️ ! Joo, sattuneista syistä pikavipit on useilla eri perintäfrimoilla nyt. Opinpahan kantapään kautta. Mutta tilanteet oli vuosi sitten semmoiset että oli pakko ottaa yksi vippi ja siitä se sitten lähti kun yritti uudella maksaa vanhaa jne ei saarnoja kiitos. Nyt…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: