Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597

Äidit

5
Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 11.05.2012 klo 08:17 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikka olen melkein viisikymppinen äiti jaksaa kantaa huolta minusta. Varmaan toisinaan liiaksikin. ”Kevättä rinnassa” ja pilke silmä kulmassa HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ. Tv: Zimba2🙂

Käyttäjä liisak47 aloittanut aikaan 10.05.2012 klo 20:38 kohteessa Aikuisen elämää

Lapsuusvuosina minulla oli kaksi ystävää. Yläasteella yksi ystävä. Yläasteen jälkeen ei yhtään ystävää. Täytän kohta 48 vuotta. Minussa on jotakin sellaista mikä karttaa ihmiset pois. Menen minne tahansa ja olen missä tahansa, niin yksin saan olla. En tiä mitä voisin tehdä asian eteen. Pari vuotta sitten muutti lapset pois ja…

Käyttäjä troubles aloittanut aikaan 05.05.2012 klo 19:22 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään tulee kuluneeksi 31 vuotta, kun isäni ampui itsensä keskellä yötä, minun nukkuessa viereisessä huoneessa. En herännyt laukaukseen enkä nähnyt isääni enää sen jälkeen, äitini sisar tuli aamulla sanomaan, ettemme mene kouluun. Menin keittiöön, jossa äitini kertoi, että isä on tappanut itsensä yöllä. Menin täysin lukkoon. En itkenyt, herätin pikkusisareni…

Käyttäjä cryingangel aloittanut aikaan 04.05.2012 klo 16:29 kohteessa Aikuisen elämää

Olen parikymppinen nainen. Olen täysin umpikujassa, olen vasta hetki sitten tajunnut, että taidan oll syvästi masentunut. Ruoka ei maistu, en pysty nukkumaan, en ole iloinen, en jaksa soitella ystävilleni, mielessä on jopa käynyt itsetuhoiset ajatukset. Olen aina ollut koulukiusattu, ehkä ongelmani alkoivat jo silloin. Mielestäni kuitenkin 4 vuotta sitten tapaamani…

Käyttäjä mustikka11 aloittanut aikaan 01.05.2012 klo 23:55 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 27-vuotias naimisissa oleva nainen. Olen työelämässä ja mieheni opiskelelee. Lapsia meillä ei ole. Olemme olleet 10vuotta yhdessä ja nyt viimesen vuoden aikana suhteessamme on ollut parisuhdekriisiä. Elämäntilanteemme ovat siis hyvin erilaisia. Mieheni käy opiskelijatapahtumissa, jossa alkon käyttö on runsasta ja humalahakuista. Mieheni on vähentänyt viimeisen vuoden aikana juomistaan, enkä…

Käyttäjä Every_day_is_a_new_day aloittanut aikaan 08.04.2012 klo 22:40 kohteessa Aikuisen elämää

En voi oikeasti kuin ihmetellä sitä, kuinka pirun vaikeata on aikuisiällä löytää uusia ystäviä! Onko kukaan teistä onnistunut siinä ja jos on, niin miten? Jos ei ole koiraa, lapsia, työ-/opiskelupaikkaa ja suhteet entisiin ystäviin ovat masennusjaksojen vuoksi kariutuneet aikoja sitten ja sukulaisiakaan ei juurikaan ole ja asuinpaikkakin on uusi, niin…

Käyttäjä Noita aloittanut aikaan 05.05.2012 klo 02:33 kohteessa Aikuisen elämää

1998 eli eli kokolailla 14 vuotta sitten elämänkumppanini onnistui riistämään hengen itseltään. Kokolailla älyä ja päättelyä vaati se, että pääsin kirjoittamaan tämän avauksen. Silloin en olisi pystynyt moiseen. Kannattaisikohan täällä olla aula, johon pääsisi heti?

Käyttäjä Harryet aloittanut aikaan 27.04.2012 klo 19:47 kohteessa Aikuisen elämää

Koko elämä ahdistaa, joka hetki on paha olla, itkettää silloin tällöin. Kropassakin tuntuu tää paha olo: sydänoireet, unettomuus, vatsaoireet vaivaa. Ja kaikki johtuu työstäni ja siitä, että olen suorastaan asunut työpaikallani kaikki viime vuodet. Oma perfektionismi ja työpaikan hektisyys ja siellä paineet suoriutua vaikka mistä on tään kaiken takana. Ensi…

Käyttäjä Noita aloittanut aikaan 05.05.2012 klo 01:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ”aikuinen” eli 43+. Vähän päälle kymmenen vuotta sitten elämän kumppanini tappoi itsensä. En ole oikein päässyt siitä yli. Duunissa menee hyvin. Olen ns. asiantuntija. Olen naimisissa. Päällisinpuolin kaikki on OK. MUTTA juon itseni tainnoksiin jos saan tilaisuuden ja jahtaan häntä. Rakastan vaimoani sydämeni pohjasta, mutta jossain sisälläni on henkilö,…

Käyttäjä epähenkilö aloittanut aikaan 12.07.2011 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä mieltä olette työpaikkakiusaamisesta? Kyseinen kiusaaja on hyvin rakastettava ihminen muille kollegoilleen. Ainoastaan minä saan hänen vihansa päälleni. Ilmeisesti olen jotenkin outo. Teen työni tunnollisesti ja olen ahkera. Olen tavallinen ihminen, melko arka. En mielelläni halua konflikteihin mukaan, vaan vältän niitä kaikin keinoin. Pysyttelen mieluiten syrjässä ja masennun. Työ on…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: